Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy?

Data: 2010-10-22 18:54:45
Autor: robertcb
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy?
Witam

Będę wdzięczny za pomoc:
Parę miesięcy temu kupiłem samochód, nowy, warty grubo ponad 200 tys. zł. Niestety - auto stale się psuje. 5-krotnie wzywany był Asistance, z owych kilku miesięcy, półtora spędziło w warsztatach z winy błędów fabrycznych.

Czy i jak mogę go reklamować domagając się wymiany? Czy to naiwne myślenie, czy też mam prawo dochodzić tego i jaką procedurą?

Co to za marka i model?

Data: 2010-10-22 22:42:19
Autor: Kuba

Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000001fa.4cc1c1d5newsgate.onet.pl...
[...]

BMW :( rzekomo drogi samochód, dobra obsługa - a tak szczerze, o dupę rozbić...

czy są prawnicy istotnie specjalizujący się w tego typu sprawach?

Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy?