¦ruby od bloków (Time) zapiekły się..

Data: 2011-03-31 14:37:07
Autor: Hautameki
¦ruby od bloków (Time) zapiekły się..
...zapiekły się ¶ruby mocuj±ce blok w bucie, popsikałem jakimi¶
spray`ami, które maj± moc penetruj±c±, odczekałem cierpliwie aby
chemia zadziałała jak dobry lubrykant. Niestety tak się k**wy
zapiekły, że ukręciłem gniazda owych ¶rub. No i jest problem bo nie
mam pomysłu jak je wykręcić.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak ugryĽć ten "zapieczony temat".

Data: 2011-03-31 22:05:18
Autor: Jan Srzednicki
Śruby od bloków (Time) zapiekły się..
On 2011-03-31, Hautameki wrote:
..zapiekły się śruby mocujące blok w bucie, popsikałem jakimiś
spray`ami, które mają moc penetrującą, odczekałem cierpliwie aby
chemia zadziałała jak dobry lubrykant. Niestety tak się k**wy
zapiekły, że ukręciłem gniazda owych śrub. No i jest problem bo nie
mam pomysłu jak je wykręcić.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak ugryźć ten "zapieczony temat".

Wiertarką. Ogólnie już raczej po śrubach i prawdopodobnie po płytce w
bucie - ale śruby masz w nowych blokach, a parę płytek (Shimano) można
kupić za 9zł czy coś koło.

Jak to buty z niewymienną płytką - jak Specialized Defroster - to już
gorzej. ;)

Data: 2011-03-31 23:47:28
Autor: Rowerex
¦ruby od bloków (Time) zapiekły się..
On 31 Mar, 23:05, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:
On 2011-03-31, Hautameki wrote:
> [...]
> mam pomysłu jak je wykręcić.

> Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak ugryĽć ten "zapieczony temat".

Wiertark±. Ogólnie już raczej po ¶rubach i prawdopodobnie po płytce

Zła wiadomo¶ć jest taka, że ¶ruby jakie daje Time do bloków s±
piekielnie twarde. O ile łebek da się ukręcić przy rozwiercaniu i to z
wielkim trudem, to reszty ¶ruby wiertło nie chciało już ruszyć...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-01 00:19:43
Autor: MadMan
¦ruby od bloków (Time) zapiekły się..
Dnia Thu, 31 Mar 2011 22:05:18 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

Wiertark±. Ogólnie już raczej po ¶rubach i prawdopodobnie po płytce w
bucie - ale ¶ruby masz w nowych blokach, a parę płytek (Shimano) można
kupić za 9zł czy co¶ koło.

Nie można też zapominać o tym, że płytkę zwykle można odwrócić :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-04-01 07:12:14
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 31 Mar 2011 14:37:07 -0700 (PDT), Hautameki napisał(a):

[...]

rozwiercić - ale ostrożnie tak by nie uszkodzić płytki a potem użyć czego¶
takiego jak wykrętak. Choć praktycznie rzecz bior±c wydaje mi sie ze to niewiele da - ¶rednica
otworu bedzie mała i jest mocno prawdopodobne ze wykrętak też polegnie - no
chyba żeby¶ sie zaopatrzył w jakie¶ narzedzia naprawde wysokiej klasy - mój
w cenie 20 zł za komplet sie złamał w dokładnie takiej samej sytuacji. No poza tym ze nie były to bloki time :)

¦ruby od bloków (Time) zapiekły się..