Staaaary mandat..

Data: 2013-05-19 12:11:55
Autor: :D@w!d J@$
Staaaary mandat..
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki. "Szczęście w nieszczęściu" już nie mieszkam w rodzinnej miejscowości i miła pani z poczty nie chciała wydać tego listu ojcu. Ojciec przeszedł się do US i okazało się, że jest to jakiś mandat z 14.02.2013 r. na kwotę 100 PLN.

Pracowałem wtedy u prywaciarza i pamiętam (ot, taka data ;) że przeleciałem wtedy na czerwonym na jednym "wyjątkowym" skrzyżowaniu. Pewnie dostał wezwanie i jako kierującego wskazał mnie.

Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorę bo w przeciągu 2 tygodni nie zjawię się w domu aby to odebrać.

2) Rodzina raczej chyba nie ma w obowiązku wskazywać gdzie obecnie przebywam i pod jakim adresem.

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-ące temu to było... przecież mogę nie pamiętać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...

4) Czy jedynym wyjściem US będzie ściągnięcie ode mnie tych pieniędzy przy najbliższym rozliczeniu PIT'a w 2014 roku? Obecnie nie pracuję.

Data: 2013-05-19 12:34:44
Autor: Jacek
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorÄ™ bo w przeciÄ…gu 2 tygodni nie zjawiÄ™ siÄ™ w domu aby
to odebrać.
Takie nieodebranie w świetle prawa polskiego liczy się jako "skuteczne doręczenie". Zastanów się co to znaczy.

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-ące temu to było... przecież
mogę nie pamiętać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...
Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie jest jakaś wygórowana cena. Pomyśl o odsetkach i komorniku, który też za darmo nic nie robi.
Jacek

Data: 2013-05-19 12:56:35
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5198aac4$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W tym przypadku nic.

[...]

Mandatów nie ściąga komornik, tylko urząd skarbowy, który już swoje doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

Data: 2013-05-19 13:02:24
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

Mandatów nie ściąga komornik, tylko urząd skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

Nie przedawni siÄ™ wyegzekwujÄ… sobie z pensji lub zwrotu podatku.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-20 08:52:34
Autor: Jan Koval
Staaaary mandat..

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:knabg1$hla$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mnie zablokowali konto. Na szczescie miałem drugie.

Data: 2013-05-19 13:04:13
Autor: :D@w!d J@$
Staaaary mandat..
W dniu 19.05.2013 12:56, Cavallino pisze:

[...]

Ehhh... ostatnio jakoś we wrześniu dostałem "100"... zwyczajnie zapomniałem o tym ("70 na 50") i dopiero US przypomniał mi się w kwietniu jak składałem PIT'a, że ściągną mi 100 PLN + 9 PLN opłat manipulacyjnych/skarbowych itp.

Data: 2013-05-19 13:11:53
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik ":D@w!d J@$" <wsjvnrveuin@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5198b1ac$0$1257$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie to chyba 7% kosztów egzekucyjnych, tyle że jak już US go ściga, to egzekucja już trwa i nie da się tych kosztów uniknąć.

Data: 2013-05-19 18:48:55
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
Cavallino wrote:
[...]

US wyślke wniosek do banku o zajęcie tej kwoty z podanego konta :)

Data: 2013-05-20 08:53:53
Autor: Jan Koval
Staaaary mandat..

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:knavpa$h4o$1news.task.gda.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiązania. Też myślałem, że sobie weźmie i po sprawie a tu nie.

Data: 2013-05-20 16:41:04
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Cavallino wrote:
[...]

Nie konto, a kwotÄ™ na koncie.
I do momentu skorzystana z zapisu w prawie bankowym o kwocie wolnej od egzekucji.

Data: 2013-05-21 08:46:40
Autor: Jan Koval
Staaaary mandat..

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:519a35e9$0$26685>> Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiązania. Też myślałem, że sobie
weźmie i po sprawie a tu nie.

Nie konto, a kwotÄ™ na koncie.
I do momentu skorzystana z zapisu w prawie bankowym o kwocie wolnej od
egzekucji.

Kwotą w całości zdeponowanych pieniędzy pomniejszoną o wartość zajęcia nie mogłem rozporządzać poprzez uzycie karty debetowej w sklepie (brak środków na koncie), przelewów (dostęp do konta zablokowany), bankomatu (brak środków na koncie). Mogłem pobrać tylko z kasy w oddziale. A że nie ma u mnie na wsi oddziału to wybaczcie ale dla mnie to jak blokada konta.

