Stacja dokuj±ca - zamiast KVM

Data: 2009-12-27 20:52:43
Autor: Grzegorz Brycki
Stacja dokuj±ca - zamiast KVM
Witam,

Czy np. ta stacja umo¿liwi mi: http://www.allegro.pl/item848640483_nowa_hp_stacja_dokujaca_z_zasilaczem_150w_gw_fv.html

- wy¶wietlanie obrazu na pulpicie rozszerzonym na laptopie
- wy¶wietlanie obrazu na monitorze
- prze³±czanie obrazu z monitora na projektor (?)
- podpiêcie dysku zewnêtrznego, czytnika AllInOne, myszki bez spadku prêdko¶ci

Dziêkujê z góry za odpowied¼,

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-12-28 08:04:13
Autor: WAM
Stacja dokuj±ca - z amiast KVM
On Sun, 27 Dec 2009 20:52:43 +0100, Grzegorz Brycki
<grzegorz.brycki@op.pl> wrote:

Czy np. ta stacja umożliwi mi: http://www.allegro.pl/item848640483_nowa_hp_stacja_dokujaca_z_zasilaczem_150w_gw_fv.html
Uzywam na codzien

- wyświetlanie obrazu na pulpicie rozszerzonym na laptopie
Co to jest pulpit rozszerzony na laptopie?

- wyświetlanie obrazu na monitorze
Tak.

- przełączanie obrazu z monitora na projektor (?)
Dziala normalnie sterowanie z klawiatury wyjsciem video:
- tylko lcd laptopa
- tylko wyjscie zewnetrzne - oba na raz

- podpięcie dysku zewnętrznego, czytnika AllInOne, myszki bez spadku prędkości
Uzywam tylko myszki + telefonu + pendrive, pomiarow predkosci myszki
nie robilem :)

WAM
--
Kupię mieszkanie w budynku z cegły - Szczecin w SM DĄB,
ulice: Beżowa, Romantyczna, Gwarna, Swojska, Nad Rudzianka,

Data: 2009-12-28 09:28:39
Autor: Grzegorz Brycki
Stacja dokujÄ…ca - zamiast KVM
<grzegorz.brycki@op.pl> wrote:

Czy np. ta stacja umożliwi mi: http://www.allegro.pl/item848640483_nowa_hp_stacja_dokujaca_z_zasilaczem_150w_gw_fv.html
Uzywam na codzien

Świetnie bo chcę kupić szybko a mam jeszcze poniższe wątpliwości.

- wyświetlanie obrazu na pulpicie rozszerzonym na laptopie
Co to jest pulpit rozszerzony na laptopie?

Chodzi mi o to, że używam po prostu i LCD laptopa i Monitora zewnętrznego i w windowsie ustawiam że to jest jeden wielki pulpit.

[...]

A tutaj mi chodzi o to czy będę mógł podpiąć jednocześnie do tego sprzętu i monitor zewnętrzny i projektor, a w razie potrzeby będę mógł (jakoś rozumiem bez rozpinania kabli) przełączać z jednego na drugi?

GB

Data: 2009-12-28 21:05:06
Autor: Michał Wójcik
[...]

Jeśli monitor podepniesz pod DVI a projektor po VGA to tak. Ewentualnie odwrotnie monitor po VGA a projektor po DVI.
Przy czym sprawdź czy Twój laptop jest w stanie przez stacje dokującą dać sygnał po DVI.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-12-29 19:41:50
Autor: WAM
Stacja dokuj±ca - z amiast KVM
On Mon, 28 Dec 2009 09:28:39 +0100, Grzegorz Brycki
<grzegorz.brycki@op.pl> wrote:

[...]
OK akurat tego nie sprawdzalem, moge to zrobic jutro rano.

A tutaj mi chodzi o to czy będę mógł podpiąć jednocześnie do tego sprzętu i monitor zewnętrzny i projektor, a w razie potrzeby będę mógł (jakoś rozumiem bez rozpinania kabli) przełączać z jednego na drugi?
stacja dokujaca ma wyjscie DVI i analogowe. Ale czy tak dziala jakbys
chcial to tez nie wiem :) nie mialem takich potrzeb :)
Sprawdze jutro.

WAM

Data: 2009-12-30 07:44:11
Autor: WAM
Stacja dokuj±ca - z amiast KVM
On Tue, 29 Dec 2009 19:41:50 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

Chodzi mi o to, że używam po prostu i LCD laptopa i Monitora zewnętrznego i w windowsie ustawiam że to jest jeden wielki pulpit.
OK akurat tego nie sprawdzalem, moge to zrobic jutro rano.
Sprawdzilem, podlaczylem rownoczesnie monitory DVI i analogowy.
W sterowniku Intel Graphics Media Accelerator mozesz sobie zrobic
'rozszerzony pulpit' lub 'dual display clone' w kazdej z tych 6
kombinacji opisanych w sterowniku jako:
Notebook+Monitor
Notebook+Wyswietlacz cyfrowy
Monitor+Notebook
Monitor+Wyswietlacz cyfrowy
Wyswietlacz cyfrowy+Notebook
Wyswietlacz cyfrowy+Monitor

Klawiszowo [Fn]+F4 przelacza mi tryby dual display clone w
nastepujacej kolejnosci:
Notebook+Monitor
tylko Wyswietlacz cyfrowy
Notebook+Wyswietlacz cyfrowy