Staczanie się

Data: 2010-07-14 06:41:31
Autor: jadrys
Staczanie się

Po równi pochyłej. Niestety państwo zwolennicy PiS-u, dni tej partii są policzone. Najpierw p. Brudziński a teraz sam szef wydaje się że postradał rozum:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,J.-Kaczynski-bede-zabiegal-o-wyciagniecie-konsekwencji,wid,12472772,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-07-13 22:48:54
Autor: Antenka
Staczanie się
On 14 Lip, 06:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

Nie, nie postradał - dobrze gada. To co, robi w tej chwili POlszewia i
zausznicy elekta, wskazuje na to, iż  szajka nie chce wyjaśnienia
smoleńskiej katastrofy, bo ta prawda całkowicie by ich skompromitowała
i obnażyła zakulisowe działania, które do tego zamachu doprowadziły. A
że to był misternie utkany, zaplanowany od a-z - zamach,  nie ma
najmniejszej wątpliwości.

Tusk, Sikorski, Arabski, B.Klich, Komorowski - oni wszyscy są
odpowiedzialni za to, co się stało dn.10.04.2010r. o godz. 08:41 pod
Smoleńskiem, a ich łapy są splamione krwią 96 osób.

Antenka

Data: 2010-07-14 07:51:08
Autor: cytryna
Staczanie się
> [...]
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

**************************************

Doświadczenie życiowe uczy, że wszyscy łajdacy kończą jednakowo, jak nie w Norymberdze to w Hadze. Nie ma litości dla morderców, skrytobójców, oszustów,
manipulatorów czyli tuskolubnych. Nawet nażarte kradzionym służby nie pomogą.

Data: 2010-07-14 15:58:51
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 07:51, cytryna pisze:
[...]

Doświadczenie życiowe uczy że jednak "zbrodnia popłaca". Nasze prawo i prządek nie są ukierunkowane na łapanie rzeczywistych sprawców, tylko tych potencjalnych.
Tak to już jest w naszym kraju że gdy ktoś ma samolot, Maybacha, i willę z podgrzewanym basenem to z duża dozą prawdopodobieństwa można przyjąć że majątek owego "posiadacza" pochodzi z przestępstw.

Data: 2010-07-14 09:28:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Staczanie się
Tusk, Sikorski, Arabski, B.Klich, Komorowski - oni wszyscy są
odpowiedzialni za to, co się stało dn.10.04.2010r. o godz. 08:41 pod
Smoleńskiem, a ich łapy są splamione krwią 96 osób.

Cosik ci powim CIMNOMARYNO - nienoleżem dotych, wture kapować lubiom i napewno
nicego robić niebedem, ale uwożej sem teroski łokrutnie, bo to co wyzej
pedziałaś podlego pod prokuratora...!!!

Zeby takie śMIERDZONCE JEDNOSTKI, jak TY, swojimi, zpalca wyssanymi prewokacjami
ładu i spokoju społecnego niezakłucały, musom być CASOWO ELIMINOWANE ZE
SPOŁECEńCTWA...!!!
I zauwoż, ze takie prawo ustaliło SPOŁECEńCTWO POLCKIE...!!!

I mom nadziejem, ze znojdzie siem tukej jakisik rozgarnienty, wturemu bedzie
siem chciało twojom gupielokowatom wypedź gdzieindziej zaprezemtować...

Data: 2010-07-14 02:12:52
Autor: Antenka
Staczanie się
On 14 Lip, 09:28, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

siem chciało twojom gupielokowatom wypedź gdzieindziej zaprezemtować...

To jest mój własny pogląda na sprawę, co się zowie w nowomowie
pełowskiej "tragedia smoleńska". Mam wyrobione zdanie na temat tego,
co się wydarzyło w dn. 10.04. br. na podstawie analizy wypowiedzi
największych szpeców w rzeczonym temacie.
Miernota intelektualna taka jak ty, na dodatek bardzo pokrętna, może
przyjmować tezę POlszewickiej szajki, ale nie ja!

