Stacjonarny tuner TV, pod³±czany do komputera.

Data: 2010-09-28 20:15:50
Autor: piecia aka dracorp
Stacjonarny tuner TV, pod³±czany do komputera.
Witam ponownie
Trochę poszukałem w necie i doszukałem się np. takiego:
Leadtek Winfast TV Pro 1920
zewnętrzny tuner tv, działa bez komputera, podłączany do monitora(tylko DSUB), ma możliwość wyświetlania sygnału TV i komputera(PIP), cena ~300zł. Obsługuje tylko telewizję analogową a szkoda. Szkoda że nie ma wyjścia na komputer i wyjścia DVI.

Jest jeszcze WinFast DTV Dongle H, na stronie producenta figuruje jako TV Box czyli jak poprzedni ale obsługuje także DVB-T i można(a może nawet trzeba) podłączyć przez usb do komputera. Raczej nie jest to tuner 'standalone'. Aczkolwiek dla mnie dobra nowina że dla linuksa dodali wsparcie do tego modelu w jądrze 2.6.31.

Trzeba szukać dalej.

--
piecia aka dracorp

Stacjonarny tuner TV, pod³±czany do komputera.