Stacja odbiorczo nadawcza- kierunkowość nadawania

Data: 2010-09-06 19:43:13
Autor: Jacek Buda
Stacja odbiorczo nadawcza- kierunkowość nadawania
Witak Jurku

W ogóle to nadajniki Niemieckie  to jest klasa
jakieś 10 lat wybrałem się z radiem Julia  na górke i w okolicy 107
słyszałem na pół skali stacje Niemiecką Potem dowiedziałem się ze stacja byłą z Berlina  wiec różnie to bywa  Jeszcze wtedy   gdy UKF zachodni nie był tak obciązony co kilka nOcy  udawało
mi się posłuchać  radia Gdańsk  Pozdrawiam Serdecznie Buda Jacek SP9TCU

Data: 2010-09-07 00:55:44
Autor: Jerzy Pastusiak
On Mon, 6 Sep 2010, Jacek Buda  wrote:

> [...]
| mi się posłuchać  radia Gdańsk  | | Pozdrawiam Serdecznie | Buda Jacek SP9TCU

Dzieki za info.

Trzymaj sie Jacku.

Pzdr.J.P.

Stacja odbiorczo nadawcza- kierunkowość nadawania