Staczanie się

Data: 2010-07-13 22:48:54
Autor: Antenka
Staczanie się
On 14 Lip, 06:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Po równi pochyłej. Niestety państwo zwolennicy PiS-u, dni tej partii są
policzone. Najpierw p. Brudziński a teraz sam szef wydaje się że
postradał rozum:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,J.-Kaczynski-bede-zabiegal-o-w...

Nie, nie postradał - dobrze gada. To co, robi w tej chwili POlszewia i
zausznicy elekta, wskazuje na to, iż  szajka nie chce wyjaśnienia
smoleńskiej katastrofy, bo ta prawda całkowicie by ich skompromitowała
i obnażyła zakulisowe działania, które do tego zamachu doprowadziły. A
że to był misternie utkany, zaplanowany od a-z - zamach,  nie ma
najmniejszej wątpliwości.

Tusk, Sikorski, Arabski, B.Klich, Komorowski - oni wszyscy są
odpowiedzialni za to, co się stało dn.10.04.2010r. o godz. 08:41 pod
Smoleńskiem, a ich łapy są splamione krwią 96 osób.

Antenka

Data: 2010-07-14 07:51:08
Autor: cytryna
Staczanie się
> [...]
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

**************************************

Doświadczenie życiowe uczy, że wszyscy łajdacy kończą jednakowo, jak nie w Norymberdze to w Hadze. Nie ma litości dla morderców, skrytobójców, oszustów,
manipulatorów czyli tuskolubnych. Nawet nażarte kradzionym służby nie pomogą.

Data: 2010-07-14 15:58:51
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 07:51, cytryna pisze:
[...]

Doświadczenie życiowe uczy że jednak "zbrodnia popłaca". Nasze prawo i prządek nie są ukierunkowane na łapanie rzeczywistych sprawców, tylko tych potencjalnych.
Tak to już jest w naszym kraju że gdy ktoś ma samolot, Maybacha, i willę z podgrzewanym basenem to z duża dozą prawdopodobieństwa można przyjąć że majątek owego "posiadacza" pochodzi z przestępstw.

Data: 2010-07-14 09:28:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Staczanie się
Tusk, Sikorski, Arabski, B.Klich, Komorowski - oni wszyscy są
odpowiedzialni za to, co się stało dn.10.04.2010r. o godz. 08:41 pod
Smoleńskiem, a ich łapy są splamione krwią 96 osób.

Cosik ci powim CIMNOMARYNO - nienoleżem dotych, wture kapować lubiom i napewno
nicego robić niebedem, ale uwożej sem teroski łokrutnie, bo to co wyzej
pedziałaś podlego pod prokuratora...!!!

Zeby takie śMIERDZONCE JEDNOSTKI, jak TY, swojimi, zpalca wyssanymi prewokacjami
ładu i spokoju społecnego niezakłucały, musom być CASOWO ELIMINOWANE ZE
SPOŁECEńCTWA...!!!
I zauwoż, ze takie prawo ustaliło SPOŁECEńCTWO POLCKIE...!!!

I mom nadziejem, ze znojdzie siem tukej jakisik rozgarnienty, wturemu bedzie
siem chciało twojom gupielokowatom wypedź gdzieindziej zaprezemtować...

Data: 2010-07-14 02:12:52
Autor: Antenka
Staczanie się
On 14 Lip, 09:28, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

siem chciało twojom gupielokowatom wypedź gdzieindziej zaprezemtować...

To jest mój własny pogląda na sprawę, co się zowie w nowomowie
pełowskiej "tragedia smoleńska". Mam wyrobione zdanie na temat tego,
co się wydarzyło w dn. 10.04. br. na podstawie analizy wypowiedzi
największych szpeców w rzeczonym temacie.
Miernota intelektualna taka jak ty, na dodatek bardzo pokrętna, może
przyjmować tezę POlszewickiej szajki, ale nie ja!

A teraz słuchaj stary komuchu!
Straszyć możesz swoją głupią marynę - musi być wyjatkowo durna, że z
takim  zerem mieszka pod jednym dachem.
Myślisz, że odnowiona przyjaźń z carewiczem Władimirem, po smoleńskim
zamachu, automatycznie przywróci stalinowskie metody rozprawiania się
z ludźmi wolnymi, dociekającymi prawdy? Błąd.

