Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Staaaary mandat..

Staaaary mandat..

Data: 2013-05-19 12:41:38
Autor: LEPEK
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają przeterminowane, prawomocne mandaty.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068  sqter'08

Data: 2013-05-19 12:57:04
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhe.re> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knaa8n$i19$1@speranza.aioe.org...
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.

Data: 2013-05-19 13:06:25
Autor: :D@w!d J@$
Staaaary mandat..
W dniu 19.05.2013 12:57, Cavallino pisze:

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhe.re> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:knaa8n$i19$1@speranza.aioe.org...
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.



No właśnie o to chodzi... co teraz? Ojcu tego mega-ważnego pisma nie wydadzą... a mi się nie uśmiecha jechać 450 km w jedną stronę tylko po to aby odebrać jakiś list... jakieś przekierowanie wchodzi w grę na inteligentnej PP?

Data: 2013-05-19 13:11:21
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 13:06, :D@w!d J@$ pisze:
W dniu 19.05.2013 12:57, Cavallino pisze:

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhe.re> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:knaa8n$i19$1@speranza.aioe.org...
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.



No właśnie o to chodzi... co teraz? Ojcu tego mega-ważnego pisma nie
wydadzą... a mi się nie uśmiecha jechać 450 km w jedną stronę tylko po
to aby odebrać jakiś list... jakieś przekierowanie wchodzi w grę na
inteligentnej PP?

1. Zadzwonić do US i dowiedzieć się o co chodzi.
2. Złożyć w US aktualizację swojego adresu zamieszkania (zapewne również ze zmianą właściwości US), aby dowiadywać się o ważnych sprawach.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 13:12:50
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik ":D@w!d J@$" <wsjvnrveuin@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5198b22f$0$1257$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 19.05.2013 12:57, Cavallino pisze:

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhe.re> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:knaa8n$i19$1@speranza.aioe.org...
W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.



No właśnie o to chodzi... co teraz? Ojcu tego mega-ważnego pisma nie wydadzą... a mi się nie uśmiecha jechać 450 km w jedną stronę tylko po to aby odebrać jakiś list... jakieś przekierowanie wchodzi w grę na inteligentnej PP?

A tak Ci się pali, żeby to zapłacić?
Niech się trochę potrudzą jak chcą kasę zdobyć.
Olej i czekaj aż sami się zgłoszą na aktualny adres.

Data: 2013-05-19 13:41:12
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 12:57:04 +0200, Cavallino napisał(a):
Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.

Po peselu sciagna z konta.
Albo po pitach trafia do pracodawcy.

J.

Data: 2013-05-19 05:49:40
Autor: rzymo
Staaaary mandat..
W dniu niedziela, 19 maja 2013 13:41:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
(...)
Po peselu sciagna z konta.

Miałem tę 'przyjemność'. Ode mnie ściągnęli (a właściwie bank ściagnął, licząc sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki jako numer konta do zwrotów podatku.

Data: 2013-05-19 18:50:10
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
rzymo wrote:
W dniu niedziela, 19 maja 2013 13:41:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
(...)
Po peselu sciagna z konta.

Miałem tę 'przyjemność'. Ode mnie ściągnęli (a właściwie bank
ściagnął, licząc sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłeś konta w mbanku przypadku?

bo mi też taki śmieszny numer zrobili :)

Data: 2013-05-19 09:57:51
Autor: rzymo
Staaaary mandat..
W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
(...)

Tak, mBank.

Data: 2013-05-21 13:36:27
Autor: radekp@konto.pl
Staaaary mandat..
Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
<525d363d-abb9-4ff7-b783-6f5de997cbf6@googlegroups.com>, rzymo
<rzymo0@gmail.com> napisał(-a):

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> (...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

Data: 2013-05-21 18:18:39
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
Użytkownik wrote:
Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
<525d363d-abb9-4ff7-b783-6f5de997cbf6@googlegroups.com>, rzymo
<rzymo0@gmail.com> napisał(-a):

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

ciąć nalezy ale z głową.

Data: 2013-05-22 12:06:05
Autor: ddddddd
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-21 18:18, Marek Dyjor pisze:
W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

ciąć nalezy ale z głową.

przecież to nie on ciął tylko jego poprzednik

--
Pozdrawiam
Lukasz

Data: 2013-05-27 12:01:16
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
ddddddd wrote:
W dniu 2013-05-21 18:18, Marek Dyjor pisze:
W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek
Dyjor napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

ciąć nalezy ale z głową.

przecież to nie on ciął tylko jego poprzednik

to trzeba było z sensem odpowiadać...

bo ja nie potrzebuje składać żadnej reklamacji.

