Stacje benzynowe Neste i platnosc karta

Data: 2009-03-29 14:26:22
Autor: bartekk
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
"Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote in message news:slrngsupt5.4ke.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
Czy macie doświadczenie z tankowania na stacjach Neste oraz płacenia
kartą płatniczą za paliwo?

Blokadę na karcie masz na tę wyższą, wprowadzoną kwotę, ale faktycznie pobiera tylko za tyle, za ile zatankujesz.

Data: 2009-03-29 12:48:20
Autor: Jacek Kalinski
W artykule <gqnpha$aml$1@inews.gazeta.pl>, bartekk napisał(a):

[...]

Ok, dziękuję wszystkim za wyjaśnienia.
Czyli same plusy z płacenia kartą :)

Jacek

Data: 2009-03-29 14:59:01
Autor: ąćęłńóśźż
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
No prawie, nierzadko wyskakuje komunikat, ze kart nie bierze (jakoś często w Jankach przy Praktikerze mnie to spotykało).
JaC

-- -- -

Czyli same plusy z płacenia kartą

Data: 2009-03-29 15:31:48
Autor: kml

--

Bo jest kara za pisanie nad cytatem.

kml

Data: 2009-03-29 15:20:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bartekk pisze:
[...]

Pod warunkiem, że się drugi raz kartę włoży i zatwierdzi. Bo inaczej to następny może sobie dotankować na koszt poprzednika, do kwoty wstukanego limitu (o ile ten nie został wyczerpany).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-29 15:24:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@box43.pl> napisał w wiadomości news:gqnshv$53g$1news.dialog.net.pl...
bartekk pisze:
[...]

Nieprawda.
Po odłożeniu pistoletu proces jest zakończony.
Już nic więcej nie dolejesz.

Data: 2009-03-29 19:41:57
Autor: Tomasz Pyra
Cavallino pisze:

[...]

Potwierdzam - ostatnio się naciąłem chcąc zatankować jeszcze do kanistra.

Data: 2009-03-29 19:54:37
Autor: ąćęłńóśźż
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
Bardziej wkurza w Neste brak "przyczka" zapadki w pistolecie, szczególnie przy tankowaniu zimą łapa przymarza.
JaC

-- -- -

Data: 2009-03-29 16:31:12
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

Jak chcesz potwierdzenei lub fakture to wkladasz karte po raz drugi

Data: 2009-03-29 17:56:58
Autor: Seba
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
Pod warunkiem, ze sie drugi raz karte wlozy i zatwierdzi. Bo
inaczej to nastepny moze sobie dotankowac na koszt poprzednika,
do kwoty wstukanego limitu (o ile ten nie zostal wyczerpany).

Marcin, cos Ty wymyslil - jak odkladasz pistolet to transakcja jest juz zatwierdzona. Nikt niczego na Twoje konto juz nie dotankuje.

BTW to dzisiaj tankowalem na Neste na Obornickiej - cena taka sama jak na BP na Kromera (przejezdzalem rano to sobie zerknalem na cene) - wiec z plusow zostaje znizka za platnosc karta (czyli minimalna oszczednosc) i szybkosc tankowania (to lubie i sobie chwale).

Sebastian S.

Data: 2009-03-29 12:05:57
Autor: r0bert
On 29 Mar, 19:56, Seba <seb_beztego_...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

- wiec z plusow zostaje znizka za platnosc karta (czyli minimalna
oszczednosc) i szybkosc tankowania (to lubie i sobie chwale).

Przez kilka sekund mozna jeszcze dotankowac...

Stacje benzynowe Neste i platnosc karta