Stacje benzynowe Neste i platnosc karta

Data: 2009-03-29 16:40:54
Autor: Grzegorz
Stacje benzynowe Neste i platnosc karta
Hello Jacek Kalinski !:
Czy macie doświadczenie z tankowania na stacjach Neste oraz płacenia
kartą płatniczą za paliwo?
Płacąc banknotami, nie ma możliwości wydawania reszty (jak włożę
za dużo, to albo moja strata, albo muszę się udać do ich punktu obsługi).

Jednak dziś doczytałem, że płacąc kartą wprowadzam maksymalną wartość,
a pobierana jest kwota faktycznie zatankowanego paliwa.
Czyli np: akceptuję maksymalną kwotę 300zł, tankuję paliwo za 100zł.
Ile zostanie potrącone z karty? 100 czy 300zł?

Zablokuję Ci 300, ale ściągną tylko 100. Na drugi dzień będziesz miał już właściwe saldo.

Problem ten pojawia się przy kartach płatniczych, nie przy kredytowych - po prostu SMSem dostajesz info o transakcji na 300, a nie na 100. Kiedyś to przerabiałem (Inteligo), ale wyjaśniło się.

pzdrw.
--
Grzegorz

Stacje benzynowe Neste i platnosc karta