Staż absolwencki

Data: 2014-06-02 13:42:52
Autor: Jacek
Staż absolwencki
Chciałbym zatrudnić na okres wakacji absolwenta szkoły średniej.
Jest (albo było coś takiego, jak staż absolwencki) gdzie płaci się tylko ZUS zdrowotny. W PUP mi powiedziano, że u nich są tylko takie umowy na 5 miesięcy i że "staże absolwenckie" są zniesione.
Czy ktoś mi podpowie, czy staże absolwenckie nadal funkcjonują i czy mogę faktycznie przyjąć pracownika na okres 3 miesięcy i nie płacić pełnego ZUS? Czy do takiego stażu potrzebne jest pośrednictwo PUP, czy zwyczajnie umowa między pracownikiem a pracodawcą?
Jacek

Staż absolwencki