Ssangyong Korando KJ. Ma to sens?

Data: 2013-05-08 22:00:05
Autor: Jackare
Ssangyong Korando KJ. Ma to sens?
Użytkownik "Artur Gatty" <bez.maila@bez.spamu.com> napisał w wiadomości news:klbv8f$1dha$1alfa.ceti.pl...

Co myślicie o tym Koreańczyku? Może ktoś ma jakieś doświadczenia z jazdy
innymi modelami tej marki?
Niewiele droższe są Rextony, Kyrony i Actyony, ale ich nawet nie widziałem z
bliska. :)

w firmie w której kiedyś pracowałem było korando i jakiś nissan - taka paskuda z trójkątną szybką. Jeździły w serwisie który musiał docierać wysoko w góry.  W korando skrzynia wyzionęła ducha po roku pracy w tym serwicie, w nissanie po dwóch. Dwa auta jakie dały radę i dają nadal od ponad sześciu lat to defender i L200.

O kyronie czytałem jakieś testy porównawcze i został zabity przez konkurentów we wszystkich kategoriach

Ssangyong Korando KJ. Ma to sens?