Stacje benzynowe Neste i platnosc karta

Data: 2009-03-29 15:25:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
On 2009-03-29, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote:

Jednak dziś doczytałem, że płacąc kartą wprowadzam maksymalną wartość,
a pobierana jest kwota faktycznie zatankowanego paliwa.
Czyli np: akceptuję maksymalną kwotę 300zł, tankuję paliwo za 100zł.
Ile zostanie potrącone z karty? 100 czy 300zł?

100.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-29 15:33:59
Autor: J.F.
On Sun, 29 Mar 2009 15:25:38 +0200,  Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2009-03-29, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote:
[...]

Tylko zapewne najpierw zrobia blokade na 300 [za granica jeszcze
wiecej].

A sciaganie blokady potrafilo trwac dlugo.

J.

Data: 2009-03-29 06:59:40
Autor: arek
On 29 Mar, 15:33, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

>100.

Tylko zapewne najpierw zrobia blokade na 300 [za granica jeszcze
wiecej].

A sciaganie blokady potrafilo trwac dlugo.

Zalezy od banku. Np. Pekao SA (to z zuberkiem) potrafi
trzymac blokade nawet tydzien. W embanku nigdy nie czekalem
dluzej niz dzien na odblokowanie tych -nastu zlotych roznicy :)

Data: 2009-03-29 20:19:46
Autor: jerzu
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
On Sun, 29 Mar 2009 06:59:40 -0700 (PDT), arek <ArkadiuszD@gmail.com>
wrote:

W embanku nigdy nie czekalem
dluzej niz dzien na odblokowanie tych -nastu zlotych roznicy :)

Mi się zdarzyło raz w mBnaku, blokada z Neste była jakieś 4 dni.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-29 15:48:32
Autor: MadMan
Dnia Sun, 29 Mar 2009 15:33:59 +0200, J.F. napisał(a):

Tylko zapewne najpierw zrobia blokade na 300 [za granica jeszcze
wiecej].

A sciaganie blokady potrafilo trwac dlugo.

Ściągnięcie blokady trwa do rozliczenia transakcji - z reguły 2-3 dni. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-03-29 15:51:04
Autor: Maciek \"Sołtys\"
On 2009-03-29, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote:
[...]

czy to taka wielka filozofia obliczyć pi razy oko ile się wleje ? potemm pomnożyć przez koszt litra i dla bezpieczeństwa dodać dyszkę...
Echh
Niech matematyka wróci na maturę.....

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-03-29 16:24:06
Autor: J.F.
On Sun, 29 Mar 2009 15:51:04 +0200,  Maciek "Sołtys" wrote:
J.F. pisze:
[...]

A potem dystrybutor sie zawiesi, podjedziesz do innego, ten paliwa juz
nie naleje i bedziesz dzwonil do Neste jak ten klient co mu 50 zl
zezarlo :-)

J.

Data: 2009-03-29 15:56:24
Autor: m

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p3uus410mdcvgchqb8ju0snt5vqona1q9c4ax.com...
Tylko zapewne najpierw zrobia blokade na 300 [za granica jeszcze
wiecej].

Być może zależy jaki bank.
Mi z elektron PKOBP obciążony zostaje za Neste po kilku dniach. "Blokada" wklepanym limitem nigdy się nie pojawia.

Data: 2009-03-29 15:57:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-29, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote:
[...]

No zrobią bo muszą.

A sciaganie blokady potrafilo trwac dlugo.

Raz testowałem i po piętnastu minutach bankomat mi kasę wydał. (przy
pierwszym podejściu)

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-29 17:59:47
Autor: Seba
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
Tylko zapewne najpierw zrobia blokade na 300 [za granica jeszcze
wiecej].

Tak, tak robia.

A sciaganie blokady potrafilo trwac dlugo.

Nigdy nie trwalo dluzej anizeli 3 dni - przynajmniej w moim przypadku.

Sebastian S.

Stacje benzynowe Neste i platnosc karta