Stal Stalowa Wola - Górnik Zabrze

Data: 2009-10-04 12:27:48
Autor: Cavallino
Stal Stalowa Wola - Górnik Zabrze
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha8das$isp$1inews.gazeta.pl...
Nie, koledzy z Poznania. Ja nie wierze, że Lech mógł nie wygrac w zeszlym tygodniu meczu z ta druzyna. Nie wyobrazam sobie jakiego sabotazu musieli się dopuscic wasi pilkarze, zeby nie wbic tej ekipie co najmniej czterech goli.

Ja sobie wyobrażam, mimo że meczu nie widziałem.
Ale czy widziałeś gdzieś wątpliwości, co do tego czy był to sabotaż czy spadek formy?
Tylko wyjątkowi lechożercy nawijali, że właśnie gramy to co jesteśmy warci.
Nikomu normalnemu nawet do łba to nie przyszło.

Stal Stalowa Wola - Górnik Zabrze