Stacje benzynowe Neste i platnosc karta

Data: 2009-03-29 14:23:13
Autor: kml
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości news:slrngsupt5.4ke.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
Czy macie doświadczenie z tankowania na stacjach Neste oraz płacenia
kartą płatniczą za paliwo?
Płacąc banknotami, nie ma możliwości wydawania reszty (jak włożę
za dużo, to albo moja strata, albo muszę się udać do ich punktu obsługi).

Jednak dziś doczytałem, że płacąc kartą wprowadzam maksymalną wartość,
a pobierana jest kwota faktycznie zatankowanego paliwa.
Czyli np: akceptuję maksymalną kwotę 300zł, tankuję paliwo za 100zł.
Ile zostanie potrącone z karty? 100 czy 300zł?

Źródło moich wątpliwości:
http://www.neste.pl/artikkeli.asp?path=1992;4281;4282;4327;4291
"Karty to bardzo bezpieczny i wygodny sposób zapłaty; [...],
wygodny - bo pozwala napełnić zbiornik do pełna, bez obawy czy włożony
banknot nie jest przypadkiem "za duży" w stosunku do miejsca w zbiorniku."

Ściągnie tyle ile wlejesz i nic poza limit, tkóry sam ustalasz. Od dawna tak tankuję i nie miałem do tej pory żadnych problemów. W tej chwili przy płatności kartą jest - 5 gr na litrze.

kml

Stacje benzynowe Neste i platnosc karta