Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?

Data: 2009-06-18 13:45:05
Autor: DysoN
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?
Najprosciej go bedzie nazwac imieniem Jana Pawla II
;)

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-06-18 13:49:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomości news:h1d8ab$jhf$1news.interia.pl...
Najprosciej go bedzie nazwac imieniem Jana Pawla II
;)

A co on zrobił dla Lecha?

Data: 2009-06-18 14:08:11
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h1d9kb$md9$1news.onet.pl...
[...]

tak samo mozesz zapytać co zrobili dla Poznania jego patroni...

Data: 2009-06-18 14:37:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h1danb$n2q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma problemu.
Co zrobili?

Data: 2009-06-18 17:52:32
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomości news:h1d8ab$jhf$1news.interia.pl...
> Najprosciej go bedzie nazwac imieniem Jana Pawla II
> ;)

A co on zrobił dla Lecha?

czepiasz się. Dla pokoju na świecie też niby nic
uchwytnego-konkretnego-namacalnego-efektywnego nie, a mimo to w każdym
artykule masz o tym napisane....więc i dla Lecha też coś się znajdzie.

Data: 2009-06-18 20:12:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1dusv$s0n$1inews.gazeta.pl...
> [...]

uchwytnego-konkretnego-namacalnego-efektywnego nie, a mimo to w każdym
artykule masz o tym napisane....więc i dla Lecha też coś się znajdzie.

Ale co?
Kojarzę tylko niepotrzebne przerwanie meczu z Pogonią.

Data: 2009-06-18 19:14:41
Autor: Przemek Budzyński
Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ale co?

coś wymyślą. Np, że gdyby wspólnie z Niko...eee...z Lechem W.  nie obalił
komuny, to nie byłoby Euro 2012, czy coś...

Data: 2009-06-18 22:25:34
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h1e02j$ott$1news.onet.pl...
> [...]

Ale co?
Kojarzę tylko niepotrzebne przerwanie meczu z Pogonią.

to tylko świadczy o tym, jaki był ważny dla piłkarzy Lecha, którzy pięknie zareagowali...

Data: 2009-06-18 22:43:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h1e7rv$cnc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kojarzę tylko niepotrzebne przerwanie meczu z Pogonią.

to tylko świadczy o tym, jaki był ważny dla piłkarzy Lecha, którzy pięknie zareagowali...

Fajna zmiana tematu.
Idź na grupę religia z takimi wynurzeniami.
NTG

Data: 2009-06-19 09:03:28
Autor: Przemek Budzyński
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
to tylko świadczy o tym, jaki był ważny dla piłkarzy Lecha, którzy pięknie zareagowali...

moim zdaniem swiadczy o duzej egzaltacji i sklonnosci Polakow do gestow. Gdyby religia byla wazna dla pilkarzy na boisku, to sedziowie mieliby malo pracy. A kartki za symulacje dostawaliby tylko ateisci :) :)

Data: 2009-06-19 11:57:33
Autor: gasper
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1fk8v$4dh$1inews.gazeta.pl...

Gdyby religia byla wazna dla pilkarzy na boisku, to sedziowie mieliby malo
pracy. A kartki za symulacje dostawaliby tylko ateisci :) :)

jeśli chodzi o piłakrzy to Lech od lat jest w czołówce drużyn fair play

Data: 2009-06-19 18:14:06
Autor: Przemek Budzyński
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
jeśli chodzi o piłakrzy to Lech od lat jest w czołówce drużyn fair play

mów do mnie jeszcze.....że nie symulują, nie wymuszają, nie kłamią n/t
ostatniego dotknięcia przed autem/rożnym.....

--

Stadion przy Bułgarskiej dostanie imię Macieja Frankiewicza?