Stacja pogodowa jaka ?

Data: 2015-08-10 10:33:25
Autor: mirko
Stacja pogodowa jaka ?
Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Cena do ok 200 zl

Data: 2015-08-10 20:50:31
Autor: Krzysztof Rudnik
Stacja pogodowa jaka ?
mirko wrote:

Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Cena do ok 200 zl

Koniecznie musi być bezprzewodowa?
Baterie marnie działają w -40 stopniach.

Data: 2015-08-10 22:34:29
Autor: Qrczak
Stacja pogodowa jaka ?

Internety przynosisz w wiadrze?

mspanc panc pac

Data: 2015-08-10 13:36:22
Autor: ZbyszekZ
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 22:34:35 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> Koniecznie musi być bezprzewodowa?
> Baterie marnie działaj± w -40 stopniach.

Internety przynosisz w wiadrze?

A Ty masz internety na baterie?

--
ZZ@private

Data: 2015-08-10 23:23:49
Autor: Qrczak
Stacja pogodowa jaka ?
Dnia 2015-08-10 22:36, obywatel ZbyszekZ uprzejmie donosi:
mirko wrote:

[...]

Zim± fejzbuk mnie mrozi.

latem grzeje

Data: 2015-08-10 22:47:22
Autor: marrgol
Stacja pogodowa jaka ?
On 2015-08-10 20:50, Krzysztof Rudnik wrote:
Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Koniecznie musi być bezprzewodowa?
Baterie marnie działają w -40 stopniach.

W czujnikach najczęściej stosowane są AA lub AAA, a litowe AA i AAA
działają doskonale.

--
mrg

Data: 2015-08-10 22:39:11
Autor: Qrczak
Stacja pogodowa jaka ?
Dnia 2015-08-10 10:33, obywatel mirko uprzejmie donosi:
Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Cena do ok 200 zl

Od zminusowanej strony zakres mniejszy, ale w Polsze jednak rzadko siÄ™ zdarzajÄ… tak moctarne zimy, w uĹĽyciu od jakichĹ› dwĂłch lat, i daje radÄ™:
http://stacje-pogody.pl/860_stacja_pogody_auriol_z31092.html

nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2015-08-10 22:50:57
Autor: Jarosław Sokołowski
Stacja pogodowa jaka ?
Qrczak pisze:

Jaka polecacie stacje pogodow± bezprzewodow±? chodzi mi o dokładne
dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Cena do ok 200 zl

Od zminusowanej strony zakres mniejszy, ale w Polsze jednak rzadko się zdarzaj± tak moctarne zimy, w użyciu od jakich¶ dwóch lat, i daje radę:
http://stacje-pogody.pl/860_stacja_pogody_auriol_z31092.html

Dla rozszerzenia zakresu można skorzystać z cennej rady dotycz±cej baterii.
Nie działa -- znaczy się jest -40.

Jarek

--
Minus 10 w Rio
Dżuma w Santa Fe

Data: 2015-08-10 22:55:18
Autor: FEniks
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu 2015-08-10 o 10:33, mirko pisze:
Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Cena do ok 200 zl

My mamy coĹ› takiego
http://www.conrad.com/ce/en/product/393286/TFA-Wireless-Weather-Station

Ale zimą rzeczywiście bateria w czujniku zewnętrznym szybko siada.

Ewa

Data: 2015-08-11 22:51:42
Autor: Kris
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 10:33:27 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
Jaka polecacie stacje pogodow± bezprzewodow±? chodzi mi o dokładne dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Cena do ok 200 zl
A jakich danych od stacji pogody potrzebujesz?
Ja od ładnych kilku lat używam urz±dzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce. Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
http://produkty-z-bdr.blogspot.com/2015/01/stacja-pogodowa-z-biedronki.html

Data: 2015-08-11 22:56:20
Autor: Kris
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu ¶roda, 12 sierpnia 2015 07:51:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał: zl
[...]

Błędny link.
Tak± mam
http://tech.wp.pl/kat,1009783,title,Kolorowa-stacja-pogodowa-Hama-EWS-120,wid,13891644,wiadomosc.html

Data: 2015-08-13 09:32:35
Autor: PeJot
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu 2015-08-12 o 07:51, Kris pisze:
[...]

Mam jak±¶ stację z Lidla. Czujnik zewn. działał na baterii CR2025 i podobnie co pół roku wymagał wymiany baterii. To jest wspólna cecha taniej elektroniki: pr±dożerno¶ć. Można to obej¶ć stosuj±c zamiast baterii litowych o małej pojemno¶ci zewnętrzne zasilanie w postaci 2xAA. Taki zmodyfikowany czujnik u mnie działa ok. 3 lat bez wymiany baterii.

Co do dokładno¶ci, to w sumie i tak wszystko rozbija się o miejsce i sposób zainstalowania czujnika. Różnica temperatury po nasłonecznionej i nienasłonecznionej stronie budynku może być i 10 stopni.

