Stadion "Narodowy" - pytanie o opłaty na zewn. parkingu

Data: 2016-12-07 18:51:05
Autor: Robert Tomasik
Stadion "Narodowy" - pytanie o opłaty na zewn. parkingu
W dniu 07-12-16 o 12:40, Matli pisze:

a. czy to legalne aby w sb/nd pobierać opłaty na błoniach stadionu? tam
niby jest ogromny parking ale to nie jest ogrodzone, nie było żadnej
imprezy ... itd.
b. czy to legalne, że jest obok stadion "Park and Ride" (mam bilet
miesięczny) i nie mogłem zaparkować w tym miejscu.

Zaczął bym od skierowania pytania do administratora terenu. Nie zdziwił
bym się, gdyby się okazało, że o inicjatywie ochrony nie mają zielonego
pojęcia. Proceder dość częsty w miejscowościach turystycznych w sezonie,
gdzie różnego rodzaju oszuści zarabiają na turytach. Przeważnie, jak
ktoś przyjeżdża coś zwiedzić, to mu się nie chce "kopać z koniem".
Osobiście już zdarzyło mi się znajdował "nielegalne" zakazy
zatrzymywania w okolicach prywatnych parkingów, czy właśnie takich
"parkingowych".

Stadion "Narodowy" - pytanie o opłaty na zewn. parkingu