Stalking

Data: 2011-07-21 08:00:55
Autor: MT
Stalking
No w艂a艣nie gdzie zg艂osi膰, na policj臋 czy do prokuratora.

Pozdrawiam
Marek

Data: 2011-07-21 08:23:56
Autor: Andrzej 艁awa
Stalking
W dniu 21.07.2011 08:00, MT pisze:
No w艂a艣nie gdzie zg艂osi膰, na policj臋 czy do prokuratora.

A konkretnie co? Swoj膮 paranoj臋, czy jakie艣 konkretne dzia艂ania? Je艣li
konkretne dzia艂ania, to je opisz mo偶e, hmm?

Data: 2011-07-21 07:31:42
Autor: Massai
Stalking
Andrzej 艁awa wrote:

W dniu 21.07.2011 08:00, MT pisze:
> No w艂a艣nie gdzie zg艂osi膰, na policj臋 czy do prokuratora.

A konkretnie co? Swoj膮 paranoj臋, czy jakie艣 konkretne dzia艂ania?
Je艣li konkretne dzia艂ania, to je opisz mo偶e, hmm?

Pewnie mu chodzi o tych gnoj贸w, co dzwoni膮 ukrywaj膮c sie za numerem
224449200.

Od paru dni sucze syny wydzwaniaj膮 do mnie co godzin臋.
Po odebraniu automat przez 20 sekund nadaje "prosz臋 czeka膰 b臋dzie
rozmowa" i si臋 roz艂膮cza.

Za choler臋 nie idzie ustali膰 kto konkretny si臋 pod tym kryje, to
chyba jaka艣 bramka call-center, numer obs艂uguje netia.

O, w艂a艣nie znowu zadzwonili, ju偶 trzeci raz dzisiaj.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-21 09:38:18
Autor: Andrzej 艁awa
Stalking
W dniu 21.07.2011 09:31, Massai pisze:
Andrzej 艁awa wrote:

[...]

Kampania wyborcza pisuar贸w mo偶e? Ostatnio do艣膰 intensywnie si臋 reklamuj膮...

Data: 2011-07-21 07:48:43
Autor: Massai
Stalking
Andrzej 艁awa wrote:

> [...]

> rozmowa" i si臋 roz艂膮cza.

Kampania wyborcza pisuar贸w mo偶e? Ostatnio do艣膰 intensywnie si臋

Cholera wie, w kazdym razie to jaka艣 masowa akcja, bo internet huczy
od opowie艣ci wnerwionych ludzi.

Przedwczoraj mnie zapienili, bo pr贸bowa艂em si臋 wyspa膰 po dy偶urze,
a musia艂em by膰 w razie problem贸w dost臋pny pod telefonem, i mi
sukinsyny fundowali pobudk臋 co godzin臋.

Numer niby mog艂bym zablokowa膰 w telefonie, ale do tego potrzebuj臋
pin2, kt贸ry musia艂bym znale藕膰...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-22 08:27:34
Autor: Maddy
Stalking

Andrzej 艁awa wrote:

[...]

Ten numer to chyba jakie艣 call center, bo z niego dzwonili do mnie z ofert膮 r贸偶nych firm - telefony, banki itp.
Plus raz na jaki艣 czas dzwoni robot i m贸wi "poprosz臋 o sygna艂 faksu". Nie sprawdza艂am co to, szkoda tonera.

--
*** Stosujesz sie do powy偶szych teorii na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰 ***

Magdalena "Maddy" Wo艂oszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-07-22 07:40:57
Autor: Massai
Stalking
Maddy wrote:

ofert膮 r贸偶nych firm - telefony, banki itp.  Plus raz na jaki艣
czas dzwoni robot i m贸wi "poprosz臋 o sygna艂 faksu". Nie
sprawdza艂am co to, szkoda tonera.

Ustali艂em, to jest numer obs艂ugiwany przez neti臋, a us艂uga na nim
jest zarejstrowana na firm臋 ARTERIA S.A. Gie艂dowa sp贸艂ka, a takie
niedojdy.

Rzeczywi艣cie 艣wiadcz膮 przez niego us艂ugi call-center.

Zadzwoni艂em wczoraj do nich, wy艂uszczy艂em problem - i od tej pory
spok贸j, cho膰 na pocz膮tku pr贸bowali mnie zby膰 m贸wi膮c 偶ebym si臋
odezwa艂 za 2 tygodnie, bo "odpowiedzialny za to jest na urlopie".

Dopiero gro藕ba 偶e zg艂osz臋 to na policj臋 jako stalking
podzia艂a艂a, ma si臋 jeszcze do mnie odezwa膰 dyrektor dzia艂u call
center... Zobaczymy czy si臋 odezwie, czy potrafi膮 si臋 zachowa膰.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-22 16:22:42
Autor: niusy.pl
Stalking

U偶ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl>

[...]

Jakie to ma znacznie ?! Ponios艂e艣 koszty znacznie wi臋ksze ni偶 uci膮偶liwo艣膰 co oczywi艣cie nie uzasadnia uci膮偶liwo艣ci ale czyni twoje dochodzenie nieracjonalnym. To jak dosta膰 spam i zg艂osi膰 do abuse, kt贸re przy艣le odpowied藕 ze swoimi reklamami.

Data: 2011-07-29 06:03:05
Autor: Massai
Stalking
niusy.pl wrote:

> [...]

Jakie to ma znacznie ?! Ponios艂e艣 koszty znacznie wi臋ksze ni偶
uci膮偶liwo艣膰 co oczywi艣cie nie uzasadnia uci膮偶liwo艣ci ale

呕e niby jak "koszty znacznie wi臋ksze" ni偶 uci膮偶liwo艣膰?

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-29 19:52:57
Autor: niusy.pl
Stalking

> [...]

czyni twoje dochodzenie nieracjonalnym.

呕e niby jak "koszty znacznie wi臋ksze" ni偶 uci膮偶liwo艣膰?

telefon, czas, nerwy

Data: 2011-07-22 09:51:13
Autor: KRZYZAK
Stalking
Dnia Thu, 21 Jul 2011 09:38:18 +0200, Andrzej wa napisa(a):

Kampania wyborcza pisuar體 mo縠? Ostatnio do舵 intensywnie si reklamuj...

Moze cos nawalilo w rzadowych systemach podsluchowych. Skoro podsluchow
jest 10 razy wiecej niz w Niemczech, to mogl sie przeciazyc...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Stalking