Stacjonarny numer "poza zasięgiem"?

Data: 2009-11-28 13:28:38
Autor: Przemysław Kowalik
Stacjonarny numer "poza zasięgiem"?
Użytkownik Chris napisał:
Już wielokrotnie mi się zdarzało, że dzwoniąc z komórki na numer
stacjonarny dostawałem komunikat, że "Wybrany telefon nie odpowiada"
(Play) lub "Wzywany abonent ma wyłączony telefon lub jest poza
zasięgiem" (Orange).
Chyba nie jest to problem wyłącznie operatora komórkowego, bo dzwoniąc
na przemian z komórek obu operatorów na ten sam numer stacjonarny,
dostaje za każdym razem komunikaty jak wyżej.
Gdy zadzwoniłem z jednej komórki na drugą, połączenie zostało nawiązane
normalnie.

Ja miałem dziś coś takiego, gdy dzwoniłem na stacjonarny TP (81 534xxxx), z tym, że dzwoniłem z Orange i Plusa. Z Orange komunikat jak wyżej (+ oczywiście po angielsku "The _Orange_ number you have called is either unavailable of switched off at the moment. Please try again later" :-)). Plus natomiast tylko zapiszczał jak przy NMTN bez komunikatów paszczowych i się od razu rozłączył nie marnując airtime'u na bzdety ;-).

Przemek

Stacjonarny numer "poza zasięgiem"?