Stachu!

Data: 2017-07-07 19:04:55
Autor: Bene Natus
Stachu!
Ile ty masz lat? Ile lat mają twoi dyskusyjni kumple: u2, zenuś, trefniś? W mojej ocenie jesteście zdziecinniałymi staruchami którym na starość palma odbiła.

CL

Data: 2017-07-07 12:10:21
Autor: Stachu Chebel
Stachu!
W dniu piątek, 7 lipca 2017 19:05:23 UTC+2 użytkownik Bene Natus napisał:
Ile ty masz lat?

A Chuj ci do tego !! Podobnież jak Chuj mi do tego ile ty masz roków za sobą. No ale skoro już starasz się podporządkować wiek pod wprost, bądź odwrotnie proporcjonalne zrozumienie wydarzeń polityczno/światowych, to nie patrz na świat czarno/biało (Pis/PO). Ty masz chyba mało lat, dajesz się sterować i widzisz chłopcze świat przez "astygmatyczny pryzmat", który wydaje ci się zerojedynkowy.
Ni Chuja !! Poproś rodziców o korepetycje z Historii i nauk ścisłych. Matematyka też mocno się przyda. Poważnie !!

=============
Ile lat mają twoi dyskusyjni kumple: u2, zenuś, trefniś?

===
To nie są moi kumple. Jak brak argumentów, to walisz ad personam. Poczytaj se coś o erystyce (Schopenhauer).

mojej ocenie jesteście zdziecinniałymi staruchami którym na starość palma odbiła.

=========
hmmm... tak wygląda nowoczesna argumentacja pokolenia wychowanego na czipsach i kokakoli.

Data: 2017-07-07 13:34:38
Autor: Zenek Kapelinder
Stachu!
Heblujesz Chebel z pizdziakiem. Z nim sie nie gada tylko z podcietymi sciegnami do dolu z wapnem wrzuca. Ty wiesz ze on swoje klony do kf wrzuca?

Data: 2017-07-07 15:16:00
Autor: Stachu Chebel
Stachu!
W dniu piątek, 7 lipca 2017 22:34:39 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Heblujesz Chebel z pizdziakiem. Z nim sie nie gada tylko z podcietymi sciegnami do dolu z wapnem wrzuca. Ty wiesz ze on swoje klony do kf wrzuca?

==========
Nawet nie w tym rzecz. Nie o to chodzi, że Chebel hebluje z jakimś tam kimś. Natomiast zwróć uwagę na to jak ktoś "anonimowy" traktuje ciuta starszych. Oczywiście, sam wiek nie jest argumentem samym w sobie!! Tymczasem "czarodziejski ludek" ciesząc się młodym wiekiem podskakuje sieciowo-anonimowo do starszych, i strasznie go to bawi, że jest młodszy. I do tego jest jeszcze GŁUPI!!, bo imputuje jakieś tam "sieciowe" przyjaźnie...

Boszsz....  Niby młody chłopak, dupe by se jakąś przygruchał, a on jak posrany dniami i nocami klawisze zalewa.

Data: 2017-07-07 16:12:44
Autor: Zenek Kapelinder
Stachu!
Z pizdziakiem z wyjatkiem jego niektorych klonow nikt jeszcze nie pogadal.

Data: 2017-07-07 16:34:49
Autor: Stachu Chebel
Stachu!
W dniu sobota, 8 lipca 2017 01:12:45 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Z pizdziakiem z wyjatkiem jego niektorych klonow nikt jeszcze nie pogadal..

OK., Wniosek: po rozpoznaniu lumpa będącego owocem wielbłąda i kozy, poczętego na pace żuka nie wdaję się w pyskusję !!

Data: 2017-07-08 05:49:28
Autor: Bene Natus
Stachu - syn wielbłąda i kozy
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:5f08105e-d950-4121-bf1b-282856608f11googlegroups.com...
[...]

No i co dziadek, oko za oko. Albo jesteś starym chujem z amnezja albo masz coś z łbem jak zenuś. Bawcie się dziadygi we własnym gronie. Wspominajcie PRL i płaczcie rzewnymi łzami nad rozwydrzeniem młodziezy.

CL

Data: 2017-07-08 05:46:44
Autor: Bene Natus
Zenek z Kotłowni
przychlast  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbeac86a-2f93-4150-bd9a-979f2e93933bgooglegroups.com...
Z pizdziakiem z wyjatkiem jego niektorych klonow nikt jeszcze nie pogadal.

Wyjątkowo ale z obrzydzeniem zenuś ci odpowiem. Klony to ty masz koguciku we łbie.

CL

Data: 2017-07-08 01:44:48
Autor: Zenek Kapelinder
Zenek z Kotłowni
Nie jestes w stanie pizdziak mnie obrazic. Byle kto mie moze mnie obrazic. Fersztejen spermkolektorze?

Data: 2017-07-08 11:34:15
Autor: Bene Natus
Zenek z Kotłowni
menel osiedlowy Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:c41fe775-f8e6-483d-b2fe-1b79543d1154googlegroups.com...
Nie jestes w stanie pizdziak mnie obrazic. Byle kto mie moze mnie obrazic.
Fersztejen spermkolektorze?