A teraz słuchaj stary komuchu!
Straszyć możesz swoją głupią marynę - musi być wyjatkowo durna, że z
takim  zerem mieszka pod jednym dachem.
Myślisz, że odnowiona przyjaźń z carewiczem Władimirem, po smoleńskim
zamachu, automatycznie przywróci stalinowskie metody rozprawiania się
z ludźmi wolnymi, dociekającymi prawdy? Błąd.

Wasz czas się kończy. Wszyscy skończycie w kamieniołomach - ty stary
stalinowiec i grasująca aktualnie w RP Polszewicka banda. Paragrafów,
za które tam traficie, jest cała gama. Swój ciągnie do swojego, o czym
świadczy 92% popracie bobra przez siedzących w pierdlu kryminalistów w
ostatnich wyborach prezydenckich.
Skończyłam. Bez odbioru.

Antenka

P.s. Nie strasz, nie strasz bo się zesrasz. A teraz spadaj do
owczarni!

Data: 2010-07-14 12:59:13
Autor: Polok_Prawdziwy
Staczanie się

Schizofremia....!?

- widzem, ze PSYKRUTKI swojich CŁONKUW zarożo...

Data: 2010-07-14 16:25:23
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 07:48, Antenka pisze:
[...]

Daj spokój, Antenko. Jedyne co można zarzucić Tuskowi to nadmierna bojaźliwość. On się boi poprosić Rosjan o dopuszczenie do śledztwa międzynarodowych obserwatorów. Widać że Tusk jest człowiekiem który boi się odmowy, tak jest w sprawie katastrofy smoleńskiej, tak było gdy nie miał śmiałości zapytać o sprawę wiz do USA.  Prawda o Tusku brzmi trochę strasznie, i trochę komicznie - mamy premiera-mięczaka, ale na pewno nie mordercę czy spiskowca posuwającego się do zbrodni :-) ..

Data: 2010-07-14 17:10:26
Autor: =heÂŽsk=
Staczanie się
On Wed, 14 Jul 2010 16:25:23 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

> odpowiedzialni za to, co się stało dn.10.04.2010r. o godz. 08:41 pod
> Smoleńskiem, a ich łapy są splamione krwią 96 osób.

 "jak nie wyladujemy to mnie zabiija!" - to slowa Tuska, tak ?

[...]

 co innego gdyby na jego miejscu byl twoj idol ikonowicz...

--

 HeSk

Data: 2010-07-15 17:12:45
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 17:10, =heÂŽsk= pisze:

[...]

Tak! Piotr Ikonowicz to człowiek z charakterem.

Data: 2010-07-14 17:27:29
Autor: cytryna
Staczanie się

> [...]

Daj spokój, Antenko. Jedyne co można zarzucić Tuskowi to nadmierna bojaźliwość. On się boi poprosić Rosjan o dopuszczenie do śledztwa międzynarodowych obserwatorów. Widać że Tusk jest człowiekiem który boi się odmowy, tak jest w sprawie katastrofy smoleńskiej, tak było gdy nie miał śmiałości zapytać o sprawę wiz do USA.  Prawda o Tusku brzmi trochę strasznie, i trochę komicznie - mamy premiera-mięczaka, ale na pewno nie mordercę czy spiskowca posuwającego się do zbrodni :-) ..

Taka pewność niejednego leninowca zawlokła na szafot, więc szczęśliwej drogi.

Data: 2010-07-15 17:12:27
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 17:27, cytryna pisze:

[...]

W polityce nigdy nie ma absolutnej pewności. Istnieje tylko wysoki procent prawdopodobieństwa.

Data: 2010-07-14 18:42:45
Autor: u2
Staczanie się
W dniu 2010-07-14 16:25, jadrys pisze:

[...]

Niestety, nie masz racji, pełobanda to nie są mięczaki. Palikot posuwa
się gróźb karalnych wobec drugiej Kaczki. Widać, że pełobandzie nieobce
są mordy przeciwników politycznych.

