Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa

Data: 2014-03-03 20:39:46
Autor: J.F
Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa
Użytkownik "Piotrek"  napisał w wiadomości grup
http://wiadomosci.onet.pl/rzeszow/sad-mariusz-trynkiewicz-jest-osoba-stwarzajaca-zagrozenie-i-bedzie-izolowany-w/8h544
Sąd uznał dziś, że Mariusz Trynkiewicz, morderca, który niedawno wyszedł na wolność po odbyciu 25-letniej kary więzienia, jest osobą stwarzającą zagrożenie i będzie izolowany w >ośrodku zamkniętym.
Odsiedział swoje, ale co tam - dowalimy mu nowy wyrok, tak za nic. Ciekawe jak szybko ta moda się rozpowszechni. Tylko niech nikt mi tu nie pitoli, że to przecież nie będzie pobyt >w więzieniu, tylko w "ośrodku zamkniętym", bo nie ma żadnej różnicy jakościowej.

Kto wie, moze i drobna bedzie.

Ciekawe czy przyklepali mu dożywocie. Panie i panowie, doczekaliśmy pierwszego w historii tego kraju wyroku bez popełnionego przestępstwa.

Akurat w tym przypadku wyrok brzmial "dozywocie".
Potem byla amnestia, teraz sie wycofali.

I my mamy czelność krytykować okres stalinowski? Może się mylę, ale chyba nawet za Stalina jeśli ktoś dożył końca wyroku i nie przedłużyli mu go w trakcie odsiadki, to wychodził na wolność.

Problem w tym ze bez problemu przedluzali.

No i
"-ile dostales?
-10 lat.
-za co ?
-za nic.
-nie klam, za nic daja piatke".

Ale faktycznie, bedzie ciekawie. Np jak nas oskarzy w Strasburgu.

J.

Data: 2014-03-03 21:30:34
Autor: Pawel O'Pajak
Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa

Powitanko,

Akurat w tym przypadku wyrok brzmial "dozywocie".
Potem byla amnestia, teraz sie wycofali.

Wyrok byl kara smierci. Rozne pieknoduchy jak np. posel Niesiolowski zaglosowaly za likwidacja k.s., ale zamiast uchwalic zamiane tych kar na dozywocie, uchwalili max 25 lat. Dozywocie wprowadzono pozniej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-03-03 13:04:45
Autor: Piotrek
Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa
W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 21:30:34 UTC+1 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
Powitanko,

> [...]

Rozne pieknoduchy jak np. posel Niesiolowski zaglosowaly za likwidacja k.s., ale zamiast uchwalic zamiane tych kar na dozywocie, uchwalili max 25 lat.
I to był wyrok, który ostatecznie zapadł w tej sprawie.
Wykonano go w całości. Nie ma podstaw prawnych do wykonywania nowego wyroku, nawet jeśli nazywa się to
inaczej (terapią, izolacją itp.).

Data: 2014-03-04 00:01:53
Autor: Maciek
W dniu 2014-03-03 20:39, J.F pisze:
Ale faktycznie, bedzie ciekawie. Np jak nas oskarzy w Strasburgu.
Nie "jak", tylko "kiedy", bo zakładam, że to tylko kwestia czasu. No
chyba, że tego nie zrobi - wtedy rzeczywiście będzie wiadomo, że świra
słusznie zamknęli ;-)

Maciek

Data: 2014-03-04 01:58:59
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

Na jego miejscu bym sie tak na wolnosc nie wyrywal i bylaby to bardzo rozsadna decyzja - zyja ojcowie zamordowanych dzieci...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-03-04 16:40:23
Autor: J.F
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości
W dniu 2014-03-03 20:39, J.F pisze:
Ale faktycznie, bedzie ciekawie. Np jak nas oskarzy w Strasburgu.
Nie "jak", tylko "kiedy", bo zakładam, że to tylko kwestia czasu. No

Osrodek zamkniety ... nie puszcza na poczte wyslac list :-)
A ze nie skazany, to mu odwiedziny adwokata nie przysluguja :-)

chyba, że tego nie zrobi - wtedy rzeczywiście będzie wiadomo, że świra
słusznie zamknęli ;-)

No nie, nie kazdego swira nalezy zamykac :-)

J.

Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa