Śruby do felg

Data: 2012-03-30 10:34:23
Autor: Ryba
Śruby do felg
Witam

Orientuje się ktoś jaki ma kąt stożek śruby do felg stalowych?
Kupiłem używane felgi aluminiowe, bez śrub firmy ATT do nissana.
"Jeździły" w nissanie almera N15 a ja założę do Micry K12.

Dostałem informację z firmy handlującej tymi felgami, że należy zastosować śruby ze stożkiem 60 stopni.

Jeśli długość byłaby odpowiednia to można zastosować śruby od felg stalowych?

Ryba

Data: 2012-03-30 11:23:50
Autor: Robson
Śruby do felg
Jeśli długość byłaby odpowiednia to można zastosować śruby od felg
stalowych?

Ale zazwyczaj śruby do felg stalowych są kuliste a nie stożkowe.

Data: 2012-03-30 11:29:25
Autor: Ryba
Śruby do felg
W dniu 2012-03-30 11:23, Robson pisze:
Jeśli długość byłaby odpowiednia to można zastosować śruby od felg
stalowych?

Ale zazwyczaj śruby do felg stalowych są kuliste a nie stożkowe.

Zależy jakie się miało zazwyczaj auta :)
W oplach, fiatach, peugeocie, nissanie zawsze miałem stożkowe.

Ryba

Data: 2012-03-30 13:18:59
Autor: Robson
Śruby do felg
W dniu 2012-03-30 11:29, Ryba pisze:
[...]

No tak, większości z tych marek unikam. Obecnie w VW mam jak mówiłem, natomiast w chryslerze mam do stalowych i aluminiowych stożki ;)

Data: 2012-03-30 15:19:01
Autor: kkk
Śruby do felg
On 30 Mar, 10:34, Ryba <tryb...@blebleble.poczta.onet.pl> wrote:
[...]