Stacja paliw na A1 (śląsk)

Data: 2014-07-06 16:17:25
Autor: huri_khan
Stacja paliw na A1 (śląsk)
Dnia Sun, 06 Jul 2014 15:07:12 +0200, andim napisał(a):

Pytanie do miejscowych lub często jeżdż±cych - gdzie jet ostatnia w Polsce stacja paliw na A1 w kierunku Czech?
I pytanie dodatkowe czy sprzedaje winiety czeskie?

Lotos jest na MOP Rowień (lub Żory nie wiem jaka jest oficjalna nazwa).
W Mszanie jest BP ale jeszce nie jest otwarta, może na dniach to zrobi±. Co do winiet to nie pomogę. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-07-22 17:28:50
Autor: huri_khan
Stacja paliw na A1 (śląsk)
Dnia Sun, 6 Jul 2014 16:17:25 +0200, huri_khan napisał(a):

[...]

W weekend został otwarty MOP Mszana przed sam± granic±, na MOPie jest stacja BP.
Ceny z 18.07.2014
Diesel   - 5.53
noPB 95  - 5.63
LPG      - 2.83