Data: 2013-05-21 16:54:50
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik "Jan Koval" <jan.koval@oniet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knf58g$chd$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Ty masz problem z bankiem, a nie z zajęciem.
Zmień i po sprawie.

Data: 2013-05-19 23:33:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

Mandatów nie ściąga komornik, tylko urząd skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.

Fałsz.

Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

Fałsz.
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-05-19 23:37:10
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
Mandatów nie ściąga komornik, tylko urząd skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.

Fałsz

W którym fragmencie?

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 23:57:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Staaaary mandat..
Hello Rafa³,

Sunday, May 19, 2013, 11:33:52 PM, you wrote:

Mandatów nie ¶ci±ga komornik, tylko urz±d skarbowy, który ju¿
swoje doliczy³, odsetek nie ma.
Fa³sz.

A móg³by¶ wyja¶niæ ten fa³sz? Bo jeszcze nie tak dawno egzekucj±
niezap³aconych mandatów zajmowa³y siê urzêdy skarbowe w³a¶nie.

Nic wiêcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat siê przedawni.
Fa³sz.

A po jakim czasie siê przedawnia Twoim zdaniem?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-20 16:39:46
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:786078040.20130519235731@pik-net.pl.invalid...
[...]

Nadal siê zajmuj±, sprawdzone tydzieñ temu empirycznie.

Data: 2013-05-20 19:38:23
Autor: Iglo
Staaaary mandat..
Dnia Mon, 20 May 2013 16:39:46 +0200, Cavallino napisa³(a):

Nadal siê zajmuj±, sprawdzone tydzieñ temu empirycznie.

Zale¿y kto wystawi mandat. Parkowanie na zakazie w Warszawie, mandat od
SM,200z³ list ze zdjêciem, próba odwo³ania,(nie ¿ebym siê t³umaczy³, ale
musia³em do latoro¶li do CZD w Miêdzylesiu dowie¶æ co¶ ciê¿kiego, za 15 min
wróci³em i stan±³em ju¿ tam gdzie przepisy pozwalaj±) nieudana, potem
przysz³o wezwanie do zap³aty, ¿yciowe zamieszanie, zapomnienie, potem pó³
roku mieszka³em z dzieciakiem w Lublinie w szpitalu, nie by³o komu odbieraæ
poleconych, przedlu¿y³o siê. Komornik, ³±czne koszty ponad 900z³. Tyle
dobrze ,¿e mo¿na siê z komornikiem dogadaæ, zw³oka, raty itp. Oczywi¶cie,
gdyby nie taki splot wydarzeñ z mety bym zap³aci³ i zapomnia³, có¿ nauczka
i niestety nie zawsze koszty dodatkowe to parê z³.

Data: 2013-05-20 19:54:26
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

U¿ytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:10cpodwcwiplf.1cm12gtj512vq$.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 20 May 2013 16:39:46 +0200, Cavallino napisa³(a):

Nadal siê zajmuj±, sprawdzone tydzieñ temu empirycznie.

Zale¿y kto wystawi mandat.

U mnie zawsze to jest urz±d wojewódzki, jako ¿e nie parkujê w miejscach niedozwolonych.

Data: 2013-05-20 10:53:01
Autor: J.F
Staaaary mandat..
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚
W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:
Mandatów nie ściąga komornik, tylko urząd skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.
Fałsz.

Czekaj, dawniej to byl "poborca skarbowy" przy US, zwany popularnie, ale nieslusznie, komornikiem.
Cos sie zmienilo ?

Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.
Fałsz.

No coz, przepisy sa niejasne "[kary] orzeczonej nie wykonuje sie" ... i teraz tylko pytanie - czy wykonanie to sciagniecie, czy wykonanie to przeslanie papierow do poborcy/komornika.

No i przepisy o kosztach poborcy moga byc inne niz komornicze.

J.

Data: 2013-05-20 16:39:20
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knbgii$nrd$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Konkrety?
Szczególnie jak sobie wyobrażasz pozytywną egzekucję bez kosztów.

Data: 2013-05-19 12:41:38
Autor: LEPEK
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają przeterminowane, prawomocne mandaty.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-05-19 12:57:04
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhe.re> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knaa8n$i19$1@speranza.aioe.org...
[...]

