St. Piotrowicz na widelcu

Data: 2016-12-15 17:45:42
Autor: Dark ice
St. Piotrowicz na widelcu
Niezły cwaniak. Jako prokurator tak sporządził akt oskarżenia, że sąd go odrzucił. Może warto by zapytac jak było tego sędziego który odrzucił ten akt oskarżenia. Czy przypadkiem bohaterem nie jest ten sędzia? Czy nie jest tak, że sędzia widząc skurwysyństwo PZPR-owskiego aparatczyka wykombinował odrzucenie oskarżenia by utrzeć nosa temu odznaczonemu za zasługi słudze systemu, by niewinny człowiek nie poszedł do pierdla za "zaśmiecanie chodnika"? Nie wierzę łajdakom z PZPR-owska przeszłością!

CL

Data: 2016-12-15 18:36:35
Autor: boukun
St. Piotrowicz na widelcu
Użytkownik "Dark ice"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Sędziowie są zazwyczaj bardziej litościwi...

boukun

Data: 2016-12-16 01:57:20
Autor: Vernon L. Pinkley
St. Piotrowicz na widelcu
użytkownik Dark ice napisał:
Niezły cwaniak. Jako prokurator tak sporządził akt oskarżenia

Przeca ten Pikul co go Piotrowicz nie skazał, teraz robi w peło,
to co innego miał powiedzieć? Szarpał w wywiadzie Piotrowicza.
Niewątpliwie był prokuratorem, ale dalej żeśta nie przedstawili dowodów na jego hurtowe akty oskarżające opozycję.

TW ,,Karol" otrzymał od Służby Bezpieczeństwa 7000 USD teraz TW Karol robi za szychę w PE:)

Data: 2016-12-16 12:07:36
Autor: Pajdak
St. Piotrowicz na widelcu
Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa7286b6-9563-4e8c-acbf-1e193b7ea99bgooglegroups.com...
[...]

Jest czy nie jest w PO nie wiem. Nie ma to znaczenia. Fakty mówią za siebie.

Niewątpliwie był prokuratorem, ale dalej żeśta nie przedstawili
dowodów na jego hurtowe akty oskarżające opozycję.

Niby kto ci wy? Odpowiadam za siebie! Odpowiedzialność zbiorowa to domenta PiS. Kogo ty reprezentujesz? Siebie czy jesteś tubą PiS albo towarzyszy z PZPR? Faktem jest, że towarzysz łgał, mataczył. Ma rację CL - co mówi o umorzeniu postępowania ten sędzia który odrzucił podpisany przez Piotrowicza akt oskarżenia?

TW ,,Karol" otrzymał od Służby Bezpieczeństwa 7000 USD
teraz TW Karol robi za szychę w PE:)

1. Jaką ksywkę miał Zelnik? ;-)))
2. 7000 usd to raptem ok. 25000. Rydzyk od PiS otrzymał 26 000 000. Cieszysz się?

--
Lepudruk

Data: 2016-12-16 04:16:43
Autor: Vernon L. Pinkley
St. Piotrowicz na widelcu
użytkownik Pajdak napisał:

>Przeca ten Pikul co go Piotrowicz nie skazał, teraz robi w peło,
>to co innego miał powiedzieć? Szarpał w wywiadzie Piotrowicza.

Jest czy nie jest w PO nie wiem. Nie ma to znaczenia. Fakty mówią za siebie.

Jeżeli skazywał opozycjonistów, warto pokazać dowody, wiele nie trza
było do pogrążenia Piotrowicza, 3 dowody. Nawet tego peło nie umiała.
Chj z totalno opozycjo jak prostych rzeczy zrobić nie umie.
A jedyne co wygrzebali to podpis (brak pełnego skanu strony)
no i jeszcze Pikula puścili do domu. Miernie peło rządziła, ale widać w miernocie dalej tkwią.
>TW ,,Karol" otrzymał od Służby Bezpieczeństwa 7000 USD
> teraz TW Karol robi za szychę w PE:)

1. Jaką ksywkę miał Zelnik? ;-)))
2. 7000 usd to raptem ok. 25000. Rydzyk od PiS otrzymał 26 000 000. Cieszysz się?

Zelnika na upartego można przyrównać do Boniego.

TW Bolek i TW Karol dostawali kasę. TW Must z generałem Czempińskim
zakładali peło. Rządy koncesjonowane tak jak i TV koncesjonowana.
Tylko TW dostali koncesję na nadawanie i prasę.

Polsat TW Zeg Zegarek Solorz (nazwisko zmienione)
TVN    TW Mewa
gazety Polityka TW John
radio ZET  to samo.

itp. itd. żydoubeki o tych co gadali w l.70
 ,,Nasi ludzie są już przy władzy, mamy kontakty i tylko czekamy na odpowiedni czas i ujawnimy prawdziwe nazwiska". Geremek bez kurtuazji powiedział: ,,Wypierdolimy Polaków i sami będziemy rządzić"

I koncertowo Geremek wypierdolił polaków:
https://youtu.be/whWCsn9hiIE

aparat solidarności musi zostać zniszczony 0 Gieremek naczelny autorytet
3RP kurewskiej

Data: 2016-12-16 16:01:18
Autor: Vernon L. Pinkley
St. Piotrowicz na widelcu
użytkownik Pajdak napisał:
To co w tej chwili dzieje się w Sejmie przypomina najgorsze czasy komuny.

https://youtu.be/u6XmiFkWazI

Data: 2016-12-16 17:11:00
Autor: Zenek Kapelinder
St. Piotrowicz na widelcu
Jak ty mozesz znac dziadka jak cie matka po urodzeniu przy smietniku porzucila. Cale zycie na koszt podatnika zyjesz. Najpierw w sierocincu potem w zakladzie poprawczym a teraz z psychiatryku.

Data: 2016-12-17 03:58:04
Autor: Zenek Kapelinder
St. Piotrowicz na widelcu
Zwieracz ci bekarcie puszcza. W zasadzie nie ma co puszczac bo ten duzy z lozka obok kola ci systematycznie zasadza.

Data: 2016-12-17 12:14:36
Autor: Pajdak
St. Piotrowicz na widelcu
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9d1a637a-cdae-44b0-a144-a48cdf4497c0googlegroups.com...
Jak ty mozesz znac dziadka jak cie matka po urodzeniu przy smietniku porzucila. Cale zycie na koszt podatnika zyjesz. Najpierw w sierocincu potem w zakladzie poprawczym a teraz z psychiatryku.

Zenuś, niedorobiony parobku stajenny. Nie masz nic do powiedzenia to spierdalaj na drzewo kutasie obrzezany. Zenuś, na Pasterkę w tym roku się wybierasz? Do komunii przystąpisz?

--
Lepudruk

Data: 2016-12-16 21:29:14
Autor: Pajdak
St. Piotrowicz na widelcu
Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:24168bde-88a2-434a-8e84-39564ce3e4degooglegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

> [...]

 ,,Nasi ludzie są już przy władzy, mamy kontakty i tylko czekamy na odpowiedni czas i ujawnimy prawdziwe nazwiska". Geremek bez kurtuazji powiedział: ,,Wypierdolimy Polaków i sami będziemy rządzić"

Gieremek poszedł co swojej bozi. To co w tej chwili dzieje się w Sejmie przypomina najgorsze czasy komuny. Tak mówi mój dziadek, a wdział już niejedno. Nie drobny skurwysynu, mój dziadek nie był UB-ekiem ani SB-ekim. To domena PiS.

--
Lepudruk

St. Piotrowicz na widelcu