Stalin

Data: 2011-12-19 20:01:06
Autor: jadrys
Stalin
W dniu 2011-12-19 19:52, mkarwan pisze:
Przypomnienie tym co chcieliby wstydliwie zapomnieć udając, że tego nie było.

Słuchaj, potrafisz ty napisać choć słowo od siebie? Poza głupawymi przekomarzankami, oczywiście.

Data: 2011-12-19 21:29:42
Autor: kefirh
Stalin
W dniu 2011-12-19 20:01, jadrys pisze:

Ciekawe, czy jesteś żelaznym komunistą bez poczucia kapitalistycznego humoru, czy tylko przymułkiem ;)

http://www.youtube.com/watch?v=gKH1PymutJQ&feature=related

pozdrawiam
kefirh

--
„Jak długo jeszcze policja będzie tolerowała dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III piętro dzwonić trzy razy?”

Data: 2011-12-21 20:23:09
Autor: jadrys
Stalin
W dniu 2011-12-19 21:29, kefirh pisze:
W dniu 2011-12-19 20:01, jadrys pisze:

Ciekawe, czy jesteś żelaznym komunistą bez poczucia kapitalistycznego humoru, czy tylko przymułkiem ;)

pozdrawiam
kefirh

Jestem tym kim jestem. Czy "przymułkiem"? Piszę dość dużo, jednak nigdy nie używam cudzych tekstów, ani do cytowania, ani do dyskusji. Sam osądź.

Data: 2011-12-21 21:27:31
Autor: kefirh
Stalin
W dniu 2011-12-21 20:23, jadrys pisze:
[...]

Nawołujesz do walki z kapitalizmem.
Chcesz odebrać właścicielom pierścionki czy również dziecięce zabawki?

k.

Data: 2011-12-22 04:24:35
Autor: stevep
Stalin
Dnia 21-12-2011 o 21:27:31 kefirh <kefirh@reuter.si> napisa(a):

W dniu 2011-12-21 20:23, jadrys pisze:
W dniu 2011-12-19 21:29, kefirh pisze:
W dniu 2011-12-19 20:01, jadrys pisze:

Ciekawe, czy jeste elaznym komunist bez poczucia kapitalistycznego
humoru, czy tylko przymukiem ;)

pozdrawiam
kefirh

Jestem tym kim jestem. Czy "przymukiem"? Pisz do duo, jednak nigdy
nie uywam cudzych tekstw, ani do cytowania, ani do dyskusji. Sam  osd.

Nawoujesz do walki z kapitalizmem.
Chcesz odebra wacicielom piercionki czy rwnie dziecice zabawki?

k.

Dobrze, e zote zby nie w modzie bo by je wyrywa.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-19 23:26:39
Autor: mkarwan
Stalin

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w>W dniu 2011-12-19 19:52, mkarwan pisze:
Przypomnienie tym co chcieliby wstydliwie zapomnieć udając, że tego nie było.

Słuchaj, potrafisz ty napisać choć słowo od siebie? Poza głupawymi przekomarzankami, oczywiście.

No popatrz to i ciebie prawda w oczy kole.
Kto by pomyślał.

Data: 2011-12-19 23:45:24
Autor: Grzegorz Z.
Stalin
mkarwan napisa:

Kto by pomyla.

Chyba nie wy?

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-21 20:24:11
Autor: jadrys
Stalin
W dniu 2011-12-19 23:26, mkarwan pisze:

[...]

Potrafisz choć odpowiedzieć na zadane powyżej pytanie?

Stalin