Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?

Data: 2009-06-18 10:44:29
Autor: Andy
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:h1btph$a6f$1news.onet.pl...
Padł taki pomysł.
Osobiście mi się podoba.
P.S.
Dla niewtajemniczonych - Maciej Frankiewicz to zmarły niedawno tragicznie wiceprezydent Poznania, m.in. od spraw sportu.

Pare slow o Macieju Frankiewiczu. Mozna roznie oceniac jego dokonania jako wiceprezydenta Poznania. Jednak osobiscie zawsze bede pamietal, ze jako jeden z naprawde bardzo nielicznych politykow nie byl on koniunkturalny. Jako zdeklarowany kibic Lecha byl z nim w czasadch najtrudniejszych, regularnie bywal na stadionie jeszcze w czasach, gdy nie bylo to w modzie. Co wiecej, wiele razy pomagal Lechowi (i zreszta nie tylko Lechowi, innym klubom sportowym w Poznaniu takze). Bardzo mi sie podobala strategia promocji miasta przez sport, ktora Maciej Frankiewicz realizowal. Bardzo mozliwe, ze bez jego zaangazowania nie byloby w Poznaniu Euro i nie konczono by wlasnie budowy stadionu. Za to wszystko nalezy mu sie duzy szacunek, a nie zapominajmy, ze jeszcze za poprzedniego systemu postawa Macieja Frankiewicza zaslugiwala na uznanie.

Uwazam, ze powinno sie prezydenta Frankiewicza w jakis sposob uhonorowac. Swietnym pomyslem wydaje mi sie nazwanie maratonu jego imieniem. Co do stadionu - mam watpliwosci. Te kwestie rozstrzygnalbym na chlodno, jak opadna emocje zwiazane z odejsciem prezydenta.

Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?