Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?

Data: 2020-04-20 03:16:38
Autor: Poldek
Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
W dniu 2020-04-19 o 20:10, Poldek pisze:

Wygląda na to, że przy wymianie opon na jesieni w warsztacie wulkanizacyjnym odkręcili mi fabryczne śruby przeciwkradzieżowe i wkręcili w to miejsce zwykłe, jakieś stare śruby do felg. Odkryłem to dzisiaj, gdy zacząłem się przymierzać do samodzielnej wymiany. Została mi tylko nasadka na pamiątkę, pasująca do śrub z łbem w kształcie wiatraczka.

Już chyba wiem, co się stało :-)

Data: 2020-04-20 10:17:34
Autor: Adam
W dniu 2020-04-20 o 03:16, Poldek pisze:
[...]

Pochwal się.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-04-20 13:05:07
Autor: Poldek
W dniu 2020-04-20 o 10:17, Adam pisze:
[...]

Łby śrub są zakryte plastikowymi nakładkami. Wczoraj mierząc się z myślą o samodzielnej wymianie kół zdjąłem jedną nakładkę i pokazała mi się zwykła śruba. Zdjąłem nakładkę ze śruby na drugim kole i też zwykła...

We wcześniejszych samochodach nigdy nie miałem śrub przeciwkradzieżowych. Nie wiedziałem, że na każdym kole jest tylko jedna śruba przeciwkradzieżowa, a pozostałe 4 śruby są zwykłe :-)

Data: 2020-04-20 11:59:59
Autor: Budzik
Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
Użytkownik Poldek pugilares@intgeria.eu ...

[...]

:)))
Czyli wszystko jest ok, bo po zdjeciu 4 lub 5 nakładek pojawiła ci sie sruba zabezpieczeniaja?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2020-04-20 16:25:55
Autor: K
Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
On 20/04/2020 12:59, Budzik wrote:

:)))
Czyli wszystko jest ok, bo po zdjeciu 4 lub 5 nakładek pojawiła ci sie
sruba zabezpieczeniaja?

To ciekawe, bo zabezpieczajaca zwykle ma wiekszy lepek od zwyklych i ona wlasnie plastikowej nasadki nie ma.

Data: 2020-04-20 13:43:55
Autor: ąćęłńóśźż
Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
Nie idź tą drogą.

-- -- -
mierząc się z myślą o samodzielnej wymianie kół

Data: 2020-04-20 10:18:27
Autor: Adam
[...]

Znalazłeś te śruby w bagażniku?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-04-20 10:25:28
Autor: Michal Jankowski
W dniu 20.04.2020 o 03:16, Poldek pisze:
[...]

Ktoś ci zamienił cały samochód?

   MJ

Data: 2020-04-20 13:43:05
Autor: ąćęłńóśźż
Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
Jak z meblościanką i teściową w mieszkaniu w bloku ;-)))

-- -- -