Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.sport.pilka-nozna   »   Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)

Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)

Data: 2009-02-24 17:15:10
Autor: Adam Polak
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)
http://www.legia.com/www/index.php?akt=5902 - 25 zdjęć zrobionych z "lotu ptaka". Zapraszam:)

Data: 2009-02-24 17:40:46
Autor: UGI
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)
A co ze stadionem Wisly? Po fotkach widac, ze tempo wydaje sie byc przerazliwie wolne. --


Data: 2009-02-24 19:16:35
Autor: AJK
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)
24-02-2009  o godz. 18:40 UGI napisał:

A co ze stadionem Wisly? Po fotkach widac, ze tempo wydaje sie byc przerazliwie wolne.

Stadion wciąż stoi :-)
A budowa? Przejeżdżałem wczoraj rano - jednak koparka mówiła do drugiej, że te
wahania temperatury ją wykańczają, a druga przytakiwała jej, narzekając
na współczesną młodzież. Potem zajrzałem na oficjalną stronę klubu
http://www.wisla.krakow.pl/art.php?id=27&id_galerii=594 i jestem pełen
podziwu. Jakież wspaniałe wrażenie dynamiki można osiągnąć dzięki
prostemu "mykowi", jakim jest przekrzywienie aparatu :-)

"Nie od razu Kraków zbudowano" mówi przysłowie, które jest mądrością
narodu.
Pocieszam się tym, że jednak w końcu zbudowano :-)

--
AJK

Data: 2009-02-24 22:09:06
Autor: Andy
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)
"AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> wrote in message news:th8kgh0272da$.dlgajk.cija...
 Potem zajrzałem na oficjalną stronę klubu
http://www.wisla.krakow.pl/art.php?id=27&id_galerii=594 i jestem pełen
podziwu. Jakież wspaniałe wrażenie dynamiki można osiągnąć dzięki
prostemu "mykowi", jakim jest przekrzywienie aparatu :-)

Ciekawe, ze na stadionie Wisly maja jakas inna kolejnosc budowania niz na stadionach Legii i Lecha. Tam zaczyna sie od slupow, na ktorych beda sie opierac trybuny (nie bede wklejac zdjec z Lecha, ale widoki sa podobne do tych z Legii), a na Wisle widac wylewanie fundamentow, ale z kolei slupow brak :). Ktos sie orientuje, czy to inna technologia, inny projekt trybun czy jeszcze jakas inna przyczyna?

Data: 2009-02-25 00:24:37
Autor: Nazgul
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widzia ny z 20 metrów;)
Andy pisze:
Ciekawe, ze na stadionie Wisly maja jakas inna kolejnosc budowania niz na stadionach Legii i Lecha. Tam zaczyna sie od slupow, na ktorych beda sie opierac trybuny (nie bede wklejac zdjec z Lecha, ale widoki sa podobne do tych z Legii), a na Wisle widac wylewanie fundamentow, ale z kolei slupow brak :). Ktos sie orientuje, czy to inna technologia, inny projekt trybun czy jeszcze jakas inna przyczyna?

Dwie możliwości: Albo projekt z tzw. "innej szkoły" albo grunt wymaga innego zaopatrzenia pod obiekt. Przykładowo pod X-lecia trzeba palować a pod Legii - nie.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-02-25 00:31:07
Autor: Cavallino
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 m etrów;)
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

Ciekawe, ze na stadionie Wisly maja jakas inna kolejnosc budowania niz na stadionach Legii i Lecha. Tam zaczyna sie od slupow, na ktorych beda sie opierac trybuny (nie bede wklejac zdjec z Lecha, ale widoki sa podobne do tych z Legii), a na Wisle widac wylewanie fundamentow, ale z kolei slupow brak :).

A trybuny na Wiśle w ogóle się na słupach opierają?
Bo nie widziałem ich od tyłu.

Data: 2009-02-25 06:09:15
Autor: kapitan_termos
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)
On 25 Lut, 00:31, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Andy" <a...@teko.pl> napisał w wiadomości news:

> Ciekawe, ze na stadionie Wisly maja jakas inna kolejnosc budowania niz na
> stadionach Legii i Lecha. Tam zaczyna sie od slupow, na ktorych beda sie
> opierac trybuny (nie bede wklejac zdjec z Lecha, ale widoki sa podobne do
> tych z Legii), a na Wisle widac wylewanie fundamentow, ale z kolei slupow
> brak :).

