Stadnina w Janowie Podlaskim

Data: 2019-01-04 06:39:58
Autor: Bruno Brunowski
Stadnina w Janowie Podlaskim
Wyniki finansowe:
2015 + 3 200 308
2016 + 81 019
2017 - 1 640 587

https://twitter.com/AnnaZabl/status/1081188970451660801

Słuszną linię ma nasza partia!

--
Bruno

Data: 2019-01-04 06:50:33
Autor: japanizer
Stadnina w Janowie Podlaskim
On Friday, January 4, 2019 at 11:39:59 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
[...]

No a jak. Konie, wyobraź sobie - ARABSKIE! Więc słusznie te stadniny do zamknięcia, jeszcze jakieś pasożyty będą roznosić.

Data: 2019-01-04 07:50:30
Autor: Zenek Kapelinder
Stadnina w Janowie Podlaskim
A co maja sprzedawac jak POprzednicy sprzedali baze zarodowa? Nie ma konikow bo sie nie rodza to i sprzedac nie ma co.

Data: 2019-01-04 09:10:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 16:50:31 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A co maja sprzedawac jak POprzednicy sprzedali baze zarodowa? Nie ma konikow bo sie nie rodza to i sprzedac nie ma co.

Łżesz Zenuś. To pisiory wyprzedają co się da:
"Wieloletni prezesi stadnin w Janowie Podlaskim i Michałowie Jerzy Białobok i Marek Trela zostali zwolnieni z pracy w 2015 r. Przedstawiciele PiS zarzucali im wyprzedaż najcenniejszych genetycznie koni. Nie przeszkadzało to nowemu kierownictwu pozbyć się m.in. ogiera Prometeusza, który był bezpośrednim potomkiem legendarnej Pianissimy. Przypomniał o tym na Twitterze poseł PSL Marek Sawicki.
Jak poinformowała "Rzeczpospolita", zarząd stadniny w Janowie zdecydował o sprzedaży, choć jeszcze w 2016 r. urzędnicy odpowiedzialni za nadzór nad hodowlą przekonywali, że żaden z koni, których matką była Pianissima, nie zostanie sprzedany. Co więcej nie ujawniono, ile na Prometeuszu zarobiono. Poza nim ze stadnin zniknęły "wnuczki" klaczy. Na sprzedaży Pimenty i Penologii stadnina zarobiła łącznie 62,5 tys. euro."
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/stadnina-w-janowie-podlaskim-ma-problemy,53,0,2398005.html

Jak widać Zenuś pisiorskie kłamstwa mają bardzo krótkie nóżki.

--
Bruno

Data: 2019-01-04 10:43:49
Autor: Zenek Kapelinder
Stadnina w Janowie Podlaskim
Co sie da wypierdziales. Koni sie nie da bo ich nie ma. Zostaly sprzedane przez POprzednikow. Odbudowa bazy potrwa kilkanascie lat.

Data: 2019-01-04 18:12:59
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 18:10, brunatna kupa pisze:
Łżesz Zenuś. To pisiory wyprzedają co się da:
"Wieloletni prezesi stadnin w Janowie Podlaskim i Michałowie Jerzy Białobok i Marek Trela zostali zwolnieni z pracy w 2015 r.

Trela, ostatnio jakby źle mi się to nazwisko kojarzyło:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2019-01-04 19:45:53
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:29f47a35-dd2a-422a-89d3-a0cb0fd49e5bgooglegroups.com...
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 16:50:31 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A co maja sprzedawac jak POprzednicy sprzedali baze zarodowa? Nie ma konikow bo sie nie rodza to i sprzedac nie ma co.

Łżesz Zenuś.

Końskiej prokreacji zakazała Krycha po tym jak widziała kopulujące w zoo osły.

Nie kombinuj zenus, były podobne do ciebie i u2. ;-)))

Jak widać Zenuś pisiorskie kłamstwa mają bardzo krótkie nóżki.

Czego możesz oczekiwać od genetycznego debila rasy mongolskiej?

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 13:38:42
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

Jak widać Zenuś pisiorskie kłamstwa mają bardzo krótkie nóżki.

ruski zenek znowu zaorany

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-04 09:50:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 18:13:16 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Trela, ostatnio jakby źle mi się to nazwisko kojarzyło:)

Boś Kukuryźniczku pisior i fachowca świadomego swoich umiejętności odruchowo się boisz.