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.

Data: 2013-05-19 13:06:25
Autor: :D@w!d J@$
Staaaary mandat..
W dniu 19.05.2013 12:57, Cavallino pisze:

[...]

No właśnie o to chodzi... co teraz? Ojcu tego mega-ważnego pisma nie wydadzą... a mi się nie uśmiecha jechać 450 km w jedną stronę tylko po to aby odebrać jakiś list... jakieś przekierowanie wchodzi w grę na inteligentnej PP?

Data: 2013-05-19 13:11:21
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 13:06, :D@w!d J@$ pisze:
[...]

1. Zadzwonić do US i dowiedzieć się o co chodzi.
2. Złożyć w US aktualizację swojego adresu zamieszkania (zapewne również ze zmianą właściwości US), aby dowiadywać się o ważnych sprawach.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 13:12:50
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik ":D@w!d J@$" <wsjvnrveuin@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5198b22f$0$1257$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A tak Ci się pali, żeby to zapłacić?
Niech się trochę potrudzą jak chcą kasę zdobyć.
Olej i czekaj aż sami się zgłoszą na aktualny adres.

Data: 2013-05-19 13:41:12
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 12:57:04 +0200, Cavallino napisa³(a):
Je¶li ta korespondencja pochodzi³a od skarbówki, to ju¿ nie ma ¿adnych mo¿liwo¶ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ¶ci±gaj± przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodzi³o o niewskazywanie aktualnego adresu.

Po peselu sciagna z konta.
Albo po pitach trafia do pracodawcy.

J.

Data: 2013-05-19 05:49:40
Autor: rzymo
Staaaary mandat..
W dniu niedziela, 19 maja 2013 13:41:12 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
(...)
Po peselu sciagna z konta.

Mia³em tê 'przyjemno¶æ'. Ode mnie ¶ci±gnêli (a w³a¶ciwie bank ¶ciagn±³, licz±c sobie po 30z³ za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty po 100z³. Ot, zapomnia³em zap³aciæ.
Co najlepsze z innego banku, ni¿ ten, który podawa³em do skarbówki jako numer konta do zwrotów podatku.

Data: 2013-05-19 18:50:10
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
rzymo wrote:
[...]

a nie za³o¿y³e¶ konta w mbanku przypadku?

bo mi te¿ taki ¶mieszny numer zrobili :)

Data: 2013-05-19 09:57:51
Autor: rzymo
Staaaary mandat..
W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 u¿ytkownik Marek Dyjor napisa³:
(...)

Tak, mBank.

Data: 2013-05-21 13:36:27
Autor: radekp@konto.pl
Staaaary mandat..
Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
<525d363d-abb9-4ff7-b783-6f5de997cbf6@googlegroups.com>, rzymo
<rzymo0@gmail.com> napisa³(-a):

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 u¿ytkownik Marek Dyjor napisa³:
> (...)

Tak, mBank.

Z³ó¿ reklamacjê -- nie maj± prawa pobieraæ op³at za egzekucjê.

Data: 2013-05-21 18:18:39
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
U¿ytkownik wrote:
[...]

ja bym ci naliczy³ op³atê za debilne cytowanie...

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

ci±æ nalezy ale z g³ow±.

Data: 2013-05-22 12:06:05
Autor: ddddddd
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-21 18:18, Marek Dyjor pisze:
[...]

przecie¿ to nie on ci±³ tylko jego poprzednik

Lukasz

Data: 2013-05-27 12:01:16
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
ddddddd wrote:
[...]

to trzeba by³o z sensem odpowiadaæ...

bo ja nie potrzebuje sk³adaæ ¿adnej reklamacji.

Data: 2013-05-23 09:40:51
Autor: radekp@konto.pl
Staaaary mandat..
Tue, 21 May 2013 18:18:39 +0200, w <kng6oq$q2c$1@news.task.gda.pl>, "Marek
Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

U¿ytkownik wrote:
> [...]
>
> Z³ó¿ reklamacjê -- nie maj± prawa pobieraæ op³at za egzekucjê.

ja bym ci naliczy³ op³atê za debilne cytowanie...

A ja bym ci nie naliczy³ op³aty za wrodzone gapiostwo, bo kalek nie nale¿y
dodatkowo obci±¿a.

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

Poskar¿ siê do poprzednika (ew. Kasi).

