Stachursky zje na święta... "energię słoneczną"!

Data: 2013-12-23 12:50:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Stachursky zje na święta... "energię słoneczną"!
Podczas gdy większość Polaków przygotowuje potrawy świąteczne i lepi pierogi, Jacek Łaszczok, znany lepiej jako Stachursky, postanowił pozostać przy swojej diecie. Muzyk od lat utrzymuje, że odżywia się głównie "energią słoneczną". Jeden taki posiłek wystarcza mu ponoć na wiele dni.
Potrafię normalnie funkcjonować bez żadnego konwencjonalnego jedzenia - przekonuje Łaszczok. W końcu doszedłem do pełnego stanu niejedzenia. To oczywiście nie oznacza, że nie mogę jeść i pić. Nie ma nic złego w napiciu się szklanki wody czy herbaty, zdarza mi się to. W końcu każdy z nas żywi się energią słoneczną. Ludzie mogą to wyśmiewać, lecz nie zdają sobie sprawy, że to właśnie ona podtrzymuje naszą cywilizację przy życiu
więcej: http://tiny.pl/qclk9

Idiotów ci u nas dostatek!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Stachursky zje na święta... "energię słoneczną"!