--
Bruno

Data: 2019-01-04 18:53:38
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 18:50, brunatna kupa pisze:
Boś Kukuryźniczku pisior i fachowca świadomego swoich umiejętności odruchowo się boisz.

e nie kupa, bo to zwykłe pośmiewisko jest:)

https://411.ca/person/profile/36626645

Data: 2019-01-04 10:55:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 19:43:50 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Co sie da wypierdziales. Koni sie nie da bo ich nie ma. Zostaly sprzedane przez POprzednikow. Odbudowa bazy potrwa kilkanascie lat.

Nie doczytałeś Zenuś. Sprzedały je pisiory, by łatać budżet: "Jak poinformowała "Rzeczpospolita", zarząd stadniny w Janowie zdecydował o sprzedaży, choć jeszcze w 2016 r. urzędnicy odpowiedzialni za nadzór nad hodowlą przekonywali, że żaden z koni, których matką była Pianissima, nie zostanie sprzedany. Co więcej nie ujawniono, ile na Prometeuszu zarobiono. Poza nim ze stadnin zniknęły "wnuczki" klaczy. Na sprzedaży Pimenty i Penologii stadnina zarobiła łącznie 62,5 tys. euro."
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/stadnina-w-janowie-podlaskim-ma-problemy,53,0,2398005.html W Michałowie dla odmiany wysyłają cenne konie na gębę:
"w wątpliwy sposób dzierżawiono też inne cenne konie z Michałowa: klacze Emandorię, Pustynię Kahila i Galeridę oraz ogiera Equatora.
Zdaniem Szewczyka na Emandorię stadnina posiadała umowę, ale z zeskanowanym podpisem dzierżawcy. Umowy na pozostałe konie, również z zeskanowanymi podpisami, były prezes stadniny Maciej Grzechnik miał dostarczać dopiero po swoim odwołaniu w sierpniu 2018 roku."

"W czasie dzierżawy, [klacz] Pinga wygrała jeden z pokazów na Bliskim Wschodzie, stadnina zapewnia, że przelała nagrodę w wysokości 75 tys. euro, jednak zdaniem ministerstwa środki nie trafiły na konto stadniny. ,,Zachodzą podejrzenia o przywłaszczenie wyżej wymienionej kwoty przez członka zarządu stadniny""
https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181119752-Michalow-Gdzie-pojechaly-cenne-araby.html

Jakbyś nie kombinował to fakty są nieubłagane, pisiory dorwały się do władzy i stadniny arabów zaczęły upadać.

--
Bruno

Data: 2019-01-04 11:43:58
Autor: Zenek Kapelinder
Stadnina w Janowie Podlaskim
Na takie imprezy chodzila twoja matka ze ciesz sie pizdziak ze nie szczekasz.

Data: 2019-01-04 12:35:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 21:04:00 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Na takie imprezy chodzila twoja matka ze ciesz sie pizdziak ze nie szczekasz.

O! Zenusiowi skończyły się argumenty i przeszedł do ataków personalnych.

Masz Zenuś, przyswój trochę wiedzy:

Data: 2019-01-04 13:32:27
Autor: Zenek Kapelinder
Stadnina w Janowie Podlaskim
Ile dzisiaj ruskiego wegla spaliles zeby pary do puszczania w gwizdek zrobic? Przekonales dzisiaj kogos do swoich racji?

Data: 2019-01-05 13:40:44
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Ile dzisiaj ruskiego wegla spaliles zeby pary do puszczania w gwizdek zrobic? Przekonales dzisiaj kogos do swoich racji?

ruski zenusiu, to że nowogrodzka wali ciebie codziennie - ok, może to lubisz
ale ty jeszcze chyba lubisz być walony przez całą grupę polityka :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-05 16:51:04
Autor: Pajdak
sowiecki węgiel w kotłowni
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:7d913ede6j9kjq2541tsjjligd2mqp154q4ax.com...
[...]

zenus to przygłup z wiochy zwanej Bałuty dlatego toleruję jego obecność na
psp. ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 08:09:15
Autor: Zenek Kapelinder
sowiecki węgiel w kotłowni
Zacznij pizdziak pare w kola puszczac a nie w gwizdek.

Data: 2019-01-04 21:38:01
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 21:35, brunatna kupa pisze:
Zdaniem Szewczyka na Emandorię stadnina posiadała umowę, ale z zeskanowanym podpisem dzierżawcy.

ten Szewczyk to łebski gość:)

Data: 2019-01-05 09:49:40
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:b50748b6-1cfd-4c39-a91c-73d3e8785279googlegroups.com...
[...]

zenuś to kolejny genetyczny przygłup. Ofiara zbyt dużego kondoma.

