Stado potakiewiczów i płaszczaków

Data: 2011-01-20 10:34:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Stado potakiewiczów i płaszczaków
No więc tak. Nachlany ździebko generał pląta się po kabinie niczym po własnym garażu i za wszelką cenę stara się udowodnić, że to on jest mistrz-szefunio, co to nie takie rzeczy sadzał na ziemi, i nie takie figury w powietrzu wykręcał. Przeto nie będzie mu tu jakiś major podskakiwał i fochy stroił, i z powodu jakiejś gównianej mgły srał w gacie i obciach mu robił przed prezydentem. Od debilnych debili uchowaj nas panie.

Zdaje się, że tym razem raczej nie nachlany prezydent podjął decyzję jakby był totalnie nachlany, i myśląc tylko i wyłącznie o własnej kampanii wyborczej, zorganizował dupny wylot masy ludzi pod martyrologicznym pretekstem, tylko po to, by zdjątka do wyborczego klipu wyszły atrakcyjnie, i tak narodowo-patriotycznie. Od debilnych debili uchowaj nas panie.

Na pewno trzeźwy (bo do kieliszka nie sięga), acz dziwnie rozedrgany szef prezydenta, owija kota ogonem, tyle że nie własnego, i na siłę wszystkim próbuje udowodnić, że nie ważne co jest białe a co jest czarne, liczy się jedynie co w tej kwestii ustali PiS. Ekspert Kaczyński na temat sztuki pilotażu i nawigacji wie więcej niż wszyscy eksperci po tej i po tamtej stronie razem wzięci. Od takich debilnych debili uchowaj nas panie.

Karne stado potakiewiczów i płaszczaków dowodzonych w imieniu wodza przez posła Płaszczaka, zgodnie z rozkazem, wchodzi na sejmową mównicę i wygłasza krótkie komunikaty pilnie przez całą noc pisane przez fachowca od peruk pewnie. Komunikaty są bowiem tak faliste, jak faliste są włosy tego wyedukowanego perukarza. I powołują się te płaszczaki na tak zwaną godność bardzo chętnie, nie wiedząc za bardzo cóż to słowo znaczy, bo inaczej w ogóle tam by ich nie było. Od debilnych debili uchowaj nas panie.

Od innych debilnych debili też nas racz uchować panie, ale niestety czasu i miejsca tu nie ma, by wszystkich sprawiedliwie wymienić. Nie debilnym debilom i nielicznym normalsom współczuć należy, że żyć im przyszło w debilnym kraju. W miejsce orła, Kaczyńskiego godłem uczyńcie, i wtedy choć jedna rzecz w tym kraju będzie normalna, czyli na właściwym miejscu.

A na koniec bez jaj i całkiem poważnie. W dupie już mam całą tę katastrofę, w dupie mam kto jest winny a kto nie, oraz szczególnie mam w dupie czy mgła była sztuczna a lotnisko prawdziwe, czy może odwrotnie. Pieprzę to wzdłuż, wszerz i koncertowo. To psie ujadanie tych wszelakich płaszczaków, ten skowyt i skamlenie, spowodowało, że nienawidzę tego tematu bardziej niż swojego byłego nauczyciela matematyki, wyjątkowego chuja i mendę. Ba, nawet nie współczuję już rodzinom ofiar, a ich widok totalnie mnie wkurwia. Czyżbym był wyjątkiem?
czwartek, 20 stycznia 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/01/2089.html

Data: 2011-01-20 11:17:58
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d3801a3$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jesteś wyjątkiem...

PS. Odpowiadam tutaj...

boukun

Data: 2011-01-21 21:30:57
Autor: pluton
Stado potakiewiczów i płaszczaków
Zdaje się, że tym razem raczej nie nachlany prezydent podjął decyzję jakby
był totalnie nachlany

Moze wlasnie dlatego podjal taka dezyzje, ze byl w stanie odmiennym od
swojego normalnego stanu ?

Nullification

Data: 2011-01-21 22:07:28
Autor: u2
Stado potakiewiczów i płaszczaków
W dniu 2011-01-21 21:30, pluton pisze:
Zdaje siê, ¿e tym razem raczej nie nachlany prezydent podj¹³ decyzjê jakby
byÂł totalnie nachlany

Moze wlasnie dlatego podjal taka dezyzje, ze byl w stanie odmiennym od
swojego normalnego stanu ?

Piszesz o chorobie Kwassa ?

Stado potakiewiczów i płaszczaków