Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.

Data: 2018-04-06 12:25:37
Autor: Animka
Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.
,,Lux Veritatis" księdza Rydzyka miesięcznie otrzymuje od PIS 36,9 tys. złotych.

http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/wiemy-ile-rydzyk-miesiecznie-dostaje-od-kaczynskiego_1047898.html

--
animka

Data: 2018-04-08 01:50:29
Autor: franek.zyto
Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedli wości.
W styczniu media ujawniły, że toruński redemptorysta dostał od bezdomnego dwa  samochody.

I 15 helikopterów których nikt nie widział.

Możesz uzasadnić dlaczego francuzom należała się dotacja  w toruniu na geotermię,
a rydzyka należało traktować jako wroga?

Data: 2018-04-08 20:04:01
Autor: Sonn
W dniu 2018-04-08 o 10:50, franek.zyto@gmail.com pisze:
[...]

Jacy Francuzi dostali dotacje na geotermię w Toruniu?
Może jakiś link?

--
Sonn

Data: 2018-04-08 22:28:43
Autor: z
Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.
Data: 2018-04-08 23:49:51
Autor: Sonn
Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.
W dniu 2018-04-08 o 22:28, z pisze:
https://wiadomosci.wp.pl/kulisy-dotacji-dla-ojca-rydzyka-uderzy-we-francuska-korporacje-6162943600228481a Pierwszy z brzegu.

Ale to WP jest więc pewnie tendencyjny ;-)

No i gdzie tam napisano, że EDF dostała dotację i w jakiej wysokości?

--
Sonn

Data: 2018-04-09 07:46:06
Autor: z
W dniu 2018-04-08 o 23:49, Sonn pisze:
No i gdzie tam napisano, że EDF dostała dotację i w jakiej wysokości?

Jak jesteś taki ciekawy to drąż dalej. Ja się dowiedziałem że ten paskudny Rydzyk był cokolwiek szykanowany a teraz odczują to zwykli obywatele po kieszeniach.
Ale przecież propaganda antykościelna ma długie macki

Żałość

Data: 2018-04-09 13:23:13
Autor: Sonn
W dniu 2018-04-09 o 07:46, z pisze:
[...]

Żałość, to powtarzanie za Zasranym Urynałem zmyślonych przez niego zapewne głupot.

--
Sonn

Data: 2018-04-09 14:31:37
Autor: Olin
Dnia Sun, 8 Apr 2018 23:49:51 +0200, Sonn napisał(a):

No i gdzie tam napisano, że EDF dostała dotację i w jakiej wysokości?

Nigdzie, ale - jak trafnie zauważył kol. RadoslawF - należy "obrzucać
gównem cały czas a coś na pewno się przyklei". --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

Data: 2018-04-09 16:12:16
Autor: Sonn
W dniu 2018-04-09 o 14:31, Olin pisze:
[...]

I to właśnie zawsze robi Zasrany Urynał, który teraz tu przylazł z pręga popisywać się swoją głupotą

--
Sonn

Data: 2018-04-09 10:22:49
Autor: franek.zyto
użytkownik Sonn napisał:

I to właśnie zawsze robi Zasrany Urynał, który teraz tu przylazł z pręga popisywać się swoją głupotą

czerwiec 2015.
257 mln zł.

+

październik 2017
UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez PGE kontroli nad EDF Polska od francuskiej państwowej spółki.

To ile rydzyk dostał? 20mln czy 30? Czemu w tivi nikt nie kwiczał
w 2015 jak francuzi dostali 10x więcej?

Data: 2018-04-09 20:11:08
Autor: J.F.
Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.
Użytkownik  franek.zyto napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:da8b9d37-e93d-4647-b8c7-fcb99dffb519@googlegroups.com...
czerwiec 2015.
257 mln zł.
+
[...]

Bo trudno to nazwac "dostali".
Sprzedaz/kupno udzialow jak rozumiem.

No i PGE to nie "budzet Panstwa".

I mowisz ze jak sie skonczylo - przejeli i podniesli ceny ?

J.

Data: 2018-04-09 13:30:58
Autor: franek.zyto
W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2018 20:11:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>To ile rydzyk dostał? 20mln czy 30? Czemu w tivi nikt nie kwiczał

Nic nie kapujesz tak samo jak Słońńu.
Dotacja od państwa w 2015 na 257mln kiedy była jeszcze francuska.

Drugie wkleiłem żeby pokazać kto dostał (francuzi). Przejęcie przez PGE było później.

Data: 2018-04-09 23:16:23
Autor: J.F.
Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.
Dnia Mon, 9 Apr 2018 13:30:58 -0700 (PDT), franek.zyto@gmail.com
napisał(a):

[...]

Ale gdzie jakis link na temat tej dotacji ?

Owszem, mozna wyczytac, ze udzialowcem w torunskiej EC jest PIR ... ale czy to dotacja, skoro powoduje udzial w zyskach ?

J.

Data: 2018-04-09 20:37:33
Autor: Sonn
W dniu 2018-04-09 o 19:22, franek.zyto@gmail.com pisze:
użytkownik Sonn napisał:

[...]

Ty w ogóle półgłówku rozumiesz co piszesz? Przejęcie przez PGE części francuskiej firmy działającej w Polsce nazywasz dotacją na geotermię?
Jednak jesteś głupszy niż nocnik

--
Sonn

Data: 2018-04-09 13:21:57
Autor: Sonn
[...]

Teraz tu przylazłeś Zasrany Urynale popisywać się wrodzonym idiotyzmem?

--
Sonn

Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.