Stabilizowanie napięcia + UPS

Data: 2011-12-10 13:47:53
Autor: Irokez
Stabilizowanie napięcia + UPS
Użytkownik " Nutulka" <nutulka@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbuhug$s63$1inews.gazeta.pl...
Hejka. W miejscu obecnego zamieszkania pojawiają się częste zmiany
napięcia.  Czasami nie ma prądu przez 1-2 sekundy. Chciałabym kupić
jakiś UPS ale  koniecznie z funkcją stabilizowania napięcia. W sklepie
komputerowym sprzedawca  mi powiedział, że stabilizowanie napięcia to
inaczej czysta sinusoida i tylko  sprzęt za minimum 1000 zł posiada taką
opcję a na co innego szkoda wydawać  pieniędzy. Nie chcę jednak zapłacić
tak dużo, może jest jakiś sprzęt tańszy, do  500 zł, który umożliwia
porządną stabilizację napięcia? Proszę o podpowiedź i  ewentualnie
wyjaśnienie (ogólne) na czym to polega. Dziękuję i pozdrawiam. N.

Kup APC Smart. W pewnych granicach (ustawialnych) zapewnia stabilizację napięcia, potem przełącza się na zapasową baterię.
Ale jeśli masz do tego podłączyć tylko PC'ta i monitor to szkoda kasy.
Chyba że używany Smart to czemu nie.

--
Irokez

Stabilizowanie napięcia + UPS