Stadion Narodowy - jeden wielki przekręt?

Data: 2011-10-12 15:11:57
Autor: boukun
Stadion Narodowy - jeden wielki przekręt?
znalezione na pl.regionalne.warszawa:

Fragment wywiadu:
"Kolejna kwestia, której zamierza się pan bliżej przyjrzeć jako poseł, to
wysoki koszt budowy stadionów na Euro 2012.

Stadion w Charkowie, na którym również będą odbywać się mistrzostwa,
kosztował Ukraińców 50 milionów euro. Podobny stadion w Hoffenheim w
Niemczech, gdzie siła robocza jest droższa, kosztował 60 mln euro. Więc jak
to jest możliwe, że najtańszy bubel w Poznaniu, na którym trawa gnije,
kosztował nas, podatników, 200 mln euro? Jak to możliwe, że Stadion Narodowy
kosztował nas ponad 500 mln euro, choć podobny gabarytowo stadion w Doniecku
kosztował 80 milionów!? Opinia publiczna musi to wiedzieć, bo nie były to
pieniądze jakichś oligarchów, tylko nasze."
ze  strony
http://sport.wp.pl/kat,113114,title,Tomaszewski-nie-zmienie-sie-ani-na-jote,wid,13881631,wiadomosc.html

SJS

Data: 2011-10-12 07:37:30
Autor: J-23
On 12 Paź, 15:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

dawno zostalo to wyjasnione, i warto sie zapoznac, przeczytaj uwaznie
bo sadzisz "pisdo-michalki":
http://prawdomierz.onet.pl/aktualnosci/szereg-blednych-wyliczen-tomaszewskiego,1,4878613,artykul.html
pismani kupili cie, czy tez sam wymyslasz te dyrdymaly?

Data: 2011-10-12 17:11:25
Autor: u2
W dniu 2011-10-12 16:37, J-23 pisze:
[...]

Nie ma odniesienia do kosztow budowy w Niemczech. O Ukrainie mozna pisac
rozne dyrdymaly, tak jak w przytoczonym artykule z łonetu, ale nie
obciazaja one bezposrednio ukrainskiego podatnika, co najwyzej posrednio
skoro pieniadze loza ukrainscy oligarchowie.

Co do budowy drog w UE to u nas buduje sie najdrozej, najwolniej i
najgorzej. Szwajcaria nie nalezy do UE, ale tam koszty tez sa nizsze.

Data: 2011-10-12 17:15:21
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e95ae20$0$2198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Sądzisz, że gdyby rządził PiS budowałoby się drogi taniej? Naiwny. Cała kasa szłaby na swiątynie opatrzności nad Rydzykiem.

BomBel

Data: 2011-10-12 19:40:26
Autor: boukun

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e95af21$0$5813$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale dlaczego teraz się czepiać PiSu, co by było gdyby?

Dlaczego Polacy są zawsze najbardziej dymani?

boukun

Data: 2011-10-12 14:19:20
Autor: J-23
On 12 Paź, 19:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> napisał w wiadomościnews:4e95af21$0$5813$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Ale dlaczego teraz się czepiać PiSu, co by było gdyby?

Dlaczego Polacy są zawsze najbardziej dymani?

Dajesz du... PiS-owi za kase? Czy dymaja cie z friko

Data: 2011-10-13 21:22:55
Autor: boukun
Stadion Narodowy - jeden wielki przekręt?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał

Dajesz du... PiS-owi za kase? Czy dymaja cie z friko

Rozgraniczając między kiłą a rzeżączką, między PiS a PO, sam dajesz du... obu...

boukun

Data: 2011-10-13 16:24:19
Autor: stevep
Dnia 12-10-2011 o 19:40:26 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Tylko w przypadku jak są takimi idiotami jak ty.

--
stevep

Data: 2011-10-13 21:24:02
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v3anmtt9v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A mimo to wszyscy, od kilkudziesięciu lat, są żebrakami Europy...

boukun

Data: 2011-10-14 04:11:36
Autor: stevep
Dnia 13-10-2011 o 21:24:02 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Lepiej boso, ale w ostrogach, niż być idiotą w jedwabiach.

--
stevep

Data: 2011-10-12 19:39:02
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6bc87045-795c-4a08-b088-a6b8d2ef6b29d26g2000vby.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nic nie zostało wyjaśnione, co jedynie ja tu kiedyś wyjaśniałem, że to przekręty z tymi stadionami...

boukun

Data: 2011-10-12 14:18:10
Autor: J-23
On 12 Paź, 19:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6bc87045-795c-4a08-b088-a6b8d2ef6b29d26g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nic nie zostało wyjaśnione, co jedynie ja tu kiedyś wyjaśniałem, że to przekręty

Jak nic nie wyjasnione, kiedy wyraznie widac ze p.Tomaszewski klamie i
posluguje sie nieprawdziwymi danymi. Poza tym co Ty wyjasniles? O
jakich przekretach mowisz? Podaj kilka szczegolow. Jakies fakty.
Ewentualnie zawiadom Prokurature o popelnionym przestepstwie. Bo jak
narazie to sa jedynie pomowienia, i skierowane personalnie moga byc
podstawa do postepowania procesowego z powodztwa cywilnego.

Data: 2011-10-13 21:25:15
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Z prokuraturą, czyli wyrobnikami mafii, to ja nie chę mieć nic wspólnego...

boukun

Data: 2011-10-13 20:17:56
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-12 15:11, boukun pisze:
[...]

Jak zwykle Tomaszewski mija sie z prawda. Po pierwsze kosztowal mniej niz 400 mln euro, po drugie nikt nie wie ile kosztowaly ukrainskie stadiony po wiekszosc kasy na nie przyjechala w "reklamówkach", po trzecie stadion w Hoffernheim nie mozna porownywac nawet z obiektem w Poznaniu... to inna klasa...
Jednak rzeczywiscie, obiekt w Warszawie wyglada za drogo. Bedzie kosztowal w sumie  ok 375 mln euro, kiedy porownywalny obiekt Schalke kosztowal 200 mln euro, a inny jedyny obiekt zbudowany w niecce poprzedniego obiektu, czyli stadion w Lipsku ok 100 mln euro.
Porownywalnie cenowo jest Alianz Arena - ale jest on sporo wiekszy. Gigant Wembley kosztowal prawie 2x tyle. Wyglada na to, ze polowa kosztow to efekt uporu by przykryc wstydliwy stadion X-lecia. Koncepcja podmiejska w szczerym polu bylaby o wiele tansza.

--
the_foe

Stadion Narodowy - jeden wielki przekręt?