Stacja pogodowa jaka ?

Data: 2015-09-19 15:23:36
Autor: dsw
Stacja pogodowa jaka ?
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 10:33:27 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Ja kiedyś ojcu kupiłem taką stację z wiatromierzem (coś podobnego do tego: http://www.nagrzewanie.pl/742,pl-radiowa-stacja-pogodowa-te831x.html) jakiejś niemieckiej firmy nazwy nie pamiętam (zdaje się, że 3-literowa).
Bateria na wiatromierzu trzyma 1,5-2 lata (i co tyle czasu trzeba wdrapać się na dach w celu wymiany). Baterie jakieś takie zwykłe-lepsze. Najczęściej wymieniana jest bateria w czujniku na ścianie - wytrzymuje mniej niż rok. No i w samym urządzeniu/wyświetlaczu, też roku nie wytrzyma). A, czujnik deszczu... wymieniana chyba była raz, czyli wytrzymuje jakieś 3-4 lata, mimo, że jest w znacznej odległości od domu. No, ale to nie mieści się w podanym budżecie. pozdr

Stacja pogodowa jaka ?