Stalin zmartwychwstał.Tusk pomalowal polska wyspe na zielono.

Data: 2011-08-03 13:11:02
Autor: obserwator
Stalin zmartwychwstał.Tusk pomalowal polska wyspe na zielono.
Stalin zmartwychwstał. Spaceruje zdenerwowany po Moskwie. Nie minęła godzina,
jak zdecydował się pójść prosto na posiedzenie Biura Politycznego.
- W kraju bałagan - wykłada struchlałemu kierownictwu - anarchia... W ten
sposób nigdy komunizmu nie zbudujemy!
- Co więc robić, towarzyszu? - pyta struchlały Gorbaczow.
- Po pierwsze: rozstrzelać wszystkich deputowanych! Po drugie: pomalować
Mauzoleum na zielono...
- Dlaczego na zielono? - zainteresował się Ligaczow.
- Wiedziałem, towarzysze, że co do pierwszego, to dyskusji nie będzie...

Data: 2011-08-03 17:51:46
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1bhd6$372$1inews.gazeta.pl...
[...]

 http://13k.pl/-/sugestia.php

 BomBel

Stalin zmartwychwstał.Tusk pomalowal polska wyspe na zielono.