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 05:25:42
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
W dniu sobota, 5 stycznia 2019 10:09:20 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

O! Zenusiowi skończyły się argumenty i przeszedł do ataków personalnych.

zenuś to kolejny genetyczny przygłup. Ofiara zbyt dużego kondoma.

Jestem gotów na stratę 1mln w Janowie, byle tylko peło siedziało
tam gdzie siedzi obecnie:)

"Zapewne wielu z Was zginie ale jest to poświęcenie, na które jestem gotów". - Lord Farquaad

Data: 2019-01-05 06:07:12
Autor: Bruno Brunowski

Drogi debilu w Janowie i Michałowie nie siedziało PO, a FACHOWCY. Jak widać dla pisiorów rzecz nie do zniesienia. A szczególnie dla jednego pisiora: https://natemat.pl/173199,kto-stoi-za-dymisjami-w-polskich-stadninach-nieoficjalnie-mowi-sie-o-senatorze-pis-z-podlasia

--
Bruno

Data: 2019-01-05 16:50:15
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrokarbonyl@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Nie twoje pieniądze PiSiarczyku więc wara ci od nich psiarczyku!

Zapewne wielu z Was zginie ale jest to poświęcenie, na które jestem
gotów". - Lord Farquaad

No to nadstaw łeb za lordzika! ;-)

Pies sąsiada wciąz tęskni za tobą, cos ty mu zrobił?

--
Pajdak

Data: 2019-01-04 19:57:39
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 19:55, brunatna kupa pisze:
Jakbyś nie kombinował to fakty są nieubłagane, pisiory dorwały się do władzy i stadniny arabów zaczęły upadać.

kupa zapomniał o otruciu kilku koni, tak żeby hodowla była nieopłacalna, dobrze, że nikt w łóżku nie znalazł obciętej głowy kunia:)

Data: 2019-01-04 11:08:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 19:57:39 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

kupa zapomniał o otruciu kilku koni, tak żeby hodowla była nieopłacalna, dobrze, że nikt w łóżku nie znalazł obciętej głowy kunia:)

Ziobratura już trzeci rok bada ten wątek (a zanosi się na czwarty) i nadal nie przedstawiła nikomu zarzutów. W 2017 próbowano nawet śledztwo umorzyć, ale ktoś na górze się wściekł i śledzą dalej.
"No i 100 tys. zł poszło w błoto! Biegli nie znaleźli nieprawidłowości w zarządzaniu stadniną przez prezesa Marka Trelę."
https://natemat.pl/214029,ktos-powinien-przeprosic-prezesa-trele-znamy-ustalenia-sledztwa-w-glosnej-sprawie-stadniny-w-janowie-podlaskim

--
Bruno

Data: 2019-01-04 11:39:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 20:11:35 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 04.01.2019 o 20:08, kupa pisze:
> Ziobratura już trzeci rok bada ten wątek (a zanosi się na czwarty) i nadal nie przedstawiła nikomu zarzutów. W 2017 próbowano nawet śledztwo umorzyć, ale ktoś na górze się wściekł i śledzą dalej.

ano kupa, wiadomo, że otruliście, tylko nie ma jeszcze wystarczających dowodów, na szczęście Zorro wam nie odpuszcza, postępowanie będzie się jeszcze toczyć kilka lat, ktoś z was na pewno zrobi w gacie:)

Ziobro tak nie odpuszcza, że aż boi się akty oskarżenia do Sądu wysyłać. Większość śledztw w sprawie poprzedników to leżaki długoterminowe bez sans na akty oskarżenia.

--
Bruno

Data: 2019-01-04 20:41:59
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 20:39, kupa pisze:
Ziobro tak nie odpuszcza, że aż boi się akty oskarżenia do Sądu wysyłać.
Większość śledztw w sprawie poprzedników to leżaki długoterminowe bez sans na akty oskarżenia.

dobrze wiesz kupa, że strach jest silniejszy od kary:))))))))))))

Data: 2019-01-04 11:55:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 20:42:00 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

dobrze wiesz kupa, że strach jest silniejszy od kary:))))))))))))

Kukuryźnik, strach przed czym? Przed karą której nikt nigdy nie wymierzy? Widzę, że pomyślunek masz taki jak Zbysio. Jemy też się wydaje, ze jak za wszystkie przestępstwa będzie kara 25lat, ewentualnie dożywocia, to nikt nie będzie przestępstw popełniał.