Data: 2013-05-27 12:02:27
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..

U¿ytkownik wrote:
[...]

jak sie odpowiada to trzeba to robiæ z sensem, ja nie potrzebujê sk³adaæ reklamacji...

Data: 2013-05-19 19:18:49
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisa³(a):
[...]

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Raczej maja jakis system odpytywania o konto we wszystkich bankach ...
czy moze placac podatek od odsetek bank robi to juz z podaniem peselu
platnika ? Czyli co - zmieniac konta co pol roku ? :-)

J.

Data: 2013-05-19 19:37:01
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 19:18, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Miałem tę 'przyjemność'. Ode mnie ściągnęli (a właściwie bank
ściagnął, licząc sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłeś konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki śmieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Data: 2013-05-19 19:47:21
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 19:37:01 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Obowi±zek podania danych oraz zajêcia konta wynika z Ustawy o postêpowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Profilaktycznie poprosil wszystkie banki o wszystkie konta,
czy zajecia wysyla do wszystkich bankow ? W dobie komputerow w zasadzie zaden problem.

J.

Data: 2013-05-19 20:27:05
Autor: Artur Ma¶l±g
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
[...]

Widzisz w tym jaki¶ problem?

Data: 2013-05-19 20:48:46
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.
Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja, a nie tak
ze mbank gorszy. Pewnie skomputeryzowali.

J.

Data: 2013-05-19 21:21:09
Autor: Artur Ma¶l±g
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
[...]

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Du¿o? To znaczy ile to du¿o? Konkretnie poproszê.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie du¿o? Lista banków d³uga nie jest, do ka¿dego wystarczy jedno.
Zreszt± tak naprawdê wcale nie trzeba wysy³aæ do wszystkich...

Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja, a nie tak
ze mbank gorszy.

No popatrz.

Pewnie skomputeryzowali.

Jak na to wpad³e¶?

Data: 2013-05-19 21:30:32
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:21, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Tych ogólnopolskich wartych zajêcia jest gdzie¶ tak z 50. Spó³dzielczych pewnie ze 600.

Samo wys³anie zajêæ do tych 50 to prawie 300z³.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 21:36:37
Autor: Artur Ma¶l±g
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:
[...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tych ogólnopolskich wartych zajêcia jest gdzie¶ tak z 50. Spó³dzielczych
pewnie ze 600.

Samo wys³anie zajêæ do tych 50 to prawie 300z³.

???

Data: 2013-05-19 21:42:45
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:36, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

W sumie nie trzeba wysy³aæ do ¿adnego. Ale kto¶ tu pisa³, ¿e chcia³by jakie¶ zajêcie zrobiæ:)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 21:50:07
Autor: Artur Ma¶l±g
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:42, Liwiusz pisze:
[...]

A ja pisa³em, ¿e do wys³ania zajêcia wcale nie trzeba wysy³aæ pism
do wszystkich banków.

Data: 2013-05-19 23:37:26
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50.

Mniej. Celuje się w banki występujące w miejscu zamieszkania dłużnika, + wszystkie "popularne" internetowe ... + ...

Spółdzielczych pewnie ze 600.

OGNIVO.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

Nie :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-05-21 23:07:38
Autor: Gotfryd Smolik news
Staaaary mandat..
On Sun, 19 May 2013, Artur Ma¶l±g wrote:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.

Du¿o? To znaczy ile to du¿o? Konkretnie poproszê.

  Skromnie licz±c trochê ponad 600:
https://www.bfg.pl/banki-objete-gwarancjami

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-22 08:00:11
Autor: Artur Ma¶l±g
Staaaary mandat..
On Sun, 19 May 2013, Artur Ma¶l±g wrote:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.

Du¿o? To znaczy ile to du¿o? Konkretnie poproszê.

  Skromnie licz±c trochê ponad 600:

Aha, czyli 600 to du¿o. Fajna definicja. Szczególnie
zupe³nie wyrwana z kontekstu :>

Data: 2013-05-22 11:23:11
Autor: J.F
Staaaary mandat..
U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Jak masz do kazdego mandatu wyslac 600 zapytan, to bardzo duzo.
I bez komputera koszty znaczkow przekrocza koszt mandatu :-)

Nawet jak raz na tydzien wyslesz zbiorcze pisma, to imo tez duzo.

J.

Data: 2013-05-22 12:20:06
Autor: Artur Ma¶l±g
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-22 11:23, J.F pisze:
[...]

