Stalinowskie korzenie obecnych wladcow Polski.

Data: 2011-11-30 18:37:21
Autor: abc
Stalinowskie korzenie obecnych wladcow Polski.
Ludzie PRL, dawni działacze PZPR unikają podawania życiorysów. Gdyby
społeczeństwo znało ich przeszłość opartą na faktach nie pomówieniach inaczej
by się zachowało w czasie wyborów do parlamentu i innych władz.

Łudzisz siebie i wprowadzasz w błąd innych. Zatomizowana ludność zawsze grzecznie wybiera kandydatów z uprzednio przygotowanego przez bezpiekę menu - aktualnie "bohaterów" "Nocnej zmiany".

Data: 2011-11-30 17:42:30
Autor: Obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> by się zachowało w czasie wyborów do parlamentu i innych władz.

Łudzisz siebie i wprowadzasz w błąd innych.

piszesz o sobie? Zatomizowana ludność zawsze
grzecznie wybiera kandydatów z uprzednio przygotowanego przez bezpiekę menu - aktualnie "bohaterów" "Nocnej zmiany".

np. dzielac spoleczenstwo na katolikow i ateistow?

Data: 2011-11-30 19:06:33
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb5pu6$si9$1inews.gazeta.pl...
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

menu - aktualnie "bohaterów" "Nocnej zmiany".

np. dzielac spoleczenstwo na katolikow i ateistow?

Nie, ja się sam wydzieliłem z motłochu...

boukun

Stalinowskie korzenie obecnych wladcow Polski.