--
P.Jankisz

Data: 2015-09-01 14:46:20
Autor: Xaltuton
Stacja pogodowa jaka ?
 <kszysztofc@gmail.com> wrote:

Ja od ładnych kilku lat używam urz±dzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce. Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
http://produkty-z-bdr.blogspot.com/2015/01/stacja-pogodowa-z-biedronki.html

Mam stacje za 3 stowy, oryginalne baterie (2xAA) napedzaja zewnetrzny czujnik juz 4 lata i nie byly
wymieniane, pomimo, ze zdarzaly sie przez ten czas mrozy pod - 25, a latem odbite slonce codziennie
podgrzewa czujnik przez godzine do ponad 40stopni. Baterie jakies noname, dolaczone do stacji :)

--
hominis est errare, insipientis in errore perseverare

Data: 2015-09-01 08:50:39
Autor: Zenek Kapelinder
Stacja pogodowa jaka ?
Taka za trzy stowy to powinno dawac sie sterowac pogoda.

Data: 2015-09-03 20:27:42
Autor: BQB
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu 2015-09-01 o 14:46, Xaltuton pisze:
  <kszysztofc@gmail.com> wrote:

[...]

W±tpię, aby były noname, znajomy budował czujniki do uli, to mi opowiadał o bateriach jakie zastosował, teraz nie pamiętam jakie to były, ale zwykła bateria kosztuje kilka zł, tamta około 30 zł. Jak się dowiem, co to za baterie, to dam znać.

Data: 2015-09-19 15:23:36
Autor: dsw
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 10:33:27 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
Jaka polecacie stacje pogodow± bezprzewodow±? chodzi mi o dokładne dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Ja kiedy¶ ojcu kupiłem tak± stację z wiatromierzem (co¶ podobnego do tego: http://www.nagrzewanie.pl/742,pl-radiowa-stacja-pogodowa-te831x.html) jakiej¶ niemieckiej firmy nazwy nie pamiętam (zdaje się, że 3-literowa).
Bateria na wiatromierzu trzyma 1,5-2 lata (i co tyle czasu trzeba wdrapać się na dach w celu wymiany). Baterie jakie¶ takie zwykłe-lepsze. Najczę¶ciej wymieniana jest bateria w czujniku na ¶cianie - wytrzymuje mniej niż rok. No i w samym urz±dzeniu/wy¶wietlaczu, też roku nie wytrzyma). A, czujnik deszczu... wymieniana chyba była raz, czyli wytrzymuje jakie¶ 3-4 lata, mimo, że jest w znacznej odległo¶ci od domu. No, ale to nie mie¶ci się w podanym budżecie. pozdr

Data: 2015-09-25 22:16:55
Autor: Tomasz DÄ…browski
Stacja pogodowa jaka ?
Ja od dwóch lat używam stacji Netatmo. Jest moduł wewnętrzny i zewnętrzny.
Nowa wprawdzie trochę droższa, ale można kupić używaną.
Są na Allegro. Żadnych problemów. Dostęp przez Wi-Fi z komputera jak i z
telefonu.

Pozdrawiam,
Tomasz DÄ…browski

UĹĽytkownik "mirko"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

Data: 2015-09-25 13:26:41
Autor: Kris
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu pi±tek, 25 wrze¶nia 2015 22:18:40 UTC+2 użytkownik Tomasz D±browski napisał:
Ja od dwóch lat używam stacji Netatmo. Jest moduł wewnętrzny i zewnętrzny.
Nowa wprawdzie trochę droższa, ale można kupić używan±.
S± na Allegro. Żadnych problemów. Dostęp przez Wi-Fi z komputera jak i z
telefonu.
A do czego przydaje się dostęp przez  wifi do stacji pogodowej?

Data: 2015-09-25 23:31:02
Autor: Ikselka
Stacja pogodowa jaka ?
Dnia Fri, 25 Sep 2015 13:26:41 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

Ja się pytam, do czego komu stacja pogodowa, skoro już ma się ten komputer
czy telefon...
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-27 17:48:33
Autor: Irokez
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu 2015-09-25 o 23:31, Ikselka pisze:

Ja się pytam, do czego komu stacja pogodowa, skoro już ma się ten komputer
czy telefon...

Czujniki do komputera czy telefonu s± droższe od kompletnej stacji. I w zakupie i potem w eksploatacji.

--
Irokez

Data: 2015-09-27 09:19:17
Autor: Kris
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu niedziela, 27 wrze¶nia 2015 17:48:35 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

Czujniki do komputera czy telefonu s± droższe od kompletnej stacji. I w zakupie i potem w eksploatacji.

A do czego to wifi w stacji pogodowej?

Data: 2015-09-27 18:27:34
Autor: Jarosław Sokołowski
Stacja pogodowa jaka ?
Pan Kris napisał:

Czujniki do komputera czy telefonu s± droższe od kompletnej stacji.
I w zakupie i potem w eksploatacji.

A do czego to wifi w stacji pogodowej?

Do komunikacji z komputerem czy telefonem. Tańszej w zakupie i potem
w eksploatacji. Do takich wniosków doszedłem drog± dedukcji.

--
Jarek

Data: 2015-09-27 13:10:04
Autor: Zenek Kapelinder
Stacja pogodowa jaka ?
A moze to chodzi o to ze jak ma sie komputer albo telefon to sobie mozna sprawdzic jaka jest i z bardzo duza, na kilka godzin do przodu praktycznie stu procentowa pewnoscia jaka bedzie pogoda. W takiej sytuacji najlepsza syper hiper z bateriami na sto lat indywidualna stacje pogodowa mozna sobie w dupe wsadzic. Oczywiscie sprawdzanie w necie nie wyklucza posiadania za oknem termometru za  5 zlotych.

Stacja pogodowa jaka ?