Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankie wicza?

Data: 2009-06-18 01:21:20
Autor: Cavallino
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankie wicza?
Padł taki pomysł.
Osobiście mi się podoba.

Gdyby nie M. Frankiewicz pewnie nie byłoby w Poznaniu Amiki, nie byłoby stadionu, nie byłoby Euro, być może nie byłoby już również Lecha.
To On kiedy wszyscy pozwieszali nosy na kwintę, gdy Lech spadał z ligi, postanowił złamać fatum ciążące nad Lechem, On wymyślił żeby oddać Lecha w ręce Majchrzaka i kilku innych młodych ludzi, On pilotował praktycznie wszystko co się działo wokół Lecha, stadionu a na końcu Euro.
Ale niestety, nie dane mu było dożyć tych chwil kiedy jego pracy przyniesie owoce.
Niech więc będzie na Euro i niech świętuje kiedyś pierwszego po wielu latach majstra dla Lecha, jako patron stadionu.

P.S.
Dla niewtajemniczonych - Maciej Frankiewicz to zmarły niedawno tragicznie wiceprezydent Poznania, m.in. od spraw sportu.

Data: 2009-06-18 08:08:59
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h1btph$a6f$1news.onet.pl...
P.S.
Dla niewtajemniczonych - Maciej Frankiewicz to zmarły niedawno tragicznie wiceprezydent Poznania, m.in. od spraw sportu.

maraton zamiast Poznań Marathon powinien też nosić jego imię

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 08:36:45
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
Padł taki pomysł.
Osobiście mi się podoba.

Gdyby nie M. Frankiewicz pewnie nie byłoby w Poznaniu Amiki, nie byłoby stadionu, nie byłoby Euro, być może nie byłoby już również Lecha.

Nie było jeszcze Amiki, nie było Frankiewicza a Lech już był. Stadion też. Stadion powinien nosić imię kogoś wielkiego, zasłużonego dla Kolejorza. Dla mnie kandydatury są dwie - Łazarek albo Okoński.. Z całym należytym szacunkiem dla Frankiewicza, ale on jak i również całe prezydium Poznania to postacie wielce kontrowersyjne..

Data: 2009-06-18 08:45:58
Autor: gasper
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1cna0$tmr$1news.onet.pl...
Kolejorza. Dla mnie kandydatury są dwie - Łazarek albo Okoński.. Z całym należytym szacunkiem dla Frankiewicza, ale on jak i również całe prezydium Poznania to postacie wielce kontrowersyjne..

a Okoński nie?

Data: 2009-06-18 09:37:25
Autor: gasper
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1cp4k$2vv$1news.onet.pl...
gasper pisze:
[...]

ale jaki on przykład daje młodzieży poza boiskiem...

Data: 2009-06-18 09:39:36
Autor: Mane
gasper pisze:

ale jaki on przykład daje młodzieży poza boiskiem...

On był od grania a nie od dawania przykładu poza boiskiem

Data: 2009-06-18 19:36:50
Autor: jadrys
Ryszard Chmielnik pisze:
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1cr05$349$1inews.gazeta.pl...

gasper pisze:

ale jaki on przykład daje młodzieży poza boiskiem...

On był od grania a nie od dawania przykładu poza boiskiem

Przecie nachlany z lekka też grywał, nawet w biografii Chomicza chyba jest o tym wsponiane. Toż to wzór!!!
No i co z tego jakby grał nawet po kieliszku? Grał dobrze, a jeżeli nawet coś wypił przed meczem to już jest jego osobista sprawa.. Masz coś przeciwko alkoholowi?

Data: 2009-06-18 22:24:21
Autor: gasper

gasper pisze:

[...]

ja mam i to bardzo dużo - niestety znam wielu alkoholików a jeden to nawet zapił się na śmierć
a na patrona trzeba patrzeć całościowo a nie na wycinek jego działalności...

Data: 2009-06-19 00:11:48
Autor: jadrys

gasper pisze:

[...]

Ale to był piłkarz, bardzo dobry kopacz. I dzięki niemu klub przyciągał na stadion tłumy. Wywalczył dla Lecha kolejne mistrzostwa. I właśnie za to stadion powinien być nazwany jego imieniem. A nie za abstynencję alkoholową czy  chodzenie do kościoła albo posypywanie głowy piaskiem.