Data: 2010-07-15 17:11:15
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 18:42, u2 pisze:

[...]

Wiem że nie! Ale paradoksalnie - ten Tusk mogący (i robiący) w kraju prawie wszystko, na arenie międzynarodowej boi się otworzyć usta.

Data: 2010-07-15 17:31:15
Autor: u2
Staczanie się
W dniu 2010-07-15 17:11, jadrys pisze:
[...]

Bo jest marionetką w rękach agentury niemieckiej, która dogadała się z
agenturą ruską.

Data: 2010-07-14 08:15:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Staczanie się

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1jf6d$4r3$2news.onet.pl...

[...]

Przeczytałem pierwszy akapit i tam było to:
"Prezes PiS mówi w wywiadzie, którego fragmenty opublikowano we wtorek na portalu niezależna.pl., że dla niego sprawa zaczęła się "wówczas, gdy zakwestionowano prawo wyjazdu prezydenta z rodzinami katyńskimi na coroczne uroczystości upamiętniające zamordowanych polskich oficerów".".

To jest wierutne kłamstwo. Poprzednio prezydent był w Katyniu w 2007 r. (rok wyborczy).
Jeśli kłamie na początku, kłamie cały czas. Nie czytam dalej.

Data: 2010-07-14 10:19:11
Autor: Hans Kloss
Staczanie się
On 14 Lip, 08:15, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

To jest wierutne kłamstwo.
CO jest wierutnym kłamstwem? To ze zanegowano czy to że są to coroczne
uroczystości?

Poprzednio prezydent był w Katyniu w 2007 r. (rok wyborczy).
A co to ma do rzeczy? Gdzie jest napisane że na owych "corocznych"
prezydent bywał co roku?
Jeśli kłamie na początku, kłamie cały czas. Nie czytam dalej.
To nie on kłamie tylko twój fanatyzm krwią ci oczy zalewa,
uniemożliwiając zgodne z logiką rozumienie sensu prostych zdań
sformułowanych w poprawnej polszczyźnie.
I to jest właśnie kwintesencja platfonsiarstwa- głupota i fanatyzm
wymieszane ze skurwysyństwem w mniej więcej w równych proporcjach.
J-23

Data: 2010-07-14 19:34:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Staczanie się

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f5ce135-42f3-470d-ac26-530e5314b7e8i28g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
dochodzi jeszcze to: "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2010-07-14 19:45:47
Autor: u2
Staczanie się
dochodzi jeszcze to: "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Musieli chłopcy ze WSI24 zrobić ten przeciek kontrolowany w obliczu tak
zmasowanego ataku Kaczki na pełobandę. :)

Data: 2010-07-14 16:24:05
Autor: jadrys
Staczanie się

[...]

Dalej niestety, jest jeszcze gorzej.

Data: 2010-07-14 17:08:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Staczanie się

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1khd6$5qk$2news.onet.pl...

[...]

Masz rację. Jednak przeczytałem.
Zarzuca Tuskowi, że ten nie kupił samolotów. Zarzucał kocioł garnkowi. On też nie kupił.

Data: 2010-07-14 18:52:42
Autor: the_foe
Staczanie się

[...]

a co prezio nie ma kasy? 183 mln rocznie! czarter boeinga 737 to ok 10K $ / h, ale latwiej wydawac kase MONu by dla swoich zostalo wiecej.

--
the_foe

Data: 2010-07-15 17:10:44
Autor: jadrys
Staczanie się

[...]

I jeszcze pytanie - czy ten nowy samolot by coś zmienił? Tzn. gdyby lecieli nowym samolotem to do katastrofy by nie doszło?

Data: 2010-07-14 09:12:47
Autor: Polok_Prawdziwy
Staczanie się

Po równi pochyłej.

Godołem ci pseca niedowno, cobyś sem ztym KURDUPLEM spokuj doł...

- pseca TOTO na nic inksego, ino na psehjatrycne lecenia w zamknintym zakładzie
siem nadaje...!