Data: 2013-05-23 09:40:51
Autor: radekp@konto.pl
Staaaary mandat..
Tue, 21 May 2013 18:18:39 +0200, w <kng6oq$q2c$1@news.task.gda.pl>, "Marek
Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Użytkownik wrote:
> Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
> <525d363d-abb9-4ff7-b783-6f5de997cbf6@googlegroups.com>, rzymo
> <rzymo0@gmail.com> napisał(-a):
>
>> W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
>> napisał:
>>> (...)
>>
>> Tak, mBank.
>
> Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

A ja bym ci nie naliczył opłaty za wrodzone gapiostwo, bo kalek nie należy
dodatkowo obciąża.

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

Poskarż się do poprzednika (ew. Kasi).

Data: 2013-05-27 12:02:27
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
Użytkownik wrote:
Tue, 21 May 2013 18:18:39 +0200, w <kng6oq$q2c$1@news.task.gda.pl>,
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Użytkownik wrote:
Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
<525d363d-abb9-4ff7-b783-6f5de997cbf6@googlegroups.com>, rzymo
<rzymo0@gmail.com> napisał(-a):

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek
Dyjor napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie mają prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

A ja bym ci nie naliczył opłaty za wrodzone gapiostwo, bo kalek nie
należy dodatkowo obciąża.

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

Poskarż się do poprzednika (ew. Kasi).

jak sie odpowiada to trzeba to robić z sensem, ja nie potrzebuję składać reklamacji...

Data: 2013-05-19 19:18:49
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Miałem tę 'przyjemność'. Ode mnie ściągnęli (a właściwie bank
ściagnął, licząc sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłeś konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki śmieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Raczej maja jakis system odpytywania o konto we wszystkich bankach ...
czy moze placac podatek od odsetek bank robi to juz z podaniem peselu
platnika ? Czyli co - zmieniac konta co pol roku ? :-)

J.

Data: 2013-05-19 19:37:01
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 19:18, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Miałem tę 'przyjemność'. Ode mnie ściągnęli (a właściwie bank
ściagnął, licząc sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotĂłw podatku.

a nie założyłeś konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki śmieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Data: 2013-05-19 19:47:21
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 19:37:01 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:18, J.F. pisze:
a nie założyłeś konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki śmieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Profilaktycznie poprosil wszystkie banki o wszystkie konta,
czy zajecia wysyla do wszystkich bankow ? W dobie komputerow w zasadzie zaden problem.

J.

Data: 2013-05-19 20:27:05
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 19:37:01 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:18, J.F. pisze:
a nie założyłeś konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki śmieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jakiś problem?

Data: 2013-05-19 20:48:46
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jakiś problem?

Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.
Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja, a nie tak
ze mbank gorszy. Pewnie skomputeryzowali.

J.

Data: 2013-05-19 21:21:09
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jakiś problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zresztą tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...

Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja, a nie tak
ze mbank gorszy.

No popatrz.

Pewnie skomputeryzowali.

Jak na to wpadłeś?

Data: 2013-05-19 21:30:32
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:21, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jakiś problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zresztą tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50. Spółdzielczych pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 21:36:37
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-19 21:21, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jakiś problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zresztą tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50. Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

Data: 2013-05-19 21:42:45
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:36, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-19 21:21, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jakiś problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zresztą tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50. Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

W sumie nie trzeba wysyłać do żadnego. Ale ktoś tu pisał, że chciałby jakieś zajęcie zrobić:)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 21:50:07
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:42, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-19 21:36, Artur Maśląg pisze:
(...)
Zresztą tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50. Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

W sumie nie trzeba wysyłać do żadnego. Ale ktoś tu pisał, że chciałby
jakieś zajęcie zrobić:)

A ja pisałem, że do wysłania zajęcia wcale nie trzeba wysyłać pism
do wszystkich banków.

Data: 2013-05-19 21:59:14
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:50, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-05-19 21:42, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-19 21:36, Artur Maśląg pisze:
(...)
Zresztą tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50.
Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

W sumie nie trzeba wysyłać do żadnego. Ale ktoś tu pisał, że chciałby
jakieś zajęcie zrobić:)

A ja pisałem, że do wysłania zajęcia wcale nie trzeba wysyłać pism
do wszystkich banków.

Ponieważ?

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 23:37:26
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50.

Mniej. Celuje się w banki występujące w miejscu zamieszkania dłużnika, + wszystkie "popularne" internetowe ... + ...

Spółdzielczych pewnie ze 600.

