Stacja pogody - jaka?

Data: 2012-02-12 09:34:22
Autor: Kris
Stacja pogody - jaka?
Użytkownik "MS"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jh6cg8$gpt$1@inews.gazeta.pl...

Dzień dobry,

chciałbym zasięgnąć opinii w sprawie stacji pogodowych. Jaką wybrać: analogową (wskazówkową) czy cyfrową? Słyszałem taką opinię, że analogowe są dokładniejsze ale wymagają puknięcia lekko w szybkę zegara w celu zaktualizowania wskazania pomiaru, natomiast cyfrowe są praktyczniejsze bo niemal cały czas podawane są aktualne dane.

http://allegro.pl/stacja-pogodowa-stara-pamiatka-prl-gory-zakopane-i2068476454.html

-- Pozdrawiam
Kris

Data: 2012-02-12 11:23:07
Autor: MS
Stacja pogody - jaka?
Grunt to dobry humor z samego rana :D

W dniu 2012-02-12 09:34, Kris pisze:
Użytkownik "MS" napisał w wiadomości grup

[...]

zegara w celu zaktualizowania wskazania pomiaru, natomiast cyfrowe sÄ…