Taki gupielok pseca niejeześ JAMDRYSIE, coby na KARŁUW stawiać...

PS - aze łobecny Prezydemt tes scytem mażeń niejest, to inksoinksość....

Data: 2010-07-14 16:23:41
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 09:12, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No powiedz baco, - jak nie on to kto?  Kto jest w stanie rozwalic układ okrągłostołowy jak nie jeden z jego członków? Widzę i widziałem zawsze jaki to człowiek (nieraz przecież pisałem że wódki z nim bym nie wypił), ale on wydaje sie być w opozycji do kolesi z układu. Bardzo chciałbym wierzyć że Komorowski choć trochę ukróci harce kolesi z układu, ale jakos w to trudno mi uwierzyć.

Data: 2010-07-15 08:25:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Staczanie się
[...]

Niemij pretemsji do Swiata, ześ wyboru nimioł...!!!

- tsa było MYśLEć, anie masowychmediuw i ich zasranych statestyk, jak baran
suchać...

Dajecie siem za nos, jak stado łowiecek wodzić, a potem płac wielgi cynicie...!

A codo PiSikuw, to powim ci, ze łopruc poru łoklepanych slogamuw nicego mondrego
do zaprezemtowanio nimajom - ani konkretnego planu, ani mondrych ludziuw, nowet
posturami jakiesik takie POKRACNE wwinksości som...

A nojwazniejse toto, zeten ich PSYKRUTKI PSYWUDCA, to niedość, ze chory
psechopata to jesce pocontki schizofremji uniego Hachulsko Genowefa dostsegła...

A mozes mi wieżyć, Ginia zno siem natym...

I cheba niechces mi pedzieć, ze tako POKRAKA prawie śterdziestomilijonowym
Narodem żondzić mo...!?

Data: 2010-07-15 17:09:59
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-15 08:25, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Nie rządzić, a tylko choć trochę ograniczyć wszechwładztwo PO i Tuska..

Data: 2010-07-14 10:17:03
Autor: Zahir
Staczanie się

[...]

Tego człowieka trzeba jak najszybciej hospitalizować! W szpitalu psychiatrycznym.

Zahir

Data: 2010-07-14 16:21:25
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 10:17, Zahir pisze:

[...]

No fakt, ta jego wypowiedź jest wielce niefortunna.

Data: 2010-07-14 13:13:19
Autor: Grzegorz Z.
Staczanie się
Dnia Wed, 14 Jul 2010 06:41:31 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Ja pierdolę!

I to coś miało być prezydentem?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-14 16:21:08
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 13:13, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Myślę że jako Prezydent nic takiego by nie mówił.

Data: 2010-07-14 17:10:26
Autor: =heÂŽsk=
Staczanie się
On Wed, 14 Jul 2010 16:21:08 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Ja pierdolę!
>
> I to coś miało być prezydentem?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Myślę że jako Prezydent nic takiego by nie mówił.

 wciaz jestes naiwny jak dziecko w smolenskiej mgle.

--

 HeSk

Data: 2010-07-15 17:09:28
Autor: jadrys
Staczanie się
[...]

No nie wyobrażam sobie takich słów z ust Prezydenta..

Data: 2010-07-14 18:53:11
Autor: the_foe
Staczanie się
[...]

dlatego na czas kampanii przefarbowal futerko.

--
the_foe

Data: 2010-07-14 17:10:22
Autor: =heÂŽsk=
Staczanie się
On Wed, 14 Jul 2010 06:41:31 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Po równi pochyłej. Niestety państwo zwolennicy PiS-u, dni tej partii są policzone. Najpierw p. Brudziński a teraz sam szef wydaje się że postradał rozum:

  a jeszcze kilka tygodni temu tak wychwalales prezesa PiS ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-07-15 17:09:08
Autor: jadrys
Staczanie się
[...]

Oj przepraszam, widziałem tylko sporo zalet które wynikałyby z jego prezydentury, ale nigdy go nie wychwalałem.

Staczanie się