OGNIVO.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

Nie :)


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-05-21 23:07:38
Autor: Gotfryd Smolik news
Staaaary mandat..
On Sun, 19 May 2013, Artur Maśląg wrote:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

  Skromnie licząc trochę ponad 600:
https://www.bfg.pl/banki-objete-gwarancjami

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-22 08:00:11
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-21 23:07, Gotfryd Smolik news pisze:
On Sun, 19 May 2013, Artur Maśląg wrote:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

  Skromnie licząc trochę ponad 600:

Aha, czyli 600 to dużo. Fajna definicja. Szczególnie
zupełnie wyrwana z kontekstu :>

Data: 2013-05-22 11:23:11
Autor: J.F
Staaaary mandat..
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-05-21 23:07, Gotfryd Smolik news pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.
Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.
  Skromnie licząc trochę ponad 600:

Aha, czyli 600 to dużo. Fajna definicja. Szczególnie
zupełnie wyrwana z kontekstu :>

Jak masz do kazdego mandatu wyslac 600 zapytan, to bardzo duzo.
I bez komputera koszty znaczkow przekrocza koszt mandatu :-)

Nawet jak raz na tydzien wyslesz zbiorcze pisma, to imo tez duzo.

J.

Data: 2013-05-22 12:20:06
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-22 11:23, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-05-21 23:07, Gotfryd Smolik news pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.
Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.
  Skromnie licząc trochę ponad 600:

Aha, czyli 600 to dużo. Fajna definicja. Szczególnie
zupełnie wyrwana z kontekstu :>

Jak masz do kazdego mandatu wyslac 600 zapytan, to bardzo duzo.

Przecież już wiesz, że tak się nie robi.

Data: 2013-05-19 21:28:06
Autor: Liwiusz
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jakiś problem?

Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.

Zapoznaj się, z łaski swojej, z czymś takim jak OGNIVO.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-19 21:55:12
Autor: J.F.
Staaaary mandat..
Dnia Sun, 19 May 2013 21:28:06 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.
Widzisz w tym jakiś problem?
Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.
Zapoznaj się, z łaski swojej, z czymś takim jak OGNIVO.

No i system komputerowy sie znalazl.

Ale ... BRE Banku nie widze na liscie.

J.

Data: 2013-05-19 22:00:14
Autor: Artur Maśląg
Staaaary mandat..
W dniu 2013-05-19 21:55, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 21:28:06 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.
Widzisz w tym jakiś problem?
Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.
Zapoznaj się, z łaski swojej, z czymś takim jak OGNIVO.

No i system komputerowy sie znalazl.

Ale ... BRE Banku nie widze na liscie.

Jest, jest ;)

Data: 2013-05-21 22:59:47
Autor: Gotfryd Smolik news
Staaaary mandat..
On Sun, 19 May 2013, J.F. wrote:

Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja,

  Niekoniecznie.
  U kogoś kto mieszka w Krakowie szansa na konto w banku spółdzielczym
w Pcimiu Dolnym jest dość mała.
  Na logikę ma sens zrobić pierwszy przebieg w tych kilkudziesięciu
"ogólnopolskich" bankach.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-19 23:13:04
Autor: Marek Dyjor
Staaaary mandat..
J.F. wrote:
Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Miałem tę 'przyjemność'. Ode mnie ściągnęli (a właściwie bank
ściagnął, licząc sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłeś konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki śmieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Raczej maja jakis system odpytywania o konto we wszystkich bankach ...
czy moze placac podatek od odsetek bank robi to juz z podaniem peselu
platnika ?

Czyli co - zmieniac konta co pol roku ? :-)

wiesz tylko że ja mam w innym banku od lat konto firmowe i prywaten, mam jeszcze inne gdzie indziej a to w mbanku założyłem jakiś czas temu a potem stało odłogiem (bezobrotowo).

raczej podejżewam że mbank w chwili założenia konta (firmowe) wysłali info do US i US zarejestrował sobie to konto jako główne i tam wysłał nakaz zajęcia konta, do innego banku nie wysłali.

Data: 2013-05-19 14:00:54
Autor: Cavallino
Staaaary mandat..

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:12r6wp2b2mem1.1seqdj6epzhlx.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 19 May 2013 12:57:04 +0200, Cavallino napisał(a):
Jeśli ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwości "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ściągają
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.

Po peselu sciagna z konta.

O ile na nim będzie jakaś kwota rzędu kilkunastu tys.

Albo po pitach trafia do pracodawcy.

Pisał, że nie pracuje.

Staaaary mandat..

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona