Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa

Data: 2014-03-04 01:13:04
Autor: nkab
Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa
Mnie ciekawi jak go badali.

Nie jestem psychiatrą ale ja w pokoju
terapeutycznym umieściłbym gumowe realistyczne
lale chłopczyków, dodałbym efekty dźwiękowe itp.
Dałbym też komputer udający internet z losowymi
stronami fotek chłopaczków i czatem.

Jeśli jest szkodliwy to musiałby pęknąć i np.
próbować mordować lalę.

To byłby obiektywny dowód na stan jego psychiki.

Andrzej.

Data: 2014-03-04 10:19:12
Autor: Maciek
W dniu 2014-03-04 10:13, nkab@toya.net.pl pisze:
[...]
Była taka jedna posłanka. Podstawili jej chłopaczka, pieniądze udające
łapówkę i dodali do tego efekty dźwiękowe udające miłosne uniesienia.
Okazało się, że pękła, ale nie była szkodliwa :->

Maciek

Data: 2014-03-04 23:21:18
Autor: nkab
W dniu wtorek, 4 marca 2014 10:19:12 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
W dniu 2014-03-04 10:13, nkab@toya.net.pl pisze:

Okazało się, że pękła, ale nie była szkodliwa :->

No i tu się nie zgodzę.
Spójrz na państwo Putka, Janukowycza kraje arabskie...

Przez takich polityków, urzędników jak ta pani
my nadal jesteśmy w PRL.

Andrzej.

PS.
Jarek nie odpowiada mi z wyłącznie z powodu ludzi
jakimi się otacza. Lubię ludzi prostych ale nie głupich.

Data: 2014-03-05 09:49:34
Autor: Maciek
W dniu 2014-03-05 08:21, nkab@toya.net.pl pisze:
Okazało się, że pękła, ale nie była szkodliwa :->
No i tu się nie zgodzę.
Spójrz na państwo Putka, Janukowycza kraje arabskie...
Ale z czym się nie zgadzasz? Z tym, że pękła, czy z tym, że nie była
szkodliwa? :->

Przez takich polityków, urzędników jak ta pani
my nadal jesteśmy w PRL.
I tylko z tego powodu?

PS.
Jarek nie odpowiada mi z wyłącznie z powodu ludzi
jakimi się otacza. Lubię ludzi prostych ale nie głupich.
A otacza się nimi gdyż jest wybitnie inteligentny i chce błyszczeć
jeszcze bardziej na tle ich głupoty? ;-)

Maciek

Data: 2014-03-06 03:16:23
Autor: nkab
W dniu środa, 5 marca 2014 09:49:34 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

> No i tu się nie zgodzę.
> Spójrz na państwo Putka, Janukowycza kraje arabskie...

Ale z czym się nie zgadzasz? Z tym, że pękła,

Z tym, że niezależnie od agenta Tomka znała już plany
"prywatyzacji" szpitali za pieniądze obywateli.
Tomek tylko pomógł narodowi otworzyć oczy na to co dzieje się
w kręgach rządowych.

Polityk, urzędnik państwowy w RP musi być odporny na korupcję,
nie powinien pękać nawet jeśli jest to perfidna zaplanowana prowokacja.

...czy z tym, że nie była szkodliwa?

Gdyby to >>szkodliwa<< było w cudzysłowiu albo
uśmieszkiem na końcu to linijka byłaby ok.
Ale jak już sąd uważa, że ta pani nie była szkodliwa
to już jest smutne.

> Przez takich polityków, urzędników jak ta pani
> my nadal jesteśmy w PRL.

I tylko z tego powodu?

No zasadzie tak, bo lata '90, to można powiedzieć,
wyłącznie łapówy dla zachodnich przedsiębiorców
a totalne obciążenia dla naszych podmiotów i obywateli.

Największe szkody w Rosji nastały za rządów putka,
to on jest naczelnym łapówkarzem rosji. I wielka szkoda,
że mamy takiego sąsiada. Zachód powinien głośno właśnie
o tym mówić i namawiać putka do zmian na lepsze a nie namawiać
kraje związane z rosją do wydzielania się.
To tak jakby nasz Śląsk chciał autonomii w podlegać Niemcom
bo Donald jest głuchy na potrzeby ludzi a Niemiec zaprowadziłby
lepszy porządek.

Andrzej.

Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa