Srututututtuu ! - kilo drutu.

Data: 2010-01-11 19:41:16
Autor: matador
Srututututtuu ! - kilo drutu.
Naukowcy....wiedzą skąd się wzięło i kiedy minie.
ZAŁOSNE.

http://tinyurl.com/ykebpp6

matador.

Data: 2010-01-11 19:56:13
Autor: Prawusek
Srututututtuu ! - kilo drutu.
"matador" <matador@poczta.neostrada.pl> wrote in message
Naukowcy....wiedzą skąd się wzięło i kiedy minie.
ZAŁOSNE.

http://tinyurl.com/ykebpp6

matador.

Nie przejmuj się, to ocipienie globalne.

Data: 2010-01-11 20:56:38
Autor: matador
Srututututtuu ! - kilo drutu.
Prawusek pisze:
[...]

#
Można na przykład stwierdzić, że w globalnym ociepleniu nastąpiła „pauza”.
#

:-)

http://blog.rp.pl/magierowski/2010/01/11/jak-wybrnac-z-globalnego-humbugu/

matador.

Data: 2010-01-11 21:43:21
Autor: Prawusek
Srututututtuu ! - kilo drutu.

"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message
Prawusek pisze:
> "matador" <matador@poczta.neostrada.pl> wrote in message

> Nie przejmuj się, to ocipienie globalne.

#
Można na przykład stwierdzić, że w globalnym ociepleniu nastąpiła "pauza".

    Przeczytaj dokładnie. A dla mnie nic nowego - normalna zima jakich wiele
i to bardzo późna - pamiętam burzę śnieżną na Wszystkich Świętych zanim
doszedłem do domu 2km było 20cm śniegu, a ja na cmentarzu w półbutach,
koszuli i cienkim sweterku w serek - popołudnie było bardzo ciepłe. Wróciłem
z topniejącym śniegiem w butach, zmarznięty na kość. Podobna sytuacja
zdarzyła mi się, gdy pojechałem do kumpla pożegać się gdyż szedłem (koniec
kwietnia) do woja, a tu w nocy wycie wiatru i metrowe zaspy. Odwoził mnie i
jeszcze jednego chłopaka junakiem 12km - metrowe zaspy, rano był tylko
samochód do zlewni mleka a my po zawianych śladach i przekopywanych przez
nich zaspach. I to tylko Beskid Niski. :-)))))))

Srututututtuu ! - kilo drutu.