Data: 2009-06-19 09:04:22
Autor: Przemek Budzyński
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
 Masz coś przeciwko alkoholowi?

alez skad. Mozesz smialo napoic swoje male dziecko. --

Data: 2009-06-19 12:09:24
Autor: jadrys
Przemek Budzyński pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
 Masz coś przeciwko alkoholowi?

alez skad. Mozesz smialo napoic swoje male dziecko.

Akurat tak się składa że alkohol dla małych dzieci jest niewskazany..

Data: 2009-06-19 18:04:23
Autor: UGI
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Akurat tak się składa że alkohol dla małych dzieci jest niewskazany..

A dla kogo jest wskazany? :-)

Data: 2009-06-19 18:12:39
Autor: Przemek Budzyński
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Akurat tak się składa że alkohol dla małych dzieci jest niewskazany..

A dla kogo jest wskazany? :-)

dla wskazujących na jego spożycie?

Data: 2009-06-21 20:52:16
Autor: jadrys
UGI pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Akurat tak się składa że alkohol dla małych dzieci jest niewskazany..

A dla kogo jest wskazany? :-)

Raczej należałoby spytać dla kogo nie jest.

Data: 2009-06-19 18:05:56
Autor: Mane
Ryszard Chmielnik pisze:

Przecie nachlany z lekka też grywał, nawet w biografii Chomicza chyba jest o tym wsponiane. Toż to wzór!!!

Skoro grał nagrzany to znaczy że był lepszy od kilku innych trzezwych, tak było też z G.Bestem.

Data: 2009-06-18 09:45:40
Autor: jadrys
gasper pisze:
[...]

O ile się nie mylę to jest teraz trenerem jakichś młodzików..  A wracając do sprawy - nie wymagajmy od kopacza żeby był aniołem poza boiskiem.. Brychczy, Deyna też aniołami nie byli a jednak są stadiony nazwane ich imieniem.

Data: 2009-06-18 09:14:47
Autor: ISS
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?
Gdyby nie M. Frankiewicz pewnie nie byłoby w Poznaniu Amiki, nie byłoby stadionu, nie byłoby Euro, być może nie byłoby już również Lecha.

====

Dajze spokoj z tym dramatyzowaniem....

Frankiewicz to facet zasluzony dla Lecha, ale nie przesadzaj z ta owacja na stojaco, cale prezydium Poznania to ludzie poumaczani po pachy w dziwnie poukladanych przetargach.....

ISS

Data: 2009-06-18 09:17:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h1cphb$qh5$1news2.ipartners.pl...
[...]

Napisałem choć słowo nie będące prawdą?

cale prezydium Poznania to ludzie poumaczani po pachy w dziwnie poukladanych przetargach.....

Np. na stadion? ;-)

Data: 2009-06-18 10:44:29
Autor: Andy
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:h1btph$a6f$1news.onet.pl...
Padł taki pomysł.
Osobiście mi się podoba.
P.S.
Dla niewtajemniczonych - Maciej Frankiewicz to zmarły niedawno tragicznie wiceprezydent Poznania, m.in. od spraw sportu.

Pare slow o Macieju Frankiewiczu. Mozna roznie oceniac jego dokonania jako wiceprezydenta Poznania. Jednak osobiscie zawsze bede pamietal, ze jako jeden z naprawde bardzo nielicznych politykow nie byl on koniunkturalny. Jako zdeklarowany kibic Lecha byl z nim w czasadch najtrudniejszych, regularnie bywal na stadionie jeszcze w czasach, gdy nie bylo to w modzie. Co wiecej, wiele razy pomagal Lechowi (i zreszta nie tylko Lechowi, innym klubom sportowym w Poznaniu takze). Bardzo mi sie podobala strategia promocji miasta przez sport, ktora Maciej Frankiewicz realizowal. Bardzo mozliwe, ze bez jego zaangazowania nie byloby w Poznaniu Euro i nie konczono by wlasnie budowy stadionu. Za to wszystko nalezy mu sie duzy szacunek, a nie zapominajmy, ze jeszcze za poprzedniego systemu postawa Macieja Frankiewicza zaslugiwala na uznanie.