Przecie¿ ju¿ wiesz, ¿e tak siê nie robi.

Data: 2013-05-19 21:28:06
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
[...]

Zapoznaj siê, z ³aski swojej, z czym¶ takim jak OGNIVO.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 21:55:12
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 21:28:06 +0200, Liwiusz napisa³(a):

No i system komputerowy sie znalazl.

Ale ... BRE Banku nie widze na liscie.

J.

Data: 2013-05-21 22:59:47
Autor: Gotfryd Smolik news
Staaaary mandat..
On Sun, 19 May 2013, J.F. wrote:

Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja,

  Niekoniecznie.
  U kogo¶ kto mieszka w Krakowie szansa na konto w banku spó³dzielczym
w Pcimiu Dolnym jest do¶æ ma³a.
  Na logikê ma sens zrobiæ pierwszy przebieg w tych kilkudziesiêciu
"ogólnopolskich" bankach.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-19 23:13:04
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
J.F. wrote:
[...]

wiesz tylko ¿e ja mam w innym banku od lat konto firmowe i prywaten, mam jeszcze inne gdzie indziej a to w mbanku za³o¿y³em jaki¶ czas temu a potem sta³o od³ogiem (bezobrotowo).

raczej podej¿ewam ¿e mbank w chwili za³o¿enia konta (firmowe) wys³ali info do US i US zarejestrowa³ sobie to konto jako g³ówne i tam wys³a³ nakaz zajêcia konta, do innego banku nie wys³ali.

Data: 2013-05-19 14:00:54
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:12r6wp2b2mem1.1seqdj6epzhlx.dlg@40tude.net...
[...]

O ile na nim bêdzie jaka¶ kwota rzêdu kilkunastu tys.

Albo po pitach trafia do pracodawcy.

Pisa³, ¿e nie pracuje.

Data: 2013-05-19 13:04:17
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
2) Rodzina raczej chyba nie ma w obowiązku wskazywać gdzie obecnie
przebywam i pod jakim adresem.

Rodzina nie - Ty masz taki obowiÄ…zek przed US>

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-ące temu to było... przecież
mogę nie pamiętać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...

Nieistotne.

4) Czy jedynym wyjściem US będzie ściągnięcie ode mnie tych pieniędzy
przy najbliższym rozliczeniu PIT'a w 2014 roku? Obecnie nie pracuję.

Mogą jeszcze grzywnę za brak aktualizacji ZAP-3. A jak już się dowiedzą, gdzie mieszkasz, to egzekucja z ruchomości w miejscu zamieszkania.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-21 18:38:51
Autor: John Kołalsky
Staaaary mandat..

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-ące temu to było... przecież
mogę nie pamiętać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...

Nieistotne.

Ja bym jednak zaczął od rozważenia czy oni na pewno wiedzą, że to właśnie on jest sprawcą.

Data: 2013-05-19 14:10:36
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 12:11:55 +0200, :D@w!d J@$ napisa³(a):
Pracowa³em wtedy u prywaciarza i pamiêtam (ot, taka data ;) ¿e przelecia³em wtedy na czerwonym na jednym "wyj±tkowym" skrzy¿owaniu. Pewnie dosta³ wezwanie i jako kieruj±cego wskaza³ mnie.

Ale cos tu chyba nie tak.
Podpisales cos, czy wtedy tez nie odbierales poleconych ?
Co mi teraz pozostaje?
1) Listu nie odbiorê bo w przeci±gu 2 tygodni nie zjawiê siê w domu aby to odebraæ.

Jest cos takiego jak upowaznienie pocztowe. Mozesz zdalnie upowaznic
rodzine.

2) Rodzina raczej chyba nie ma w obowi±zku wskazywaæ gdzie obecnie przebywam i pod jakim adresem.

Najlepiej jakby powiedzieli ze Londynie, a nie przepraszam lepsze
Bukareszt, Budapeszt, Norwegia, Kanary lub Moskwa :-)

3) P³aciæ? Nie p³aciæ? W sumie to ju¿ z 3 m-±ce temu to by³o... przecie¿ mogê nie pamiêtaæ co wtedy robi³em ani gdzie by³em...

Skarbowka, Straz Miejska czy sad ? Bo jak skarbowka to juz chyba za pozno na nie pamietanie.

J.

Staaaary mandat..