Stal Mangalloy

Data: 2009-11-08 14:15:04
Autor: RS
Stal Mangalloy
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
Szukam ramy pod ostre. Najlepsze wydaje się być crmo. Trafiłem ostatnie na oznaczenie stopu ramy (bądź nazwę marketigową) Mangalloy. Co to jest? Występuje w ramach Peugota.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mangalloy - to chyba to

Wygląda to na stop stali i manganu.

--
Pzdr.
Rafał

Data: 2009-11-08 14:42:02
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Stal Mangalloy
Ktoś ma może bardziej praktyczny stosunek co do tej stali? Czemu tak mało na jej temat opinii.

Data: 2009-11-08 14:47:10
Autor: kml
Stal Mangalloy

Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:hd6hrb$uhp$1news.onet.pl...
Ktoś ma może bardziej praktyczny stosunek co do tej stali? Czemu tak mało na jej temat opinii.

Pewnie z tego, że mało osób na tym jeździ. Z resztą co za różnica? Jeżeli rama Ci pasuje to bierz i tyle.

kml
Last update 1/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-08 16:12:16
Autor: MadMan
Stal Mangalloy
Dnia Sun, 08 Nov 2009 14:15:04 +0100, RS napisał(a):

Wygląda to na stop stali i manganu.

Hehe, nieźle się uśmiałem :)
Stal to już stop, nie można zrobić stopu ze stopu. To Mangalloy to będzie po prostu stal z dodatkiem manganu. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-11-08 16:46:51
Autor: Fabian
Stal Mangalloy
MadMan wrote:
Dnia Sun, 08 Nov 2009 14:15:04 +0100, RS napisał(a):

Wygląda to na stop stali i manganu.

Hehe, nieźle się uśmiałem :)
Stal to już stop, nie można zrobić stopu ze stopu.

Jak to nie można. A jak weźmiesz stal i dodasz do niej mangan to co uzyskasz?

Fabian.

Data: 2009-11-08 08:02:30
Autor: Konik
Stal Mangalloy
On 8 Lis, 16:46, Fabian <fab...@niemampocztyaniadresu.pl> wrote:
MadMan wrote:

> [...]
> Stal to już stop, nie można zrobić stopu ze stopu.

Jak to nie można. A jak weźmiesz stal i dodasz do niej mangan to co

Można, stal tak czy siak zawiera w sobie poza żelazem i węglem inne
pierwiastki (w tym mangan), więc dalej będzie to stal (stop), tyle, że
z większą zawartością magnanu.

W ogóle co to za durny temat, od takich rzeczy jest google i wiki.

Data: 2009-11-08 17:46:58
Autor: Fabian
Stal Mangalloy
Konik wrote:
W ogóle co to za durny temat, od takich rzeczy jest google i wiki.

Co to za durny tekst? Od tego są blogi.

Fabian.