Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy?

Data: 2010-10-22 19:11:37
Autor: P.B.
Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy?
Dnia Fri, 22 Oct 2010 18:45:16 +0200, Kuba napisał(a):

Czy i jak mogę go reklamować domagając się wymiany? Czy to naiwne myślenie, czy też mam prawo dochodzić tego i jaką procedurą?

Biorąc pod uwagę jaka kasa wchodzi w grę, jedyne co można Tobie poradzić,
to wynajęcie dobrego prawnika z doświadczeniem w tego rodzaju sprawach.
Sprzedawca ani gwarant nie oddadzą tanio skóry i będą walczyli do upadłego,
by tylko nie oddać kasy, albo nie wymienić wadliwego samochodu.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Stale psujący się nowy samochoód - czy można dochodzić pieniędzy?