A trybuny na Wiśle w ogóle się na słupach opierają?
Bo nie widziałem ich od tyłu.

tylko po co na Legii 35 tys skoro Walter poki co 10 nie moze sciagnac:]

Data: 2009-02-25 19:53:13
Autor: Danpe
Stadion Legii, 15 t ydzień budowy widzi any z 20 metrów;)
On Tue, 24 Feb 2009 19:16:35 +0100, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:


Pocieszam się tym, że jednak w końcu zbudowano :-)

No nie wiem, od 1000 lat budują nie mogą skończyć ;)
Ostatnio  Bonarka City Center. Na szkieletora spuscmy zaslone
milczenia.

Stadion Wisly powstaje zgodnie z planem, tylko nikt sie juz nie
brandzluje cotygodniowymi zjeciami, jak to bylo przy budowie pierwszej
trybuny, kiedy kazdy byl ciekawy jak i czy w ogole to wyjdzie.
Ludziska sie juz przyzwyczaili, ze costam ciagle dlubie w ziemi  przy
Reymonta :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-02-24 20:21:07
Autor: CGC
Stadion Legii, 15 t ydzień budowy widzi any z 20 metrów;)
Dnia Wed, 25 Feb 2009 19:53:13 +0430, Danpe napisał(a):

Pocieszam się tym, że jednak w końcu zbudowano :-)

No nie wiem, od 1000 lat budują nie mogą skończyć ;)
Ostatnio  Bonarka City Center. Na szkieletora spuscmy zaslone
milczenia.

Stadion Wisly powstaje zgodnie z planem, tylko nikt sie juz nie
brandzluje cotygodniowymi zjeciami, jak to bylo przy budowie pierwszej
trybuny, kiedy kazdy byl ciekawy jak i czy w ogole to wyjdzie.
Ludziska sie juz przyzwyczaili, ze costam ciagle dlubie w ziemi  przy
Reymonta :)

We Wrocku radni doszli już do etapu zastanawiania się, czy w ogóle warto
budować stadion... --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-02-24 21:59:13
Autor: AJK
Stadion Legii, 15 t ydzień budowy widzi any z 20 metrów;)
24-02-2009  o godz. 20:21 CGC napisał:

Pocieszam się tym, że jednak w końcu zbudowano :-)

No nie wiem, od 1000 lat budują nie mogą skończyć ;) Ostatnio  Bonarka
City Center. Na szkieletora spuscmy zaslone milczenia.

Stadion Wisly powstaje zgodnie z planem, tylko nikt sie juz nie
brandzluje cotygodniowymi zjeciami, jak to bylo przy budowie
pierwszej trybuny, kiedy kazdy byl ciekawy jak i czy w ogole to
wyjdzie. Ludziska sie juz przyzwyczaili, ze costam ciagle dlubie w
ziemi  przy Reymonta :)

We Wrocku radni doszli już do etapu zastanawiania się, czy w ogóle warto
budować stadion...

No wiesz... Ostrowski w Legii, Dudek chory, bramkarza dalej nie ma, a
wiosny Tarasiewicza do imponujących nie należą :-) --
AJK

Data: 2009-02-24 21:58:35
Autor: AJK
Stadion Legii, 15 t ydzień budowy widzi any z 20 metrów;)
25-02-2009  o godz. 16:23 Danpe napisał:

Pocieszam się tym, że jednak w końcu zbudowano :-)

No nie wiem, od 1000 lat budują nie mogą skończyć ;)
Ostatnio  Bonarka City Center. Na szkieletora spuscmy zaslone
milczenia.

Ach, więc to dlatego zakryto go plakatem filmu o Popiełuszce? :-)

--
AJK

Data: 2009-02-28 18:24:57
Autor: smiglostopy
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)
Adam Polak <polak@post.pl> napisał(a):
http://www.legia.com/www/index.php?akt=5902 - 25 zdjęć zrobionych z "lotu ptaka". Zapraszam:)

wie ktos ile do tej pory wydano na modernizacje stadionow wisly i lecha i jaki jest przewidywany calkowity koszt? no i kiedy maja sie skonczyc prace?;)


--


Data: 2009-03-01 19:07:00
Autor: Mermi
Stadion Legii, 15 tydzień budowy widzia ny z 20 metrów;)
smiglostopy pisze:
Adam Polak <polak@post.pl> napisał(a):
http://www.legia.com/www/index.php?akt=5902 - 25 zdjęć zrobionych z "lotu ptaka". Zapraszam:)

wie ktos ile do tej pory wydano na modernizacje stadionow wisly i lecha i jaki jest przewidywany calkowity koszt? no i kiedy maja sie skonczyc prace?;)



ZTCP to całkowity koszt przebudowy stadionu Lecha ma się zamknąć w kwocie ok 550mln PLN.

Stadion Legii, 15 tydzień budowy widziany z 20 metrów;)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo