Stacja DVD-ROM nie czyta niektórych płyt

Data: 2012-04-29 12:01:47
Autor: qwerty
Stacja DVD-ROM nie czyta niektórych płyt
Użytkownik "Ada"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jniu6k$rlq$1@inews.gazeta.pl...
Witam, nagrałam wczoraj 3 płytki z danymi (pliki MP3, doc, pdf, itp.) na laptopie koleżanki i po przyniesieniu do domu tylko 1 mogę odczytać. Sprawdziłam i koleżanki laptop, któey nagrywał) czyta wszystkiepłyty. Co mam zrobić? Jak akualizować nagrywarkę DVD ST9160414ASG? Płyty są te same TDK DVD-R. B. proszę o pomoc,  pozdraiwiam :)

Od kiedy ST9160414ASG to DVD? :>
Jeżeli bardzo chcesz zaktualizować to możesz pobrać z http://cdrinfo.com/Sections/Firmware/Home.aspx

Data: 2012-04-30 07:35:08
Autor: BETON

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jnj3hq$87n$1inews.gazeta.pl...
[...]

on nie chce zaktualizowąc tylko odczytac płyte a to sie nie rozwiąże problemu.

Stacja DVD-ROM nie czyta niektórych płyt