Ciebie obrazić? Dziadzia, nie wyobrażaj sobie, że jesteś kimś ważnym. Jesteś
drobnym śmieciem, który ma teraz za swoje. Zacząłeś dziadzia więc teraz masz
oko za oko. Sądziłeś naiwnie, że nie pozostanę ci dłużny? Otóż nic z tego
koguciku! Takich sukinsynów jak ty należy tępić wszelkimi sposobami! To, że
masz kompleks małego członka to wie już każdy (ciagle ci we łbie sperma i
obciaganie fiuta to typowe objawy psychicznego odlotu!). Tak więc zenuś,
kogucie wypierzony! Będziesz grzeczny to ci odpuszczę! Będziesz podskakiwać
możesz liczyć że dam ci popalić wszelkimi sposobami zgodnie z oko za oko ząb
za ząb! Przemyśl to zenuś czy jak tam na ciebie wołaja. Dociera? No to jutro
do spowiedzi świętej i od poniedziałku jesteś przykładny Polak, patriota i
katolik!

CL

Data: 2017-07-08 02:57:02
Autor: Zenek Kapelinder
Zenek z Kotłowni
Jak to pizdzak zrobiles ze wiecej niz dwa zdania napisales?

Data: 2017-07-08 12:00:17
Autor: Bene Natus
Psychol Zenek z Kotłowni
Kutas słzamany "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:37662862-6989-4dc0-875f-2a5456c454cegooglegroups.com...
Jak to pizdzak zrobiles ze wiecej niz dwa zdania napisales?

No wiec tak: masz chuju jeden przejebane! Poniał ty kacapska mordo?!

CL

Data: 2017-07-08 15:32:55
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek z Kotłowni
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

Wyjątkowo ale z obrzydzeniem zenuś ci odpowiem. Klony to ty masz koguciku we łbie.

Przychlast nie ma klonów. Ma tam drucik - uszy mu trzyma :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-08 05:59:31
Autor: Bene Natus
Stachu ze swoją dupą!
Dziewczeta liżą sobie "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w
wiadomości news:894a2207-7143-4579-bb7a-7efdf2c2ff14googlegroups.com...

===========

Nawet nie w tym rzecz. Nie o to chodzi, że Chebel hebluje z jakimś tam
kimś. Natomiast zwróć uwagę na to jak ktoś "anonimowy" traktuje ciuta
starszych.

To starszemu już wolno rzucać chujami, a ja mam po katolicku nastawiać
policzek? Aż się dziadygi zdziwicie.

Oczywiście, sam wiek nie jest argumentem samym w sobie!!

Tobie się wydaje, że jak jesteś stary to juz ci wszystko wolno? Komuch
pieprzony!

Tymczasem "czarodziejski ludek" ciesząc się młodym wiekiem podskakuje
sieciowo-anonimowo do starszych,

A ty co dziadzia, masz prawo mnie obrażać? Masz za swoje. Oko za oko
dziadzia!

i strasznie go to bawi, że jest młodszy.

Bawią mnie tacy ignoranci jak ty i debile jak zenuś. Ależes dziadeg
znmalazłes sobie kolegę!

I do tego jest jeszcze GŁUPI!!,

Dziadzia, głupich to ty szukaj w swojej rodzinie.

bo imputuje jakieś tam "sieciowe" przyjaźnie...

Oooo. Nowe słowo! Czyżbys nie lubił zenusia? ;-))))

Boszsz....  Niby młody chłopak, dupe by se jakąś przygruchał, a on jak
posrany dniami i nocami klawisze zalewa.

Dupą to nazywaj swoją starą chamie!

CL

Data: 2017-07-08 05:40:03
Autor: Bene Natus
Stachu! Zenusiu! Palanty jedne!
Heblujesz Chebel ze mną, starym chujem. Ze mną sie nie gada tylko z podcietymi sciegnami do dolu z wapnem wrzuca. Ty wiesz ze ja nawet swoje klony do kf wrzucam? takiego mam swira!

Data: 2017-07-08 05:38:16
Autor: Bene Natus
Stachu bluzgacz!
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc232111-905e-4af3-9df8-438743b3e88cgooglegroups.com...
W dniu piątek, 7 lipca 2017 19:05:23 UTC+2 użytkownik Bene Natus napisał:
Ile ty masz lat?

A Chuj ci do tego !!

Pytałeś ile mam lat? Odpowiedziałem kulturalnie. A ty chamie co? Nie potrafisz inaczej niż rzucając chujami? Wal się dziadygo!

CL

Data: 2017-07-07 19:12:51
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Stachu!
sprawa jest prosta - jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze - a konkretnie kto zasłużył, a kto zupełnie nie zasłużył...

Data: 2017-07-08 15:32:53
Autor: Presidente de San Escobar
Stachu!
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Ile ty masz lat? Ile lat mają twoi dyskusyjni kumple: u2, zenuś, trefniś?

Umysłowo to dzieci albo zdziecinniali. Naiwni jak 5-cio latek.
Mają głupotę wrodzoną albo nabytą :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Stachu!