SsangYong Rodius

Data: 2014-08-25 09:25:51
Autor: Maciek
SsangYong Rodius

Wiem, ze wyglada jak koszmar projektanta, ale czy ktos tym jezdzil albo
mial/ma?

Interesuja mnie kwestie praktyczne - wykonanie, niezawodnosc, spalanie,
prowadzenie, dynamika. W Autocentrum czytalem, a TopGear mnie nie
interesuje. W samej Korei firma podobno cieszy sie renoma.

Ktokolwiek?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-25 09:35:57
Autor: Franek Kalina
SsangYong Rodius
Użytkownik Maciek napisał:

[...]

O śnięta makrelo z wędzoka. :-)
Rzeczywiście - projektant popuścił, ale w dobrej wierze:

http://autowizja.pl/gfx/news/samochody/ssangyong-rodius-fl-2012-4.jpg

http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st1/4053/800x600_pl_PL/1326510039-ssangyong-rodius-27-xdi-2wd.jpg

Data: 2014-08-25 09:39:45
Autor: Maciek
SsangYong Rodius
Dnia Mon, 25 Aug 2014 09:35:57 +0200, Franek Kalina napisał(a):

Rzeczywi¶cie - projektant popu¶cił, ale w dobrej wierze:

No wlasnie, dlatego nie patrze na wyglad, tylko chce dotrzec do faktow ;)

P.S. 11-osobowa wersja byla chyba tylko na rynek kurdupli-koreanczykow.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-25 11:01:03
Autor: WOJO
SsangYong Rodius
P.S. 11-osobowa wersja byla chyba tylko na rynek kurdupli-koreanczykow.
A prawko "D" ma? :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-08-25 12:32:24
Autor: Maciek
SsangYong Rodius
Dnia Mon, 25 Aug 2014 11:01:03 +0200, WOJO napisał(a):

P.S. 11-osobowa wersja byla chyba tylko na rynek kurdupli-koreanczykow.
A prawko "D" ma? :)

Nie ma, ale na w Korei nie mieszka :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-25 12:35:53
Autor: Maciek
SsangYong Rodius
Dnia Mon, 25 Aug 2014 12:32:24 +0200, Maciek napisał(a):

Nie ma, ale na w Korei nie mieszka :)

Mialo byc "na szczescie".

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-25 20:48:21
Autor: Trybun
SsangYong Rodius
W dniu 2014-08-25 09:25, Maciek pisze:
[...]

Koszmar to te wszystkie golfy czy astry, czy passaty. Jakby patrzeć na amerykański film.

A co do jakości SsangYong`a, podobno bazuje na podzespołach Mercedesa.

Data: 2014-08-25 22:48:13
Autor: Maciek
SsangYong Rodius
Dnia Mon, 25 Aug 2014 20:48:21 +0200, Trybun napisał(a):

A co do jako¶ci SsangYong`a, podobno bazuje na podzespołach Mercedesa.

Silniki sa Mercedesa, ale czy to wystarczy?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-30 16:14:54
Autor: Trybun
SsangYong Rodius
W dniu 2014-08-25 22:48, Maciek pisze:
Dnia Mon, 25 Aug 2014 20:48:21 +0200, Trybun napisał(a):

A co do jako¶ci SsangYong`a, podobno bazuje na podzespołach Mercedesa.
Silniki sa Mercedesa, ale czy to wystarczy?

My¶lę że jedyne czego można się bać kupuj±c tak egzotyczny wóz, to dostępno¶ć i ceny czę¶ci zamiennych. Silnik merca to duża zaleta, tylko z tym że silnik jako taki rzadko się psuje, zwłaszcza taki mercedesowski, natomiast już osprzęt tego motoru być może już nie ma nic wspólnego z mercedesem.
Druga sprawa jest taka że Koreańce to na dzień dzisiejszy jedne z najmniej awaryjnych pojazdów.

SsangYong Rodius