Stabilny rower dla osoby niepełnosprawnej . ...

Data: 2019-06-25 12:05:41
Autor: Andrzej W.
Stabilny rower dla osoby niepełnosprawnej . ...
W dniu 2019-06-24 o 22:19, Andrzej W. pisze:
Cześć,

Muszę dostosować rower miejski z przerzutką w piaście do potrzeb osoby niepełnosprawnej.

Tak jak radziliście poszukałem  czegoś z rozdwojonym przodem i znalazłem coś takiego:
   https://www.youtube.com/watch?v=S7p9fKMdG5U
Niestety dość słabo widać konstrukcję, ale poszukam dalej.

--
AWa.

Data: 2019-06-25 12:22:17
Autor: ń
Stabilny rower dla osoby niepełnosprawnej ....
Szukaj 'tricycle'

Data: 2019-06-25 12:25:22
Autor: ń