Ważniejsza od wysokości kary jest jej nieuniknioność. --
Bruno

Data: 2019-01-04 20:57:12
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 20:55, kupa pisze:
Kukuryźnik, strach przed czym? Przed karą której nikt nigdy nie wymierzy?

ano kupa, właśnie, nie ma kary:)))))))))))))))

Data: 2019-01-04 12:00:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 20:57:12 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 04.01.2019 o 20:55, kupa pisze:
> Kukuryźnik, strach przed czym? Przed karą której nikt nigdy nie wymierzy?

ano kupa, właśnie, nie ma kary:)))))))))))))))

I o tym mówię. Jak widać nic z wywodu nie skumałeś..

--
Bruno

Data: 2019-01-04 21:03:31
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 21:00, kuma pisze:
I o tym mówię. Jak widać nic z wywodu nie skumałeś.

ano kupa:))))))))))))

Data: 2019-01-05 09:48:36
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:bf874b44-08da-4f0d-99eb-688d139b4b21googlegroups.com...
> [...]

Kukuryźnik, strach przed czym? Przed karą której nikt nigdy nie wymierzy?

Widzę, że pomyślunek masz taki jak Zbysio.

u2 to genetyczny przygłup i pijaczyna.

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 05:26:58
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
Stadnina w Janowie Podlaskim
rozentuzjazmowany Pajdziu napisał:

u2 to

https://pl.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2

Data: 2019-01-05 06:03:07
Autor: Bruno Brunowski

Chciałby. Niestety rzeczywistość jest taka: https://pl.wikipedia.org/wiki/Po-2

--
Bruno

Data: 2019-01-05 16:51:55
Autor: Pajdak
co chleje u2
pan Pajdalk napisał:

rozentuzjazmowany Pajdziu napisał:

Bez pieszczot cioto!

u2 to

https://pl.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2

u2 to PIJACZYNA !

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 09:47:47
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:8885c197-d06d-4423-84f5-5e6e476cd143googlegroups.com...
> [...]

Ziobratura już trzeci rok bada ten wątek (a zanosi się na czwarty) i nadal nie przedstawiła nikomu zarzutów.

Przecież swoich pociotków nie będą gnębić za jakies zdechłe araby. Od robienia zasłony dymnej maja swoich przygłupów typu u2 czy zenuś o lordziku nie wspominając. To płatne parobki Nowogrodzkiej i Kremla.

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 13:39:43
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

"No i 100 tys. zł poszło w błoto! Biegli nie znaleźli nieprawidłowości w zarządzaniu stadniną przez prezesa Marka Trelę."

i jeszcze zenusia i podwójniaka zasadzili na 100 tys :DDDDD
patrzcie i uczcie się tępe pisiorki od ziobry jak się kradnie :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-05 05:22:04
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
> [...]

kupa zapomniał o otruciu kilku koni, tak żeby hodowla była nieopłacalna, dobrze, że nikt w łóżku nie znalazł obciętej głowy kunia:)

Historia zna takie przypadki.
https://youtu.be/nSjBiYLVwKU?t=75

Data: 2019-01-04 20:01:24
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:78617d34-5beb-4a3e-abab-4aaa5f98273egooglegroups.com...
[...]

Przecież zenus to głąb genetyczny, jego "myślenie" i sposób "rozumowania" opiera się wyłącznie na wytycznych z Nowogrodzkiej i tego co powie szaman toruński.

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 13:39:03
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Jakbyś nie kombinował to fakty są nieubłagane, pisiory dorwały się do władzy i stadniny arabów zaczęły upadać.

zenuś zaorany ponownie :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-05 13:38:18
Autor: Pisiorowy Escobar
Stadnina w Janowie Podlaskim
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

A co maja sprzedawac jak POprzednicy sprzedali baze zarodowa? Nie ma konikow bo sie nie rodza to i sprzedac nie ma co.

hahaha co za IDIOTA :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-04 16:30:44
Autor: u2
W dniu 04.01.2019 o 15:50, japa pisze:
On Friday, January 4, 2019 at 11:39:59 PM UTC+9, Brunatny Brutal wrote:
[...]

lol kiedy pełomafia kręcił lody to były minimalne "zyski" dla skarbu państwa, kiedy rządzi peace to rzekomo są minimalne straty:))))))))

Data: 2019-01-04 19:42:49
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:26e02146-d808-45bb-9ac8-3df6d6ea4676googlegroups.com...
[...]

Konie są przykładem zgnilizny kapitalistycznej! Patrioci polscy mówią stanowcze: NIET!

--
Pajdak

Stadnina w Janowie Podlaskim