Wasz czas się kończy. Wszyscy skończycie w kamieniołomach - ty stary
stalinowiec i grasująca aktualnie w RP Polszewicka banda. Paragrafów,
za które tam traficie, jest cała gama. Swój ciągnie do swojego, o czym
świadczy 92% popracie bobra przez siedzących w pierdlu kryminalistów w
ostatnich wyborach prezydenckich.
Skończyłam. Bez odbioru.

Antenka

P.s. Nie strasz, nie strasz bo się zesrasz. A teraz spadaj do
owczarni!

Data: 2010-07-14 12:59:13
Autor: Polok_Prawdziwy
Staczanie się

Schizofremia....!?

- widzem, ze PSYKRUTKI swojich CŁONKUW zarożo...

Data: 2010-07-14 16:25:23
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 07:48, Antenka pisze:
[...]

Daj spokój, Antenko. Jedyne co można zarzucić Tuskowi to nadmierna bojaźliwość. On się boi poprosić Rosjan o dopuszczenie do śledztwa międzynarodowych obserwatorów. Widać że Tusk jest człowiekiem który boi się odmowy, tak jest w sprawie katastrofy smoleńskiej, tak było gdy nie miał śmiałości zapytać o sprawę wiz do USA.  Prawda o Tusku brzmi trochę strasznie, i trochę komicznie - mamy premiera-mięczaka, ale na pewno nie mordercę czy spiskowca posuwającego się do zbrodni :-) ..

Data: 2010-07-14 17:10:26
Autor: =heÂŽsk=
Staczanie się
On Wed, 14 Jul 2010 16:25:23 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

> odpowiedzialni za to, co się stało dn.10.04.2010r. o godz. 08:41 pod
> Smoleńskiem, a ich łapy są splamione krwią 96 osób.

 "jak nie wyladujemy to mnie zabiija!" - to slowa Tuska, tak ?

[...]

 co innego gdyby na jego miejscu byl twoj idol ikonowicz...

--

 HeSk

Data: 2010-07-15 17:12:45
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 17:10, =heÂŽsk= pisze:

[...]

Tak! Piotr Ikonowicz to człowiek z charakterem.

Data: 2010-07-14 17:27:29
Autor: cytryna
Staczanie się

> [...]

Daj spokój, Antenko. Jedyne co można zarzucić Tuskowi to nadmierna bojaźliwość. On się boi poprosić Rosjan o dopuszczenie do śledztwa międzynarodowych obserwatorów. Widać że Tusk jest człowiekiem który boi się odmowy, tak jest w sprawie katastrofy smoleńskiej, tak było gdy nie miał śmiałości zapytać o sprawę wiz do USA.  Prawda o Tusku brzmi trochę strasznie, i trochę komicznie - mamy premiera-mięczaka, ale na pewno nie mordercę czy spiskowca posuwającego się do zbrodni :-) ..

Taka pewność niejednego leninowca zawlokła na szafot, więc szczęśliwej drogi.

Data: 2010-07-15 17:12:27
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 17:27, cytryna pisze:

[...]

W polityce nigdy nie ma absolutnej pewności. Istnieje tylko wysoki procent prawdopodobieństwa.

Data: 2010-07-14 18:42:45
Autor: u2
Staczanie się
W dniu 2010-07-14 16:25, jadrys pisze:

[...]

Niestety, nie masz racji, pełobanda to nie są mięczaki. Palikot posuwa
się gróźb karalnych wobec drugiej Kaczki. Widać, że pełobandzie nieobce
są mordy przeciwników politycznych.

Data: 2010-07-15 17:11:15
Autor: jadrys
Staczanie się
  W dniu 2010-07-14 18:42, u2 pisze:

[...]

Wiem że nie! Ale paradoksalnie - ten Tusk mogący (i robiący) w kraju prawie wszystko, na arenie międzynarodowej boi się otworzyć usta.

Data: 2010-07-15 17:31:15
Autor: u2
Staczanie się
W dniu 2010-07-15 17:11, jadrys pisze:
[...]

Bo jest marionetką w rękach agentury niemieckiej, która dogadała się z
agenturą ruską.

Staczanie się