Data: 2010-10-22 18:45:16 | |
Autor: Kuba | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
Witam
Będę wdzięczny za pomoc: Parę miesięcy temu kupiłem samochód, nowy, warty grubo ponad 200 tys. zł. Niestety - auto stale się psuje. 5-krotnie wzywany był Asistance, z owych kilku miesięcy, półtora spędziło w warsztatach z winy błędów fabrycznych. Czy i jak mogę go reklamować domagając się wymiany? Czy to naiwne myślenie, czy też mam prawo dochodzić tego i jaką procedurą? Pozdrowienia, Kuba |
|
Data: 2010-10-22 18:54:45 | |
Autor: robertcb | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
WitamCo to za marka i model? -- |
|
Data: 2010-10-22 22:42:19 | |
Autor: Kuba | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000001fa.4cc1c1d5newsgate.onet.pl... WitamCo to za marka i model? BMW :( rzekomo drogi samochód, dobra obsługa - a tak szczerze, o dupę rozbić... czy są prawnicy istotnie specjalizujący się w tego typu sprawach? |
|
Data: 2010-10-22 19:11:37 | |
Autor: P.B. | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
Dnia Fri, 22 Oct 2010 18:45:16 +0200, Kuba napisał(a):
Czy i jak mogę go reklamować domagając się wymiany? Czy to naiwne myślenie, czy też mam prawo dochodzić tego i jaką procedurą? Biorąc pod uwagę jaka kasa wchodzi w grę, jedyne co można Tobie poradzić, to wynajęcie dobrego prawnika z doświadczeniem w tego rodzaju sprawach. Sprzedawca ani gwarant nie oddadzą tanio skóry i będą walczyli do upadłego, by tylko nie oddać kasy, albo nie wymienić wadliwego samochodu. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-10-23 14:18:13 | |
Autor: MadMan | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
Dnia Fri, 22 Oct 2010 18:45:16 +0200, Kuba napisał(a):
Parę miesięcy temu kupiłem samochód, nowy, warty grubo ponad 200 tys. zł. Niestety - auto stale się psuje. 5-krotnie wzywany był Asistance, z owych kilku miesięcy, półtora spędziło w warsztatach z winy błędów fabrycznych. Taki mały OT - niestety trzeba się do tego powoli przyzwyczajać, nowe auta są naszpikowane elektroniką i "przekombinowane" moim zdaniem - jest za dużo rzeczy które mogą się zepsuć a na dobrą sprawę są zbędne. Dzisiaj znajomy pisał o wymianie klocków w jego Volvo - trzeba cośtam ustawiać komputerowo itp. W starszych autach po prostu wymieniałeś klocki i też działało bardzo dobrze... -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-10-26 15:26:04 | |
Autor: niusy.pl | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> Parę miesięcy temu kupiłem samochód, nowy, warty grubo ponad 200 tys. zł. By żyło się lepiej ... .... producentom tej elektroniki |
|
Data: 2010-10-26 19:00:06 | |
Autor: MadMan | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
Dnia Tue, 26 Oct 2010 15:26:04 +0200, niusy.pl napisał(a):
By żyło się lepiej ... Owszem, ale czemu serwisantom a nie mnie? -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-10-27 12:23:20 | |
Autor: niusy.pl | |
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy? | |
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> By żyło się lepiej ... Raczej producentom. Serwisantom tylko pośrednio. Producenci mają interes by być jedynym dostawcą podzespołów. Takiej elektroniki nie da się tak prosto skopiować jak klocków. Nie da się nawet prosto zaprogramować transpondera w kluczyku. |
|
Data: 2010-10-25 20:36:00 | |
Autor: Jacek Kalinski | |
Stale psujÄ cy siÄ nowy samochoĂłd - czy moĹźna dochodziÄ pieniÄdzy? | |
W artykule <i9sfbm$20o$1@mx1.internetia.pl>, Kuba napisał(a):
Będę wdzięczny za pomoc: Zdecydowanie łatwiej się dyskutuje z producentem w obecności kamer TVN Turbo (program Turbo kamera). Oni powinni być zainteresowani tą sprawą i chętnie pomogą Ci dogadać się z serwisem :) Jacek |