Stówa w Meritum - ktokolwiek widzia ł?

Data: 2013-01-21 14:28:18
Autor: pwz
Stówa w Meritum - ktokolwiek widzia ł?
Witam!
W gaziecie napisało [http://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/artykuly/674781,banki_chetnie_rozdaja_pieniadze_sprawdz_ile_dostaniesz_za_otwarcie_konta.html], że MEritum rozdaje stówkę za założenie konta. Niestety nie widzę tego typu informacji na stronie banku. Rzuciłby ktoś linkiem + ew. zastrzeżeniami, o których nie pisze pracownik mediów?

--
pwz <pwz@onet.eu>

Data: 2013-01-21 06:27:17
Autor: konrad
Stówa w Meritum - ktokolwiek widzia³?
W dniu poniedzia³ek, 21 stycznia 2013 14:28:18 UTC+1 u¿ytkownik pwz napisa³:
Witam!

W gaziecie napisa³o [http://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/artykuly/674781,banki_chetnie_rozdaja_pieniadze_sprawdz_ile_dostaniesz_za_otwarcie_konta.html], ¿e MEritum rozdaje stówkê za za³o¿enie konta. Niestety nie widzê tego typu informacji na stronie banku. Rzuci³by kto¶ linkiem + ew. zastrze¿eniami, o których nie pisze pracownik mediów?

-- pwz <pwz@onet.eu>

https://www.facebook.com/meritumbank/app_291396900978418

Data: 2013-01-21 14:41:26
Autor: Andrzej Kubiak
Stówa w Meritum - ktokolwiek widzia ł?
Dnia Mon, 21 Jan 2013 14:28:18 +0100, pwz napisa³(a):

MEritum rozdaje stówkê za za³o¿enie konta. Niestety nie widzê tego typu informacji na stronie banku. Rzuci³by kto¶ linkiem + ew. zastrze¿eniami, o których nie pisze pracownik mediów?

FB.

AK, i niech mi który wyskoczy, ¿e enigmatycznie

Data: 2013-01-21 14:44:30
Autor: pwz
Stówa w Meritum - ktokolwiek wid ział?
On Mon, 21 Jan 2013 14:41:26 +0100
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> wrote:

FB.

AK, i niech mi który wyskoczy, że enigmatycznie

OK, dzięki.

--
pwz <pwz@onet.eu>

Stówa w Meritum - ktokolwiek widzia ł?