Uwazam, ze powinno sie prezydenta Frankiewicza w jakis sposob uhonorowac. Swietnym pomyslem wydaje mi sie nazwanie maratonu jego imieniem. Co do stadionu - mam watpliwosci. Te kwestie rozstrzygnalbym na chlodno, jak opadna emocje zwiazane z odejsciem prezydenta.

Data: 2009-06-18 13:45:05
Autor: DysoN
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?
Najprosciej go bedzie nazwac imieniem Jana Pawla II
;)

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-06-18 13:49:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomości news:h1d8ab$jhf$1news.interia.pl...
Najprosciej go bedzie nazwac imieniem Jana Pawla II
;)

A co on zrobił dla Lecha?

Data: 2009-06-18 14:08:11
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h1d9kb$md9$1news.onet.pl...
[...]

tak samo mozesz zapytać co zrobili dla Poznania jego patroni...

Data: 2009-06-18 14:37:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h1danb$n2q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma problemu.
Co zrobili?

Data: 2009-06-18 17:52:32
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomości news:h1d8ab$jhf$1news.interia.pl...
> Najprosciej go bedzie nazwac imieniem Jana Pawla II
> ;)

A co on zrobił dla Lecha?

czepiasz się. Dla pokoju na świecie też niby nic
uchwytnego-konkretnego-namacalnego-efektywnego nie, a mimo to w każdym
artykule masz o tym napisane....więc i dla Lecha też coś się znajdzie.

Data: 2009-06-18 20:12:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1dusv$s0n$1inews.gazeta.pl...
> [...]

uchwytnego-konkretnego-namacalnego-efektywnego nie, a mimo to w każdym
artykule masz o tym napisane....więc i dla Lecha też coś się znajdzie.

Ale co?
Kojarzę tylko niepotrzebne przerwanie meczu z Pogonią.

Data: 2009-06-18 19:14:41
Autor: Przemek Budzyński
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ale co?

coś wymyślą. Np, że gdyby wspólnie z Niko...eee...z Lechem W.  nie obalił
komuny, to nie byłoby Euro 2012, czy coś...

Data: 2009-06-18 22:25:34
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h1e02j$ott$1news.onet.pl...
> [...]

Ale co?
Kojarzę tylko niepotrzebne przerwanie meczu z Pogonią.

to tylko świadczy o tym, jaki był ważny dla piłkarzy Lecha, którzy pięknie zareagowali...

Data: 2009-06-18 22:43:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h1e7rv$cnc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kojarzę tylko niepotrzebne przerwanie meczu z Pogonią.

to tylko świadczy o tym, jaki był ważny dla piłkarzy Lecha, którzy pięknie zareagowali...

Fajna zmiana tematu.
Idź na grupę religia z takimi wynurzeniami.
NTG

Data: 2009-06-19 09:03:28
Autor: Przemek Budzyński
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
to tylko świadczy o tym, jaki był ważny dla piłkarzy Lecha, którzy pięknie zareagowali...

moim zdaniem swiadczy o duzej egzaltacji i sklonnosci Polakow do gestow. Gdyby religia byla wazna dla pilkarzy na boisku, to sedziowie mieliby malo pracy. A kartki za symulacje dostawaliby tylko ateisci :) :)

Data: 2009-06-19 11:57:33
Autor: gasper
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1fk8v$4dh$1inews.gazeta.pl...

Gdyby religia byla wazna dla pilkarzy na boisku, to sedziowie mieliby malo
pracy. A kartki za symulacje dostawaliby tylko ateisci :) :)

jeśli chodzi o piłakrzy to Lech od lat jest w czołówce drużyn fair play

Data: 2009-06-19 18:14:06
Autor: Przemek Budzyński
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
jeśli chodzi o piłakrzy to Lech od lat jest w czołówce drużyn fair play

mów do mnie jeszcze.....że nie symulują, nie wymuszają, nie kłamią n/t
ostatniego dotknięcia przed autem/rożnym.....

--

Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankie wicza?